עוף החול ותהליך הטרנספורמציה הפנימי

Posted by on יול 26, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על עוף החול ותהליך הטרנספורמציה הפנימי

עוף החול ותהליך הטרנספורמציה הפנימי

21/04/13

השלום והברכה,

ברצוננו להביא לידיעתכם היום את נפלאותיו של יצור אגדי מפורסם הפיניקס או כפי שקרוי הוא בתרבותכם עוף החול. ציפור אגדית זו מוזכרת בתרבויות שונות לאורך ההיסטוריה שלכם, בהקשרים שונים ומקושרת היא לאיכויות של קסם. בתקופה זו, תקופת התפר של חילוף העידנים, הפניקס מלווה רבים מכם בתהליך הטרנספורמציה שעוברים אתם, תהליך של התפתחות ובריאה של תודעה חדשה באנושות. הפניקס הינו הטוטם המרכזי של שלב זה וניתן להיעזר באיכויותיו המופלאות ולהקל על התהליך שחווים אתם. 

ברצוננו ליצור את הקישור לתהליך ההתפתחות אשר לכם. יכולותיו המופלאות של הפניקס נקשרות לתהליך שעובר הוא בגלגול חייו, מרגע לידתו, עוף אגדי זה גדל ומתעצם לו, עד שמגיע שלב סיום חייו ובו למעשה מצית הוא את עצמו באש הקדושה והופך לאפר ומתוך האפר נולד לו מחדש. עוף החול בחייכם מקושר הוא לאש התשוקה אשר לכם למימוש ייעודכם. ככל שתהליך התפתחותכם גובר הוא, כך החיבור שלכם לאש התשוקה מתעצם וכמות האנרגיה אשר מקבלים אתם למימושה גודלת ומאפשרת פעילות משמעותית יותר.

רבים מכם נמצאים בשלבי התפתחות שונים בחייכם בהם אתם למדים ומרחיבים את התודעה וההבנה שלכם על שיעורי חיים המלווים אתכם. מתוך ההקבלה, כל אמונה, דפוס, קבעון וחוויה הם למעשה מיוצגים כנוצות נוספות המפארות את עוף החול שבכם. ובכך גדל הוא לאיטו מכל שלב שעוברים אתם בהתפתחות אשר לכם.

ובכך כמגיעים אתם לשלב סופי של תהליך ההתפתחות בחקירה המסוימת שביצעתם, בתחום המדויק שעסקתם בו, זה הזמן לשחרר את השליטה ולאפשר לכם לנקות ולהשיל מעליכם את כל המשקעים אשר נאספו לצורך הלמידה, לשחרר את כל האמונות והקיבעונות, הקשיים והטראומות שנאספו בדרך ולמעשה ממש למות לאותו הנושא שהסתיים לו, בכדי להיוולד מחדש. ואכן עוף החול שבכם המקושר לנושא, מכלה עצמו באש הבריאה ובוראה עצמו מחדש, ממקום הכולל רק את למידה שבוצעה לאורך הדרך וכל הנספחים המיותרים יכולים להשתחרר מכם לחלוטין.

לעיתים, תהליכים מסוימים לא מצליחים להגיע לידי סיום בשל קשיים שונים, כגון: התערבות של האגו, נדרים שונים הכובלים את יכולת הטרנספורמציה, פחדים לשחור שליטה ועוד. וכך נאלצים אתם להמשיך לפעול כשעוף החול אשר בכם זקן הוא, מרוט וחסר כוחות. וכוח החיות ואש התשוקה חלשים הם ביותר. יש חשיבות רבה ליצור עבודה עם עוף החול שבכם ולוודא באיזה שלב בטרנספורמציה נמצא הוא ובמידה ותקיעות קיימת לזהות מה המקור והשורש הקשור אליה ולטפל בו.

דמעותיו של עוף החול הינם מרפאות הם ע”פ האגדה. יכולים אתם לקשר זאת לדמעות אשר מזילים אתם מתהליכים שונים אשר עוברים אתם, אשר מאפשרים את שחרור המים הנמוכים מחייכם (מים נמוכים = רמות רגש נמוך) ושחרור עודפי רגש הכלואים בתוככם היוצרים זיכוך נוסף לנשמתכם.

יקרים, מתוך ביצוע התכוונות לחיבור לעוף החול שבכם, יכולים אתם לקדם עצמכם ביתר שאת בתהליך ההתפתחות האישית שלכם ולעורר בתוככם את אש התשוקה, אשר כה כמהים אתם לחוש אותה בכם. אש התשוקה הינה הכוח המניע העוצמתי ביותר בעולמכם. רבים מכם התרגלו לפעול מתוך אש של כעס או רצון להוכיח או להצליח ועוד. אולם דחפים מניעים אלו, לרוב אינם יוצרים המשכיות בתהליך ולעיתים אף “שורפים” אתכם בדרך. כלומר, אתם חווים את האש הבוערת בכם ממקום המכלה את האנרגיה שלכם.

כשפועלים אתם מתוך אש התשוקה, היא מאפשרת לכם, לפעול מתוך מקום של איזון ושיתוף פעולה הרמוני עם היקום. זוהי הדרך המאפשרת שילוב אופטימלי של המשאבים העומדים לרשותכם לצורך הוצאה לפועל של שליחותכם.

שלב משמעותי זה בחיבור לשליחות הינו חלק מהדרך המבורכת בא צועדים אתם כעת לקראת מימוש משמעותי יותר של היכולות והידע שהבאתם עמכם מבעוד מועד לתקופות מבורכות אלו, בה רבים מהסובבים אתכם זקוקים לכם ולתמיכה שלכם.

המשיכו לפעול ולהתפתח ולעורר את עוף החול אשר בכם ליצירת הטרנספורמציות בחייכם וחיבורכם לאש התשוקה.

היו שלום אהובים ותהה דרככם סוגה בשושנים.

אנו איחוד האור
הועבר ע”י גלית בר-יוסף
050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק
Gali.crystali@gmail.com

תגובות

תגובות