שער הכוכבים 11-11

Posted by on אוק 21, 2015 in מסרים מהפליאדות, תקשורים | 0 comments

שער הכוכבים 11-11

21/10/15

אהובים יקרים,

ברכות חמות על התהליכים העוצמתיים שעוברים אתם כעת בחייכם, כל אחד ואחד עובר שלבים של התעלות בחודשים אלו, בהאצה מדהימה שאפילו הדהימה אותנו ברמת יכולת ההכלה שלכם. חשוב כי תבינו כי מטרתינו ללוות אתכם בתהליך, שיעשה ברמה גבוהה, ובהתאם ליכולת ההכלה בכדי  שלא יגרם נזק לגופים השבריריים שלכם. ולכן כל אחד מכם יכול לבצע את התהליך בקצב שלו ובהתאם לתהליכים שהעביר עצמו בעבר. ככל שנחשפתם ליותר תדרים בחייכם ואיפשרתם לעצמכם להיות בהם כך התהליך מתאפשר בקצב מהיר יותר.

גל נוסף של אנרגיית התעלות סוחף את המרחב כעת, גל ששוטף ומציף עוד נושאים לניקוי, עוד אנרגיות ישנות שדרושות להתנקות. ככל שתהליך הניקוי עמוק יותר, כך התפרצויות האנרגיה הישנה חזקות יותר. האור גובר, האמת נחשפת ועוצמות החסד עולות ואותם אלו, הרגילים היו לפעול באותה אנרגיה ישנה של כוחניות, הפחדה ושליטה, מתחילים להרגיש את הקרקע נשמטת תחת רגליהם והם בפאניקה. בני אנוש המרגישים מאויימים, מתקיפים ויוצאים במלוא כוחם להגן על המוכר והידוע להם.

אולם אהובים, הפעם זה לא יעבוד, הפעם אתם רבים מדי, הפעם העוצמות ושיתוף הפעולה עם מעל לא יאפשר להם להרים את ראשם לאורך זמן וכבר יכולים אתם לראות את התוצאות. כמו פטריות אחרי הגשם, צצות להם קולות מתוך ההמון המתלהם והמוסת שמעיזות, באומץ רב, יש לציין, להשמיע קולם. קול השפיות, קול האמת המחלחלת בתוכם, קול חדש שלא העיזו להשמיע קודם – לא עוד!!! הם אלו אשר ייצרו את השינוי מבפנים, ההבנות שמסיתים אלו, יוצרים כאוס לטובת השליטה שלהם בהמון, מחלחלות פנימה ובעזרת האנרגיות ועבודת האור הרבה הנעשית במרחב, מאפשרת לקול השפיות, לצוץ ולהרים את ראשם. עליכם לעזור ולסייע להם ככל הניתן, הם אלו היובילו את המהפכה במגזר הערבי והפעם להושטת יד לשלום.

השערים שעברתם בתקופה האחרונה ה-08-08-08, ה-21-09, ה-10/10 היו עומצמתיים ביותר בפעולתם על המרחב שלכם ובהשפעתם עליכם. עשיתם היסטוריה קוסמית בעליית מדרגה משמעותית בהסרת בצעיף במרחב שלכם ובתוככם. הפעלתם קפסולת זמן עתיקת יומין אשר שמנו מבעוד מועד בעולמכם, בדיוק לתקופות אלו של התעוררות האנושות למציאות חדשה. מקהלת השלום שעוצמתה הדהדה ברחבי הגלקסיה כולה יצרה גל עוצמתי  ובלתי מתפשר של בני האנוש, שהביא את דרישתכם לשלום והעלאה התדר במרחב, לדרגה חדשה שלא הורגשה עד כה בעולמכם.

הנסתר מתחיל להתגלות בהדרגה ותופעות שונות ומשונות יתחלו להתרחש בעולמכם. טכנולוגיות שעד היום הצליחו להשתיקם ולמנוע הפצתם, יצאו לעולם בצורה שלא תאפשר השתקה, אנו גם תורמים את חלקינו לנושא ומאפשרים לדבר להיעשות. סדר חדש עומד להתרחש בכדור ארץ, האנושות עומדת לעבור מהפכה תודעתית  משמעותית אשר תאפשר לה, לאחר עידנים רבים של חושך, לראות את השחר עולה ועידן הזהב מפציע.

התרגשות רבה יקרים נמצאת וקירבנו לקחת חלק במאורעות היסטוריים אלו המתרחשים כעת ולראות אתכם, מלאכי האנוש פועלים ללא מעצורים, עדיין עיוורים למחצה, אולם לא מוכנים לוותר יותר על מגיע לכם, לא מסכימים יותר להתפשר על המורשת הראויה לכם, לא מסכימים עוד לשתוק לנוכח הדיכוי והשליטה.

זהו הזמן אהובים להרים ראשכם מעלה, מעל מסכי האשליה, מעל מנגנוני ההפחדה, מעל מערכות השליטה המתוחכמות שנוצרו ולא לוותר יותר על מי שאתם באמת. נשמות מוארות ומופלאות אשר באו לאפשר לעידן חדש, למימד חדש לפעום על כדור ארץ.

שער הכוכבים הקרב ובה ב-11-11 הינו עוצמתי בחיבורו לאחדות אשר בכם, זהו המפתח לשינוי המדהים המתרחש. איחוד הכוחות אשר מבצעים אתם כבר כעת, מעצים פי מיליוני עוצמות את השפעתכם על המרחב ולא משאיר לכל ברירה אחרת להתקיים. כוח האחדות אין שני לו ואתם הוכחתם זאת באופן חד משמעי. מסה קריטית פועלת כבר על כדור ארץ לשינוי התודעה של בני האנוש והיא מתעצמת מרגע לרגע. קוראים אנו לכם לשלב ידיים ולהמשיך, ביתר שאת להזרים אנרגיות לרשת האחדות שנוצרה לה ובמעמד השער אנו ניצור שדרוג נוסף לרשת ולחיבור שלכם, למהות המקורית שבתוככם שתעצים זאת עוד יותר.

חשוב כי תבינו שכל אחד מכם מייצג תרבות שונה מבני הכוכבים, כל אחד מכם הגיע ממרחב שונה והתנדב לייצג את התרבות אשר לו כאן בהתהוות עידן חדש על פני ארץ. יצירת שלום בתוככם ובינכם למעשה תאפשר יצירת שלום בגלקסיה ובבריאה כולה. אינכם יכולית לתפוס את גודל המעמד והתפקיד אשר לקחתם על עצמכם, אולם תאמינו לנו, שלא היה ניסוי מסוג זה בכל ההיסטוריה של הבריאה וההתרגשות גדולה היא.

היכולת שלכם ליצור חיבורים עם השונה לכם, להכיל ולהוקיר את מה שיש לו לתרום עבורכם, והסובלנות והחמלה אשר מלמדים אתם את עצמכם להכיל ולקבל את השונה מכם היא שעושה את העבודה. כל אחד מכם עם התרבות אשר מייצג הוא, הביא עימו תדרים ייחודיים אשר תפקיד ייעודי להם. התוכנים הכוללת, שילבה תדרים אלו ויצרה שילוב מנצח אשר רק מתוך יצירת מארג משולב של תדרים אלו בעוצמות הנכונות, תוכלו ליצור את הפתח למימד חמש על כדור ארץ.

קולכם יקרים, הוא המפתח להפצת התדר בעוצמה המקסימלית. כל אחד מכם יש בו טון שונה ויכולת ומדרג שונה להשמיעו. בהתאם לתהליכים אשר עברתם, בהתאם ליכולת ההכרה בערך ובמי שאתם באמת, כך קולכם יכול להשמיע את התדר המזוכך והנכון לכם בדיוק. לכן יש חשיבות רבה, לפעול במלוא העוצמה להמשיך להעצים עצמכם, לחיבור פנימה, לאמת של מי שאתם ולעוצמה הפנימית היודעת מי אתם באמת.

השמעת קולכם תאפשר לכם להרגיש מתי מגיעים אתם לתדר זה ולסייע לכם לשחרר עוד ועוד חסמים ושכבות שסיימו את תפקידם בתוככם והגיע זמנם להיעלם. שילוב קולכם עם האחר, והגעה לשילובים הרמוניים , מעצימה את עוצמת ההשפעה ברמות שלא ניתן אפילו לתפוס ביכולת התפיסה שלכם. על כן, לצורך השינוי שלכם ושל המרחב כולו, מתבקשים אתם להתחיל להשמיע קולכם בכל דרך אפשרית שנכונה לכם.

שער הכוכבים הקרב עומד להיות שלב נוסף ומשמעותי בריפוי האיזור בו חיים אתם ובחיבור עוצמתי למקורות מהם באתם. היזכרות עמוקה כל אחד והתרבות ממנו בה ובמתנות אשר הביא עימו לצורך המשימה המבורכת ליצור את עידן הזהב בכוכב ארץ. בשער זה תהיה גישה ראשונה למקומות אלו בתודעה שלכם ויפתח חיבור, מעין סיב אופטי (אם נייצג זאת ברמה שיכולים אתם להבין), שיאפשר תקשורת עם המקום ממנו באתם ברמות גבוהות ומשמעותיות יותר מאי פעם ובזכות חיבור מועצם זה, תוכלו להיתמך ולהיעזר בבני מינכם לביצוע המשימות שלכם.

אנו נרגשים ומופעמים מהנעשה ומודים על הזכות לקחת חלק בבניית תרבות חדשה על פני ארץ.

אנו נפרדים, אנו מודים, אנו מברכים
נציגי מועצת הפליאדות בכדור ארץ
הועבר בעזרתה של גלית בר-יוסף
gali.crystali@gmail.com

קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק

לפרטים למפגש שיתקיים בנושא ב-11/11/15 מוזמנים להיכנס לקישור הבא

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.