קריאה לאיחוד כוחות האור לצורך ריפוי המזרח התיכון – טלטלות המקדמות התפתחות

Posted by on יול 27, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על קריאה לאיחוד כוחות האור לצורך ריפוי המזרח התיכון – טלטלות המקדמות התפתחות

22/08/2013

השלום והברכה יקירים,

תקופות עמוסות ביותר כעת, בכל הרבדים חווים אתם בלבול, תסכול, פחד, עצב ועוד. תחושת שלא תמיד ניתן להבין אפילו את המקור שלהם בחיים שלכם. תחושות שצפות וממלאות אתכם ומטלטלות אתכם מהמקום המאוזן שרגילים אתם לשהות בו.

טלטלות אלו נועדו ליצור התפתחות נוספת, בחינת ההפנמה של הכלים העומדים לרשותכם, בדיקה עד כמה אתם קשובים ולומדים את השיעורים בדרך, עד כמה מוכנים אתם להיעזר בעוגנים שבניתם עבורכם ועוד. עליכם להבין כי כל עוד האיזון נשמר, לא ניתן להגיע לפריצות דרך בהתפתחות. כשנוצר חוסר איזון ואתגר בחיים, ההתפתחות מתרחשת מתוך ההתמודדות עם האתגר. ראו הזדמנויות אלו כמתנות בדרך שניתנות לכם על מנת לגדול ולצמוח. ככל שתתרגלו יותר את יכולת ההתמודדות, שחרור השליטה והאמונה בכם ובדרך כך הזמן שהטלטלה תיקח יתקצר והנושא ייפתר בקצב מהיר יותר בחייכם. אין צורך יותר להתבוסס בביצה במשך ימים ושבועות. מה שבעבר היה לוקח לכם שבוע יכול לקחת שעה מתוך עבודה מדויקת ונכונה.

תפקיד עובדי האור במזרח התיכון

ברצוננו להתייחס למתרחש באזור שלכם, אזור המזרח התיכון. האזור כולו חווה חוסר יציבות כבר תקופה ארוכה שרק הולכת ומתפשטת מרגע לרגע, כמו אש בשדה קוצים. מדינות ערב סביבכם אשר היו שרויים עידן שלם עמוק בתוך האנרגיה הישנה, הדיכוי, הנשלטות, החושך מתחילות להגיב לאנרגיות של עידן חדש והעם מתחיל להתעורר ולדרוש שינוי. זהו שינוי שמתרחש בעולם כולו, אולם באזורכם המיוחד הוא קורה בעוצמות גבוהות ביותר ולמעשה כל מה שיקרה באזורכם ישפיע על העולם כולו.

מדינת ישראל, עם ישראל, העם המובטח, חתם בפני הבריאה להוביל את העולם לקראת העידן החדש. לחבר את עצמו קודם כל לאנרגיות האש והאוויר החזקות שנוחתות כעת ולאחר מכן ללמד את העולם כולו כיצד לפעול עמן. ירושלים, אכן נחשבת הטבור של העולם, צ’קרת הלב של גאיה יושבת בה והשפעה גדולה יש למתרחש באזורכם על העולם כולו.

עומדים אתם בפני תקופה מאד מיוחדת, פוטנציאלים רבים יכולים לקרות ועד כמה שקשה לכם להבין זאת, גם אנו לא באמת יודעים אלו מהפוטנציאלים עומדים להתממש. עליכם להבין שבריאת המציאות, עוברת אט אט חזרה אליכם. אתם אלו שיוצרים את המתרחש וכל אותם עובדי אור מופלאים אשר הכשירו עצמם בשנים האחרונות לכך, יש להם השפעה עוצמתית ביותר על בחירת הפוטנציאלים ויצירת מציאות חייכם.

הפוטנציאלים יכולים להיות על קשת רחבה של תגובות: מקטסטרופות של מגיפות ומלחמות קשות, עד למעבר עדין ויחסית רגוע דרכם. הכול נמצא בידיכם יקירים, אם רק הייתם יודעים עד כמה השפעת התודעה שלכם קובעת מה יתרחש הייתם לוקחים אחריות רבה יותר על המחשבות שלכם. 

קריאה לפעולה מתוך איחוד כוחות במשך 10 ימים
כל יום מה-24/08 בשעה 21:30 עד לערב ראש השנה

אנו קוראים לעובדי האור באשר הינם, לקחת אחריות ולהתחיל לפעול בעוצמה מירבית על נושא החשיבה החיובית בכם. להזרים אנרגיות של אהבה וחמלה לשכנים אשר לכם, הם זקוקים בשעת צרה זו לתמיכה שלכם, להגביר את השפעת האור באזורם ולמתן את עוצמות החושך והאנרגיה הישנה המשתוללת ונלחמת על חייה. אזנו עצמכם, התכנסו פנימה והאמינו באור שלכם ובכוח הפנימי החזק הקיים בכל אחד ואחד מכם. הכוח העוצמתי ביותר נוצר כשמשלבים אתם יחדיו ידיים. זמן האחדות הגיע, הזמן לאחד כוחות ולפעול יחד לריפוי האזור הכאוב שנמצאים אתם בתוכו. אנו מצהירים בזאת שבכל יום בשעה 21:30 עומדים אנו יחד אתכם להזרים אנרגיות של ריפוי והתעוררות על האיזור כולו. תהליך זה עומד להכין את המרחב שלכם לקראת השערים המופלאים העומדים להיפתח השנה בתקופת החגים הקרובה כל כך.

זהו תהליך הכנה שיתבצע במשך 10 ימים מה-24/08 עד לערב החג של ראש השנה. מבקשים אנו מכל אחד ואחד מכם להקדיש מספר דקות של התכווננות לנושא ולרתום את הייחודיות שלכם למטרה נעלה זו.

בכם טמון הכוח לשנות את הנעשה, בכם טמונה היכולת להשפיע על המתרחש שיתבצע בצורה הרמונית ורגועה עד כמה שניתן לטובה הגבוה ביותר של האנושות כולה. בפעם האחרונה שיצרנו התערבות מעין זו הייתה בתקופה של המבצע שהתרחש באזור עזה ושם מתוך שיתוף הפעולה המופלא של שמיים וארץ הצלחנו ליצור שינוי משמעותי במתרחש. הכוח טמון בכם, הידע כיצד לעשות זאת נמצא בתוך ידיעת הלב אשר לכם, התחברו פנימה וגלו מה היא תרומתכם למאמץ המשולב, מה הייחודיות שלי, הגוון האישי שאני מביאה לרשת, לכלל, לצביר לאחדות שמתהווה לה.

חיסון הפוליו והשפעתו – חיבור ליכולות הריפוי שלכם

אותו החיסון המדובר כעת באזורכם, אותה המגיפה המאיימת להופיע, הינה חלק מאותו מערך של פחד ואימה שמבקש להשפיע עליכם ולעורר את המקומות האלו בכם. חיסון זה הינו חלק מהדרך של האנרגיה הישנה לזרוע פחד ופניקה בארצכם ולחזק את אחיזתה בכם. אל תתנו לפחד לשתק, אל תאפשרו לו לחדור, אותם אנרגיות שיחד ננחית על אזורכם, אמורות לפעול גם בנושא זה ויאפשרו בחירה של פוטנציאלים קלים יותר לעבור משבר זה. 

חשוב ביותר, כי תפנימו את יכולות הריפוי שלכם. בכל אחד מכם קיימים יכולות ריפוי עצמי בכוח המחשבה שלכם, אם רק תסכימו להאמין בכך. עוצמות המחשבות שלכם וההשפעה שלהם על הגופים הפיזיים הינם עוצמתיים ביותר ומאפשרים ריפוי מלא אם תסכימו להאמין יקרים. העברנו בעבר תהליך חשוב ביותר בנושא חיזוק המערכת החיסונית ע”י סלילי הדנ”א האנרגטי שלכם. מוזמנים אתם להשתמש בזאת עליכם ועל יקירכם ולאפשר ריפוי ושמירה על הבריאות.

שערי שמיים נפתחים בחגים ואנו מכינים עצמנו

אהובים, אנו כעת בשלב חשוב ביותר תהליך ההתעלות המשותף שלכם ושל גאיה, שלב המצריך מכל אחד ואחד מכם את מלוא תשומת הלב והשימוש בידע והכלים שרכשתם. אתם מוכנים לשלב זה ! 

בחגים אלו הקרבים, השערים העומדים להיפתח יהיו עוצמתיים מאי פעם. אלו שערים של טרנספורמציה עמוקה ביותר אשר תאפשר קפיצות מדרגה לתודעה שלכם ומעבר לעצמאות ולחיבור עמוק יותר לרמות הנשמה אשר יתחילו לפעול בשיתוף פעולה גדול יותר עמכם. הכינו עצמכם למאורע. העברנו תהליך קצר אשר מחבר אתכם לאנרגיות השער של ה-08/08 אשר יכין אתכם והגופים אשר לכם לעבור בצורה אופטימלית את השערים.

יקרים, אנו מלאי התרגשות לקראת העומד לבוא, שלב חשוב ביותר של שיתוף פעולה עומד להיות, שלב אשר יכתיב את האופן בו תחוו את המתרחש והדרך בה תבחרו לפעול, תקבע באיזה אופן ועוצמה הדברים יתרחשו. האמינו כי השינוי טמון בכם, כוח עצום ורב נמצא בתוככם. רתמו עובדי אור נוספים מהעולם למטרה הזו, תרגמו המסר לשפות שונות ושילחו הלאה למקומות נוספים בעולם, שחתמו מראש לתמוך בכם בתהליך. כל אחד יודע את מקומו במערכה, הסכימו להיות שם.

היו שלום אהובים ותהה דרככם סוגה בשושנים.

אנו איחוד האור
מועבר ע”י גלית בר-יוסף
050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק

תגובות

תגובות