מערכות היחסים בעידן החדש

Posted by on יול 27, 2014 in מערכות יחסים בעידן החדש, תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על מערכות היחסים בעידן החדש

מערכות היחסים בעידן החדש

30/07/13

ברוכים הנמצאים יקרים,

ברצוננו לדון עמכם היום בנושא חשוב ומשמעותי ביותר בתקופתכם והוא נושא מערכות היחסים בעולמכם בתקופה מיוחדת זו של חילוף העידנים. רבים מאד מכם עוסקים כעת בנושא זה בחייכם בכל מיני צורות שונות ומגוונות. אין אנו מתכוונים רק לרמה הזוגית במערכות היחסים, אלה גם למקום של השותפויות השונות הקיימות בחיים, כגון: יחס עם הבוס, עם בני המשפחה האחרים, עם החברים הקרובים ועוד. נושאים אלו מתחילים להשתנות בתקופות האחרונות ככל שנושא המודעות וההתפתחות האישית תופס תאוצה בחייכם, תמצאו את עצמכם במצב שלא יכולים אתם לחיות יותר בשקר. ובעיקר מתכוונים אנו לשקר הפנימי הקיים בתוככם.

בעידן הישן, היו מצבים שבהם בני זוג יכלו לחיות יחד אחד ליד השני גלגול חיים שלם, מבלי לקיים קשר זוגי אמתי והדבר לא היה מפריע, המוסכמות והסביבה אף תמכו בכך. ולמעשה התסכול והכעס, חוסר המימוש של האמת הפנימית היה קיים אולם ברמות נמוכות יחסית ותדר הנוחות שלט לו. בתקופה מיוחדת זו שאנו חיים בה עכשיו, שאנרגיות האש והאוויר תופסות תאוצה (אש = תשוקה, כוח מניע, אויר = חשיבה גבוה), אפשרות זאת כבר לא קיימת. אתם חשים בתוככם עמוק בפנים, דחף בלתי מתפשר לחיות באמת שלכם. דחף אשר אינו נתפס לעיתים עם המוכר והידוע, עם המקובל בחברה או עם הנוחות. דחף אשר קורה לכם מבפנים לנוע, לפעול, להתפתח ולהוציא את האמת לאור. זהו אחד מהמוטיבים המרכזיים של העידן הנוכחי. לא ניתן יותר לחיות בשקר והמחיר לאלו שעדיין נותנים לפחד לשתק את בחירותיהם, הוא כבד וקשה. מרמור גובר, כעס, תסכול, עצב, דיכאון, חוסר מימוש ועוד יהיו מנת חלקם של המסרבים להכיר באמת ומנסים בכל כוחם להיאחז במוכר ובידוע.

בתקופתכם, נושא ההתפתחות ולמידת השיעורים הינו נושא מכריע ואכן רבים מכם לומדים את שיעוריהם דרך בני הזוג אשר לכם. רובכם נמשכתם לניגוד, להופכי שלכם, בכדי ללמוד אחרת, בכדי לקבל הבנות כיצד לעשות זאת בחייכם. תקופות אלו של למידה מתוך הניגוד מסתיימות להם ובתקופה זו, נמשכים אתם להרמוניה, לדומה לכם, ללמידה בדרך הקלות והפשטות. שינוי משמעותי ביותר מתחולל כעת וכל אחד ואחד מכם פוגש אותו במקומות שונים. תהליכי גירושים רבים מתרחשים, בגידות רבות פתאום קורות מבלי לתכנן וקשרים בלתי אפשריים נוצרים להם.

הבינו יקרים, עידן חדש הגיעה ועמו צורת התייחסות שונה למערכות היחסים בינכם. חיבורים רבים של נשמות תאומות יחלו להיווצר בכל החיבורים האפשריים, באתם כעת לבצע השלמות של נתונים אשר נאספו ע”י כל אחד מכם באופן עצמאי וכעת בתקופה זו מתחילים אתם לשתף נתונים אלו ולהרחיב את מאגר המידע האישי. הכוונה ברמת ארץ: ללימוד והחלפת מידע בינכם, לתהליכים משותפים שייווצרו, לחיבורים אנרגטיים שבאו להוריד אנרגיות ייחודיות או ידע משולב ועוד.

עוברים אתם משלב של נפרדות, של אגו ששולט, של ביקורת ופחדים לשלב חדש של אחדות, פתיחות, ידיעת הלב ושאיפה להרמוניה. ככל שתתפתחו בתהליכי המודעות שלכם כך תוכלו להגיע לקשרים משמעותיים יותר עם פחות טלטלות מיותרות והלמידה אכן תוכל להתבצע על דרך הקלות.

רבים מכם נמצאים בשלב ההפנמה או התחלת ראיית האמת ובשלב זה הפחד נכנס לו לתמונה. פחד משתק מפני הלא ידוע, מפני הלבד, מפני השינוי. פחד שרבים מכם נכנעים לו ובמשך שנים נשארים משותקים, תקועים ומפוחדים. עליכם להבין יקרים, שכל עוד הפחד שולט בבחירות שלכם והוא הגורם המניע להחלטות שלכם, הוא יתחיל להתממש בחייכם. נושא יצירת המציאות תופס לו תאוצה רבה כעת בעולמכם והפחדים שלכם מתחילים להתממש. שימו לב לא לתת להם כוח, לבחון כל אחד מהם בפני עצמו ואם מזהים אתם שזהו פחד הפוגע בכם, התוקע, העוצר הסכימו לתת לו יד ולצעוד יחד עימו דרך המחסום שהוא מייצג. 

חשוב ביותר להתייחס ברצינות לקשרים שנמצאים אתם בתוכם ולא לפעול מתוך פזיזות לקלות הדעת לסיימם. עליכם להבין שאם השיעורים מול אותו בן/בת זוג לא הסתיימו, תזמנו לחייכם בפעם הבאה שיעור זהה ובכך עיכבתם את ההתפתחות שלכם במספר שנים. התמודדות עם השיעורים שבן הזוג מייצג, כל עוד קיים בכם רגש נמוך מולו: כעס, עלבון, עצב, תסכול ועוד. יש שם עוד עבודה שלא נעשתה ויש למצוא את ה”כפתור” שמקומות אלו מעוררים בכם ולנטרל אותו.

כשמצליחים אתם להגיע לרמת אפטיה/אדישות מול אותו בן זוג, אחרי שמבחינתכם עשיתם הכול בכדי להציל את הקשר, זהו הזמן להודות שהניצוץ נכבה וקשר זה סיים את ייעודו בחייכם. זהו שלב לא פשוט כלל ומצריך הרבה משאבי נפש להגיע להכרה זו, שאיני אוהב יותר את בן הזוג שלי. ברגע שתסכימו באומץ להכיר בכך מהמקום העמוק בתוככם, לא מתוך אגו שנפגע או מתוך רצון לנקמה או להוכיח. אלא ממקום עמוק באמת שמבין שהקשר סיים את מטרתו בחייכם והגיע הזמן לנוע קדימה לשלב הבא.

עליכם להבין יקרים, תקופות ברוכות אלו מאפשרות לכם לבצע תהליכים מואצים, אשר בעבר היו יכולים לקחת אפילו כמה גלגולים ללמוד אותם. בשלב זה באבולוציה של בני האדם, עוברים אתם כמה גלגולים באותו גוף פיזי. ואם מסכימים אתם לפעול בלי לחסום עצמכם, המתנות בדרך נפלאות הם. אמנם שלב ההיפרדות אינו פשוט הוא וכולל הוא שלב של אובדן וקושי, ככל שתהיו שלמים יותר עם הנושא כך יתבצע הוא ביתר קלות לכל הסובבים אתכם. עליכם להבין שגירושים הוא אחד מהבחירות של נשמותיכם ושל נשמות כל מי שנוגע בדבר, לחוות בגלגול נוכחי והוא חלק בלתי נפרד מתהליך הלמידה המשותפת של שני בני הזוג במידה ובוחרים הם לעשות זאת מתוך מקום מודע ומפותח.

רבים מאד נופלים בשלב זה לאגו, לכוחניות, לנקמה, לסבל ובכך יוצרים תהליך זה להיות טראומטי לכל הנוגעים בדבר. אהובים, זה לא מחויב במציאות, יש לכם בחירה לעשות זאת ממקום אחר. חשוב לקבל תמיכה מקצועית אשר תראה לכם את הלמידות בדרך, אשר תוביל אתכם לפעול מעבר לאגו, אשר תכוון אתכם ללמידה מרבית. ואין אנו מתכוונים בזאת לעורכי דין או מגשרים, אלא למטפלים אשר מבינים את נושא המודעות וההתפתחות האישית ויוכלו לכוון אתכם בצורה חיובית בתהליך. זהו שלב מכריע בחיים שישפיע על כל חייכם, בעיקר אם מעורבים ילדים בתמונה. עליכם להבין שבמצב זה, לא באמת מתגרשים אתם מבן הזוג אלא יוצרים עמו מערכת יחסים מסוג שונה ממה שהיה קודם לכן. ככל שמערכת זו תהיה ממקום בריא יותר ופתוח כך הקלות תהיה חלק מחייכם והתהליך יזרום ממקום תומך ומקדם.

כל אחד ואחד מכם כחלק מתסריט נשמתו, הכין מבעוד מועד פוטנציאלים שונים אשר עומדים לרשותכם בהמשך הדרך. בהתאם לאופן בו תפעלו, ללמידה שתתבצע ולהתפתחות שלכם, כך תוכלו לבחור בפוטנציאלים הגבוהים יותר ולהכניס אושר ושמחה לחייכם. זה אפשרי יקירים, זה בטוח עבורכם וראויים אתם להיות בקשר מכבד ואוהב, שמקבל אתכם כפי שאתם, שרואה אתכם, שנוכח ואוהב. כל עוד לא תאמיני שזה מגיע לכם ואפשרי עבורכם זה לא יופיע. אתם יוצרים את מציאות חייכם! אתם חיים את בחירות נשמתכם! אתם מתקדמים על מסלול התפתחותכם! הסכימו להיות נוכחים, להסתכל לאמת בעיניים ולפעול מתוך מקום זה בנחישות ואומץ שמגיע לכם להיות מאושרים בחיים אלו. לתת לילדיכם חוויה של אהבה אמיתית ותקשורת בריאה. זה אפשרי !

היו שלום ותהה דרככם סוגה בשושנים.

אנו איחוד האור
הועבר ע”י גלית בר-יוסף
050-2345347, gali.crystali@gmail.com
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק

תגובות

תגובות