חיזוק המערכת החיסונית

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על חיזוק המערכת החיסונית

חיזוק המערכת החיסונית

13/10/09

השלום והברכה יקירים,

אנו רוצים להעביר לכם דרך חשובה ועוצמתית ביותר לחיזוק המערכת החיסונית בגופכם. בימים הבאים עלינו, יש חשיבות רבה ביותר לכל אחד ואחת מכם לפעול בצורה כלשהיא למטרה זו. התקופה הבאה עליכם הינה מרובה במתקפות, אשר יאתגרו את גופכם הפיזי ולא כל בני האנוש ישרדו אתגר זה. זהו חלק מתהליך הסינון הטבעי אשר יחול בעולמכם. חלק מהנשמות על כדור הארץ בוחרות לבצע את תהליך חילוף העידנים, אשר החל להתבצע והינכם בקו התפר שלו, לא בתוך גוף פיזי. אלא לעלות למעל, לבצע את ההתפתחות הרצויה ולרדת לעידן החדש משודרגים. אל לכם לפחוד מכך לתת לצער לחלחל פנימה, זו היא תקופה של התרגשות ושמחה לקראת הבאות – זמנים מופלאים באים עלינו.

בכדי לאפשר לאלו הבוחרים בכך לעבור תקופה זו בגוף הפיזי, עלינו לפעול על מנת לחזקו ולהכינו ל”מתקפה”. גוף פיזי אשר יהיה מוכן, חזק וידע להתמודד עם הבאות יצליח לשרוד. שיטות רבות קיימות ומתגלות עוד בכל רגע, לחיזוק המערך החיסונית. אנו מתייחסים לחיזוק ברמה האנרגטית. כל אחד מוזמן לבחור את הרצויה לו. ההומואופטיה אשר לכם, אף היא בעלת פתרונות רבים לנושא ויכולה בצורה מסוימת לשמש גם כהגנה, אולם לא בפני עצמה. 

יש להוסיף חיזוק לגוף האתרי אשר לכם. הגוף האתרי הוא אחד הגופים המקיפים את גופכם הביולוגי, ומשמש מעין מסננת לגורמים חיצוניים הרוצים לחדור פנימה. ככל שמנגנון זה חזק יותר כך ההגנה גבוהה יותר.

להלן תהליך חיזוק המערכת החיסונית בשני הרבדים – הפיזי והאתרי:
1. היכנסו לתוך מצב מדיטטיבי, דמיינו עצמכם בתוך קריסטל ענק חלול המקיף את כל גופכם. ראו את צבעי הקריסטל וחושו את קירותיו הנעימים הרכים דמויי הג’לי. 

2. הביטו פנימה אל תוך גופכם, וחפשו את סליל ה-DNA אשר לכם. לחלקכם יש יותר מסליל אחד מלא. הביטו בו, בצבעים השונים אשר מרכיבים אותו, בצורתו הספירלית ביופיו הבוהק.
3. תנו הוראה ברורה לסליל ה-DNA לפעול לחיזוק המערכת החיסונית אשר לכם. זוהי הדרך שלכם לתת פקודת תכנות ממש למנגנון זה. ראו כיצד הפקודה עוברת בתוך סליל ה-DNA, ראו את הפעלת הצבעים השונים בתוך הסליל.
4. הוסיפו כוונה ברורה להתגוננות נגד כל גורם עוין אשר מאיים לתקוף את גופינו ונפשכם – חיידקים, וירוסים, מחלות, תסמונות וכל שאר המזיקים.
5. ראו כיצד סליל ה-DNA מתחיל לסוב סביב צירו ולמגנט לתוכו את כדוריות הדם הלבנות אשר לכם. הכדוריות הלבנות נכנסות פנימה – מוכפלות, משולשות ומרובעות ויוצאות בכמות רבה יותר מחלקו התחתון של הסליל ישירות אל תוך מחזור הדם אשר לכם.
6. ראו כיצד הכדוריות מתחילו להתפשט דרך מחזור הדם בכל גופכם, מכף רגל ועד ראש – צבא שלם של כדוריות דם לבנות המוכנות לכל קרב אשר יבוא עליהן.

בצעו תהליך זה יום יום במשך שבוע. ובכל זמן שתרגישו שהמערכת נחלשת בצעו זאת שוב. הפיצו תהליך זה, בצורת דמיון מודרך לקרובים אליכם: לילדיכם, הוריכם, בני זוגכם וכל מי שקרוב אליכם. יש חשיבות עליונה להתחיל את התהליך כעת ולהכין הגוף לעומד לבוא.

אחת הדרכים היכולות לשמש לכם למדד על מצב המערכת החיסונית אשר לכם, הינו מצב הלשון אשר לכם. לשון לבנה, מעידה על מערכת חיסון ירודה, ככל שהמערכת חזקה יותר הלשון תהייה ורדרדה יותר.

השלב הבא, הינו ביצוע הגנה על הגוף האתרי אשר לכם. אנו מבצעים זאת ע”י הטענת ההילה אשר לכם, סגירת חורים והעלאת קשת הצבעים אשר בה.

ראו עצמכם בתוך הקריסטל ומקודקודו העליון יורדת קרן בצבע אדום ומקיפה את גופכם כמו ביצה, מטעינה את ההילה ומאזנת את צבעה. ואז חיזרו על התהליך עם הצבעים הבאים:
כתום תפוז
צהוב של שמש
מג’נטה – ורוד פוקסיה
• שילוב של ורוד בהיר וירוק בהיר
• כחול של ים עמוק
סגול בין לילך למעט כהה יותר
• לבן זהוב

ראו כיצד כל שכבה יוצרת הגנה נוספת סביב גופכם, ובכך לא תאפשר כניסה של גורמים עוינים למרחבכם. ההילה צריכה להיות סגורה לחלוטין, כל פירצה או חור יאפשרו למחלות להיכנס.

לסיום ראו רשת קריסטלית אשר מקיפה את כולכם. רשת הגנה אנרגטית אשר יודעת לסנן את הלא רצוי ולא לאפשר לו להיכנס אליכם.

יקירים תקופות מיוחדות ביותר מגיעות עלינו, יש לכם הכלים לפעול ולעבור ולהעביר את היקרים לכם תקופות אלו בקלות, בריאים ושלמים. אנא פעלו לא מתוך פחד וחשש, אלא מתוך עוצמת הידיעה הטבועה בכם פנימה.

אנו עמכם תמיד בכל עת
אנו איחוד האור
הועבר בעזרתה של גלית בר-יוסף

מוזמנים להוריד הקלטה של המדיטציה

אתר בו יש תרגום ל-32 שפות שונות של המדיטציה, באדיבותה של רונית חכם הנפלאה

תגובות

תגובות