כניסתה של שנת 2015

Posted by on ינו 4, 2015 in בלוג קריסטלי | 0 comments

כניסתה של שנת 2015

היום שנת 2015 נכנסת למרחב שלנו.

עברנו שנה מאד מאתגרת, שבה נדרשנו ללמוד לפעול בתוך החוקיות החדשה של המרחב – לחיות באמת שלנולכאורה זה נשמע פשוט, אולם רובינו, לא באמת יודעים להיות שם. יש עלינו כל כך הרבה שכבות של הסתרות, התאמות, מה מקובל, נהוג, צריך, התניות, קבעונות, דפוסים והרשימה עוד ארוכה, שאנו עדיין עוד לא באמת מבינים מהי האמת הפנימית שלנו.

בשנה הזו שמסתיימת, רבים מאיתנו נתקלו בסיטואציות מאתגרות שהכריחו אותנו לראות את האמת בחיינו ולבחור בה. אין לנו יותר יכולת להכיל את השקר בתוכינו, הוא לא תואם תדר לאנרגיות עידן חדש שמטעינות אותנו אט אט. ככל שננסה בכוח להיאחז ב”שקר” אנו נסבול קושי וכאב, החיכוך עם המציאות יהיה קשה ולא נוכל להתעלם ממנו יותר.

רבים עוד לא מצליחים לראות את השקר בחייהם, האגו מתעתע בנו וממשיך לספר לנו סיפורים ולהצדיק את התנהלותנו. אם אתם סובלים כרגע בחייכם, חווים כאב וקושי, חפשו איפה אתם משקרים לעצמכם? העזרו בחברים לדרך שישקפו לכם אותו, לא תמיד נצליח לראותו בעצמנו.

שאלו שאלות אמיצות וענו מהלב: האם אני באמת מאושר בחיי? האם אני מרגיש מסופק מהעשייה שלי? האם אני חי את התשוקות שבי? במה אני מוותר על עצמי בחיי?  שאלו השאלות והסכימו לשמוע התשובה הראשונה שקופצת לראש, זו היא האמת המגיעה ישירות מתת המודע, לפני שהאגו מספיק לשבש אותה. הסכימו לפעול באומץ לשנות, לשפר, להעצים, לחזק. 

מגיע לכם להיות מאושרים כאן על כדור ארץ, לחיות חיים מספקים, מלאים ומוקפים באנשים שאוהבים אתכם בדיוק כפי שאתם. אל תסכימו להתפשר על עצמכם. מה שבסופו של דבר אנו לוקחים איתנו, בסוף חיינו, אלו רגעי האושר שאספנו בדרך. 

הצהירו בפני עצמכם, מרגע זה אני בוחר לחיות את חיי מתוך האמת שבי, להיות נאמן לעצמי ולהביא את העוצמה שלי לעולם. עשו זאת, כאילו אין מחר, עכשיו הזמן לממש חלומות!

שנת 2015 עומדת להיות שנת המימוש, ההוצאה לפועל של מי שאתם באמת. האנרגיות של שנה זו מועצמים מאי פעם ויאפשרו לכולנו לבצע קפיצות משמעותיות בתהליך ההתעלות שלנו. 

אז שלבו ידיים יקרים, תנו ללבבות לפעום בהתרגשות ויחד כמארג אחד שלם, אנו עושים צעד אל השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. שנת הקסם והמימוש הגיע, תחגגו אותה….

מצרפת חמש נאומים מעוררי השראה לחיבור לאמת שבתוכינו משליחי אור שכבר חיים את החלום:
http://m.xnet.co.il/win/articles/0,14717,L-3107959,00.html

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.