מפגש חניכה אלכימית לתדרי למוריה ואטלנטיס

Posted by on אוג 3, 2014 in הקלטות מאירועים | סגור לתגובות על מפגש חניכה אלכימית לתדרי למוריה ואטלנטיס

מפגש חניכה אלכימית לתדרי למוריה ואטלנטיס

מפגש איחוד מרטיט ואנרגטי אשר בא לאפשר איחוי הזיכרונות מאטלנטיס ולמוריה וספיגת תדרים נפלאים מצמיחים ומתעלים של אותו שילוב. מאסטר האלכימיה סנט ג’רמיין והקוסם מרלין ומסדרו יעבירו לנו תהליך ריפוי קרעי העבר וחניכות עוצמתיות לחיבור לזיכרונות ולשילוב הכוחות מאטלנטיס ולמוריה.

המפגש הועבר בתקשור ישיר ע”י חני יזרעאלי-נוי וגלית בר-יוסף בשילוב קולות ותדרים אשר העצימו את התהליך.

בימים ברוכים אלו אנו נקראים לשלב ידיים ולהתחבר אל תדר אלכימית וקסמי האחדות. מתוך חיבור זה אנו נקראות לשלב כוחות מתוך שיתוף פעולה נפלא ומאוחד של המסטרים: מאסטר האלכימיה סנט ג’רמיין והקוסם מרלין ומסדרו ! שילוב מיוחד ונדיר שעוד לא היה כמוהו!

סנט ג’רמן שומר הלהבה הסגולה יעביר בתקשור חניכה של תדרי הלהבה הסגולה לצורך האלכימיה של האש הקדושה בתאים וניקוי זיכרונות ובעוררות צפנים. מסדר מרלין ומרלין הקוסם יביא עימו תהליך חניכה לחיבור והפעלת תדר הקוסם בתוכנו וחיבור לסודות האלכימיה של אטלנטיס הנפלאה.

מסדר מרלין המבורךיוצא מבעד לצעיף ובא להביא את סודותיו אל אלו המוכנים והבשלים לקבלם. מסדר מרלין הינו אחד מהמסדרים הותיקים והעתיקים ביותר על פני ארץ. המיידעים שמסדר זה מכיל בתוכו הינם מופלאים וקסומים ובשלה השעה לאפשר ליושבי ארץ גישה לחומרים אלו ולעורר בתוכם את החיבור לקוסם שבהם.” (לחץ לתקשור המלא – חיבור אל הקוסם הפנימי – תדר האלכימיה מגיע על פני ארץ והתעוררות בני אטלנטיס)

 הלהבה הסגולה הנה תדר אלכימי החזק ביותר שקיים, בעלת כוח אדיר של טיפול ריפוי והתמרה ועובדת בכל הגופים שלנו יש לה יכולת לשנות מצבים רגשיים,אתריים והיא בעלת כוח השפעה על שדות אנרגיה האישיים. סן ג’רמן הינו חלק ממועצת ה12 ומקבוצת מאסטרי ההארה העובדים עם האנושות על התפתחותם הרוחנית והאצת תהליכי הריפוי והטרנספורמציה , והוא הינו שומר הלהבה הסגולה יחד עם קבוצת מלאכי הלהבה

לחץ לקריאת תקשור בנושא – עירור האחווה בין למוריה ואטלנטיס

 

המפגש מועבר ע”י גלית בר-יוסף וחני יזרעאלי-נוי ומשלב מדיטציה המועברת בתקשור ישיר מאת “מסדר מרלין” בשילוב תדרי קול

עלות מדיטציה בודדת 70₪
כל מי שמתחבר למדיטציות מבצע אותם בזמן קוסמי יחד עם הקבוצה

לביצוע התשלום
למעוניינים לשלם לא בכרטיס אשראי קבלו הפרטים בקישור הבא
לאחר התשלום שלחו לי מייל נפרד על מה שילמת

תגובות

תגובות