עירור קודי הזיכרונות הקדומים ופיתוח ניקיון מחשבתי

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על עירור קודי הזיכרונות הקדומים ופיתוח ניקיון מחשבתי

23/08/12  03:33

השלום והברכה יקירים,

תקופות עוצמתיות ביותר עומדות בפתח – חגי העם העברי הינם תקופות שער משמעותיות והשנה עוצמתיות הן מאי פעם. שערים אלו טומנים בחובם קפיצות דרך קוונטיות, אשר יאפשרו לעוברים דרכם תהליכי התעלות והתכנסות רבי עוצמה בהתפתחות אשר לכם לקראת עידן חדש הקרב ובא. יקירים, עליכם להבין שהתקופה בה בחרתם לרדת לכדור הארץ הינה התקופה המשמעותית ביותר אשר הייתה קיימת על פני הפלנטה. אף פעם לפני כן בגלקסיה כולה, לא בוצע ניסוי מעין זה, העומד להתרחש כעת – מעבר עידן בגופים פיזיים !

עירור קודי הזיכרונות קדומים

זהו תהליך רב עוצמה אשר משאבים רבים הוקצעו לו ע”י הבריאה. עיני הגלקסיה כולה נשואות אליכם יקירים, לראות כיצד ניסוי זה עומד להתממש לו. הנשמות העוצמתיות ביותר, בעלות אור התנא הגבוהה ביותר, הווירטואוזיות ביותר נבחרו למשימה. אכן כן, זה אתם יקרים. כמה אור נושאים אתם ועדיין לא מודעים אתם לעצמכם. משחק מאתגר זה, אשר הנכם חלק בלתי נפרד ממנו, מתקיים בעולמכם בשיתוף פעולה מלא עמכם. בקרוב תוכלו לעבור את המתרס ובכך יתאפשר לזיכרון הקדום אשר לכם להתעורר לחיים. חלקכם כבר בשלבים שונים של היזכרות ב”מי אתם”, ביכולות הקדומות אשר הבאתם עמכם, במטרות חייכם אשר לשמן באתם. תהליכי היזכרות אלו עומדים להיות מואצים ביותר בתקופה הקרובה. בשלה העת, אהובים, להיזכר במהותכם הקוסמית, להיזכר במטרת נשמתכם אשר לכבודה הגעתם בתקופות ברוכות אלו לכדור ארץ.

שואלים אתם כיצד ניתן לבצע תהליכי התעוררות אלו? ובכן, קיימות שיטות שונות ורבות לכך, עליכם להבין כי כל אחד ואחד מכם מגיע ממישור שונה ושלכל אחד ואחד יש צורת מבנים נפשיים ואישיותיים שונים, לכן לכל אחד מכם יש את דרכו הייחודית לבצע היזכרות זו. נושאים אתם בתוככם קודי התעוררות קדומים אשר טמנתם מבעוד מועד ברובדי הדנ”א אשר לכם. קודים אלו, ברגע שיופעלו בתוככם, יצרו תהליך שרשרת של התעוררויות של זיכרונות קדומים, אשר כל אחד מהשלבים יחבר אתכם ליכולות, לידע ולעוצמות נוספות אשר הבאתם עמכם לצורך ביצוע תפקידכם הנעלה. כל התעוררות תלווה בתחושת היזכרות עמוקה, של משהו מוכר אשר מופיע בחייכם, כמו תחושת “דהז’וו” שאתם מכנים אותה בעולמכם. ייתכן והתחושה תהיה קשורה לאנשים מסוימים שמולם יש לכם תפקיד, או בסיטואציות אשר באו לגרום לכם להשתמש ביכולת כלשהי. היו קשובים, דרשו יקירים מהיקום/ההדרכה/האני הגבוה אשר לכם ליצור תהליכי היזכרות בתוככם, לעורר מקומות רדומים אלו לחיים.

תקופות החגים הינם הזדמנות ליצור תהליך התעוררות בקצב מואץ ולהיעזר בשערים האנרגטיים אשר יפתחו לשירותכם בתקופות אלו להתעוררות קוונטית. עומדים אתם לעורר בכם את גופי האור לרמות גבוהות מאי פעם, עומדים אתם להכין את הגופים הפיזיים אשר לכם לכניסתו של אור עוצמתי ביותר, אשר עומד להתחיל להיות מוזרם למרחב אשר לכם. ככל שנשמות רבות יותר יהיו בשלות להכילו, כך הקלות שבתהליך תהיה עוצמתית יותר. 

תהליכי התעלות וניקיון פנימי

תהליך חילוף העידנים עובד במלוא עוצמתו כעת, הרגישים שבכם חשים הם את השינויים היום יומיים המתחוללים ברמות האנרגיה בעולמכם. אנרגיות עוצמתיות ביותר של יסודות האש והאוויר מונחתות עליכם בשילוב אנרגיות של “מים גבוהים”, הם הם – האנרגיות הנותנות ביטוי לאיכויות הרגש של העידן החדש: חמלה, אהבה ללא תנאי, הרמוניה וכו’.

אנרגיות אלו יוצרות טרנספורמציות והתמרות בגופים אשר לכם בכל הרבדים. הן מעוררות בכם את תהליכי הניקיון הפנימי: שחרור של רמות רגש נמוך, זיהוי של דפוסי אגו מנהלים ורצונות מפעילים. כל אלו הם נחלתה של האנרגיה הישנה, של עידן ישן אשר מסיי את תפקידו בחייכם.

תהליך ההתעלות אשר עוברים אתם, חלקכם במודע וחלקכם באופן בלתי מודע, יוצר התמרות בגופים אשר לכם. התמרות אלו מלוות בעצבנות, בחוסר שקט, חוסר סבלנות, ברגשות עוצמתיים שלא הייתם מורגלים אליהם בעבר, בדיכאונות, בלבול ועוד. ככל שהאדם פועל יותר במודעות לשחרור אותם הדפוסים והקיבעונות, כך התהליך יתבצע ביתר קלות ומהירות. הסכימו יקירים לא לדעת, לא להבין, להתמסר, לאפשר לנשמותיכם לנקות משקעים אלו ולהתכוונן לעוצמות חדשות אשר באות להחליפם. כלומר: כשחשים אתם פחד גדול שעולה בכם מהעומד להתרחש, התכווננו לכך שמשחררים אתם את הפחד מגופכם ומעוררים אתם את איכות האומץ בכם. כשעולה דיכאון, לעורר את השמחה, כשעולה נוקשות לעורר את הרכות, כשעולה לבדות לעורר את האחדות ועוד.

ביצת האשליה ועזרה הדדית

אכן לא פשוטות הן תחושות אלו של פחד, דיכאון ובדידות והנפילה לאשליה אשר בהן קלה היא עד מאד. רמות האשליה בעולמכם בתקופות אלו גבוהות מאד ובקלות נופלים אתם לתוך אותן ביצות מים נמוכים, אשר מורגלים אתם לדשדש בהן לאורך העידן כולו. ביצות האשליה, יגרמו לכם לאבד את החיבור לאור אשר בכם, לשכוח שנמצאים אתם במשחק ושבוראים אתם. אל תתנו לאשליה לנצח! זהו זמן קריטי שיש להיעזר בכל העוגנים אשר יצרתם לכם כדי לשמור על עצמכם. היעזרו אחד בשני יקרים, תמכו, לוו, רפאו – היו לתמך הדדי ודרככם תיהיה קלה יותר. שימרו על איזון פנימי מתמיד אשר יאפשר לכם לראות מעבר לאשליה. אשר יסייע בעדכם לצלוח התמרות אלו ביתר קלות ולקפוץ במדרגות ההתעלות בחדווה.

תקופות אלו, טומנות בחובן את התהליכים שבהם צעדתם עד כה. ככל שהידע, ההבנות, הכלים אשר אספתם לכם בדרך רבים יותר והתפתחות המודעות גבוהה יותר, כך דרככם תהיה קלה יותר, כך תוכלו לסייע ליותר חברים בדרך, כך הגופים אשר לכם יבצעו את הטרנספורמציות ביתר קלות. היו ערים למשחק! ושחקו בו בווירטואוזיות ויצירתיות ייחודית לכם. זה הזמן אהובים להסכים “ללכת על כל הקופה”, כפי שמגדירים אתם זאת בעולמכם. אין לכם מה להפסיד, הסכימו לדבר את האמת אשר לכם בכל הזדמנות אפשרית. הסכימו לחיות את האמת הזו ולהביאה למציאות אשר לכם.

סיום למידת שיעורי חיים ושחרור שליטה

לשקר אין יותר מקום בעולמכם, למניפולציות של כוח, שליטה לא יהיה מקום יותר והם יאבדו מכוחם. אנשים אשר ימשיכו להיאחז בכוח ובשליטה בצורות התנהלות אלו, יחוו קשיים רבים בחייהם וטלטלות עוצמתיות יכריחו אותם לשנות את דרכיהם. ההתערבות ממעל, מתעצמת היא ביותר בכדי לקדם אתכם. חווים אתם כעת סיטואציות מועצמות, אשר מביאות אתכם לקצה ההתמודדויות עם השיעורים אשר נותרו לכם. אין יותר אפשרות לדחות את הקץ, הזמנים התקצרו והנכם נדרשים לשנס מותניים ולסיים לשיעוריכם, ואכן חלקכם יחווה לימוד זה בקורח! ככל שתחכימו להסכים ללמוד ולא להתנגד לכך, כך הקלות תהיה חלק מהלמידה אשר לכם. שיעור השליטה הינו שיעור מרכזי בעולמכם וככל שתאחזו חזק יותר בשליטה כך הקושי יהיה גדול יותר – הסכימו לא לדעת, הסכימו לתת אמון ביקום, הסכימו להיות מובלים ע”י נשמותיכם מתוך ידיעת הלב הגבוהה אשר לכם. אלו הם מפתחות חשובים ביותר לתהליך ההתעלות. ככל שתאפשרו לעצמכם לזרום בקלות יותר, כך השינויים וההתפתחות אשר לכם יתעצמו מתוך זרימה.

קולות המלחמה במרחב אשר לכם והשפעתכם עליהם

קולות המלחמה בארצכם אהובים, הינם חלק מאותם שינויים המתחוללים כעת, חלק מהתנגשויות של אנרגיה ישנה עם חדשה. חלק מהתהליכים אשר יעברו על אזורכם לצורך ההתעלות. עליכם להבין שהדרך בה יתרחשו הדברים תלויה לחלוטין בכם! ככל שיותר עובדי אור יפנו את האנרגיה שלהם ליצירת השינוי בדרך הקלות, במינימום טלטלות והתנגשויות – כן יהי! אתם יוצרים את מציאות חייכם יקרים, מתי תפנימו זאת. זו אינה סיסמה בלבד, זו היא הדרך שעולמכם צועד אליו. כוחכם עולה ככל שרמות האש והאוויר גוברות במרחב אשר לכם, עוצמות הבריאה אשר לכם גוברות ויכולות מועצמות יותר הינן נחלתכם. ברגע שהפחד מחלחל, ברגע שהחשש גובר ונותנים אתם לו מקום, מחזקים אתם את האנרגיה הישנה ומזינים אתם אותה. הביעו כוונה עוצמתית וטהורה ישירות מתוך ידיעת הלב אשר לכם, לאפשר לשינויים המתרחשים לעבור בצורה הרמונית, זורמת, מתוך אהבת אמת. התכווננו בעיני רוחכם לראות את העתיד לבוא בצורה חיובית, ממש דמיינו כיצד העולם אשר לכם יראה לאחר השינוי המופלא שמגיע. חושו את הרוגע והשלווה אשר שורים במימד החמישי, אשר מתקדמים אתם אליו. התחברו לזיכרונות הקדומים ולאיך זה מרגיש תחושת הבית המוכרת לכם כל כך והתמקדו בה. זמנו אותה, חוו אותה בכם. אל תתנו למערכות ההסתה הקיימות כעת בעולמכם להפריע לכם, אל תתנו לאשליה לחלחל לתוככם, אל תתנו לפחד לשתק אתכם. כעת יותר מאי פעם, נדרשים אתם ליצור חיבור עמוק עם נשמתכם ולהיות נאמנות לה. ברגע שמסה קריטית של נשמות אור נפלאות, תאחז לאורך זמן ברטט גבוה זה, היא תוכל להשפיע על המרחב כולו ולאפשר לשינוי להתרחש ממקום גבוה יותר, הרמוני יותר ןבמנימום זעזועים. השתדלו כמה שפחות להיחשף לתקשורת אשר זורעת את הפחד בלבבות, זה חלק מהניסיון של האשליה להשתלט ולהשפיע עליכם לשכוח את עוצמתכם ולרתום אותה לצורכיהם. אתם בוחרים את העתיד אשר לכם, אתם בוראים אותו ויוצרים אותו במו כוונותיכם – השתמשו ביכולת הבריאה אשר לכם – היא קריטית כעת!

יכולת בריאה מועצמת

ככל שתתרגלו יותר את יכולת הבריאה, ככל שתסכימו לחשוב מחוץ לקופסא, מעבר למוכר ולידוע, מעבר לקבעונות, כך תהפכו להיות בוראים מועצמים יותר ותאפשרו לכם לברוא את גן העדן הפרטי שלכם ובנוסף להשפיע על המרחב כולו לחיוב. חלקו את הצלחותיכם עם אנשים נוספים, שתפו את הבנותיכם, העצימו האחד את השני. שיתופי פעולה נדרשים כעת בתקופות אלו, ליצור תהליכי האצה ותמיכה הדדיים. מי שיבחר לבודד עצמו בעת זו, יחווה קושי רב ואיטיות בתהליך ההתפתחות ולעיתים אף נפילות קשות לאשליה ללא יכולת לשחרר עצמו. צרו קבוצות עבודה והתפתחות משולבות, שתפו אינפורמציות, בכל דרך אפשרית. כל אחד ואחד מכם הביא עימו לכדור ארץ ידע יחודי לו, אשר משתלב עם היתר ומעצים את התהליכים עד מאד. שיתוף הנתונים בינכם חיוני הוא ונדרש, אפשרו זאת בכל הרמות.

ניקיון המחשבה

יקרים, ניקיון מחשבה מתבקש מכם כעת, כמו גם מחשבה ממוקדת, בהירה, גמישה ומועצמת. יש לבצע תהליכים אשר יסייעו בעדכם להגיע לרמות הגבוהות ביותר של ניקיון המחשבה. מצב זה מתבקש בכדי לאפשר לכם לרתום את מלוא אנרגיית עוצמת האויר הגבוהה אשר נוחתת כעת על עולמכם לצורך העצמת יכולותיכם. ככל שיש יותר “רעש” במערכי המחשבה שלכם כך יצירת המציאות משתבשת. “רעש” אנו קוראים לכל אותם קולות בכם אשר מפקפקים, אשר מביאים את הפחדים והחרדות, אשר מכניסים את הבלבול וחוסר הסבלנות למערכת. ניתן לאמן עצמכם להשתחרר מ”רעש” זה, “רעש” זה הינו אחד מאותם מצבים שבו הייתם מורגלים לחיות בעולמכם והינו חלק מאותה אנרגיה ישנה שמפנה את מקומה. 

להלן תרגיל אשר יכול לסייע בעדכם ליצור את אותו ניקיון מחשבתי:
• שבו זקוף, בצעו מספר נשימות מעגליות ( הכנסת אויר מהאף והוצאתו בקצב איטי ביותר מהפה).
• הכניסו עצמכם לתוך פירמידה קריסטלית, המקודדת לקודים האישיים התואמים לכם.
• תנו הוראה לפירמידה להסתובב נגד כיוון השעון ולשאוב מכל הגופים אשר לכם אנרגיות שאינן תואמות לכם יותר. שהו בתהליך זה עד שתחושו שהניקיון הסתיים.
• תנו הוראה לפירמידה להסתובב עם כיוון השעון ודמיינו מפל של אור נשפך עליכם מקדקוד הפירמידה ונכנס לתוככם מצ’קרת הכתר וממלא את גופכם.
• התכווננו לראות לפניכם קיר לבן. הביטו בקיר ואפשרו לעצמכם להתמקד בו. בכל פעם שעולה מחשבה או הסחת דעת, נשמו 3 נשימות והחזירו המיקוד חזרה לקיר. המשיכו כך מספר דקות.
• בשלב זה, הביעו כוונה/דרישה לקבל הבנות/ידע/הכוונה על הדרך שלכם. אפשרו כעת למחשבות להיכנס, תמונות, ידיעה, תחושה, כל דבר שעולה – פשוט התבוננו בו ותנו לו להיות. ללא צורך “לדעת” או “להבין”, הסכימו להיות עדים למתרחש מבלי להתערבב!

ככל שזמן “מחשבת הריק” (ללא מחשבות) ארוך יותר, כך מאמנים אתם את עצמכם להיות ממוקדים יותר ולאפשר לנשמותיכם ליצור קשר נקי יותר עצמכם. מטרת התרגיל הינה לאמן את המוח אשר לכם ליצור מיקוד מחשבתי ולאפשר ניקיון של מחשבות שליליות. ככל שהשקט המחשבתי בכם מועצם, כך ההדרכות אשר לכם יכולות להעביר לכם את מסריהם בקלות יותר, ללא “רעש” מיותר.

אהובים יקרים, היעזרו בנו לקבלת הבנות גבוהות, הביעו דרישה לקבל את תמיכתנו ואנו נעניק לכם את כל אשר תבקשו, כמובן במסגרת מה שניתן. התרגשות והתחדשות יש באוויר, הסכימו להיות בה וליהנות מהדרך.

היו שלום אהובים ותהה דרככם סוגה בשושנים.

אנו איחוד האור שולחים ברכות
הועבר ע”י גלית בר-יוסף
תגובות יתקבלו בברכה
Gali.crystali@gmail.com
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק
נייד: 050-2345347

לחצו על הקישור לקבלת פרטים על הקלטה של מפגש בנושא – חיבור לאור הבורא – שער 09/09/12

תגובות

תגובות