קול קורא לשליחי האור

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על קול קורא לשליחי האור

03/12/10

קול קורא לשליחי האור באשר הינם !!!

יקירים אהובים, הנכם עדים לפתיחתו של עידן האוויר ואש. זוהי קריאת התעוררות לכולנו, להתחיל להתחבר אל שליחותינו המקודשת, אשר נקבעה מראש עוד בתחילת העידן. כל אחד ואחת יש בתוכו/ה הידע המדויק אשר עליו/ה להפעילו בכדי לכוונן ולהתאים את כדור הארץ ויושביו אל התדר המדויק של העידן אשר נכנס בפתח.

יקירים, הגיע העת להראות את עוצמתכם האמיתית, כוח אדיר מצוי בתוככם וברגע שתאפשרו לו לפרוץ ותאמינו בו במלוא עוצמתו, ניסים יתחילו להתחולל בעולמכם. ככל שיותר שליחי אור יתחילו לבצע תפקידיהם, כך המסה הקריטית תגבר וההתבטאויות של עידן האוויר ואש יהיו פחות הרסניות ויותר מעודנות.

אהובים אל תתנו לפחד למלא את לבבכם, זהו רצונו של הצד האפל לזרוע פחד בכם ולנטרל את כוחכם! אל תיכנעו לפחד זה, הזכירו לעצמכם כל העת להמשיך לראות את התמונה ממעל, התמונה בגדול – מה שצריך להיות יהיה והוא לטובה הגבוהה ביותר לכולנו. למרות שאין השכל אשר לכם מבין זאת כעת העזרו ב “אהיה אשר אהיה”.

שימרו על איזון מתמיד בכל הכלים העומדים לרשותכם, צרו מעגלי תמיכה ותמכו בקבוצתכם באופן מתמיד – אלו יהיו העוגנים שלכם לצלוח תקופה לא פשוטה זו. הזכירו כל הזמן אחד לשני שהכול אשליה ואתם יכולים ליצור מציאות שונה.

השריפה אשר הינכם עדים לה, אכן זורעת הרס רב בדרכה ומכלה כל מה שנצא בדרך. גם לשריפה זו יש תפקיד חשוב בהכנתכם לקראת הבאות. זוהי קריאת ההתעוררות לכם ולגופים אשר לכם להתחיל להכין עצמם. זכרו כי תמיד אחרי המוות מגיעה הלידה מחדש, גם השריפה טומנת בחובה התחלה חדשה. אך לפני כן יש תהליכים נוספים שעל כולכם לעבור.

האם שמים אתם לב לכמויות התאונות של הכורים בעולם. גאיה לא מוכנה כי ינצלו את משאביה לרעה יותר. ופועלת למנוע ניצול זה. גאיה הינה ישות בפני עצמה אשר התמסרה לבני האדם לאורך עידנים רבים ואפשרה לכם לעשות בה כרצונכם. עידן זה הסתיים וכעת דורשת היא התייחסות נאותה ומכובדת – פעלו בנושא.

התאחדו, פעלו עד כמה שניתן בקבוצות, אפילו אם מרחוק והתכווננו לסייע לגאיה בתקופה זו של טרנספורמציה מואצת. כל אחד והתפקיד המשויך לו. אנו ניתן כעת תהליך אשר יאפשר לכל אחד ואחת להתחבר אל תפקידם הנעלה ולהתחיל לפעול בו במהירות האפשרית.

תהליך חיבור לשליחות העידן:

1. בצעו איזון מלא והרפיה.

2. זמנו מדריך אשר יסייע לכם בתהליך (זה יכול להיות קוסם, מלאך, ישות אור או כל דבר שהנכם סומכים עליו).

3. ראו את סלילי ה-DNA אשר לכם ובקשו מהמדריך, לשלוף מתוך הסלילים את הידע הקדום אשר טמון בהם המציין את השליחות אשר לכם המקושרת לתהליך המעבר לעידן האוויר ואש.

4. התבוננות במה שהמדריך מוציא מתוך הסלילים, זה יכול להיות כל דבר: דמות אשר תדבר אליכם, ידע אשר יועבר ע”י המדריך, כלי כלשהו ועוד. כל אחד והדבר המתאים לו.

5. קבלו הבנה מלאה מה עליכם לעשות – ניתן להתייעץ עם המדריך ולקבל הבנות נוספות (מה שעולה בדעתם ראשון זוהי התשובה).

6. דמיינו הולוגרמה של כדור הארץ ובצעו את תפקידכם מולה.

7. דוגמאות לתפקידים: שליחת חמלה, אומץ, טיפול בבעלי החיים, שינוי מזג האוויר, ניקוי הימים והנהרות, שליחת אור אל האדמה, עבודה על המחצבים ועוד.

8. בצעו שליחותכם בתדירות תכופה בימים אלו וכשתרגישו שהצורך קטן, הקטינו המינון.

אהובים, רובכם חשים תשישות רבה בשבועות האחרונים, התדרים המונחתים על כדור הארץ הינם עוצמתיים ביותר והם הסיבה לתשישות. ככל שהגוף אשר לכם יתאים התדר שלו לאנרגיות אלו התשישות תחלוף. שתו נוזלים רבים ונוחו עד כמה שניתן, בכדי לאפשר לתדר להיכנס. כמו כן, רבים מכם סובלים מתופעות שונות רפואיות. מקורם הינו התאמת הגופים אשר לכם לכמויות האש והאוויר המתגברות – מחלות ריאות למיניהם, הצטננות, פריחות, דלקות ועוד. אל תתנגדו להם, אפשרו להם לחלוף להתאים התדר שלכם.

יקרים אנו עומדים ממעל ותומכים בעבודתכם המאומצת. המשיכו בדרככם הברוכה ולא רחוק היום ויגור זאב עם כבש וגן העדן ישכון בעולמכם.

היו שלום אהובים ותהה דרכיכם סוגה בשושנים.

אנו איחוד האור
תוקשר ע”י גלית בר-יוסף
050-2345347

תגובות

תגובות