חיבור ליהלום הבריאה והפעלת קוד עירור פנימי

Posted by on יול 27, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על חיבור ליהלום הבריאה והפעלת קוד עירור פנימי

17/11/2013

השלום והברכה אהובים,

אור הבריאה מתעצם מעל מרחבכם ועימו ההשפעות על בני האנוש. השפעות אלו באות לידי ביטוי בתופעות רבות ומגוונות של עייפות, עצבנות, חוסר סבלנות, תחושה של ריק, בדידות גדולה, אובדן ועוד. קיימת הקצנה של הרגשות בכם, אשר משפיעה על כל אחד באופן שונה. אלו מכם אשר הכינו את הגופים שלהם לשלב זה, ניקו וביצעו תהליכי התפתחות, חווים את השינויים בעוצמה פחותה יותר ויש בידם הכלים והתמיכה לסייע להבנת מקומות אלו בתוככם ולהרגיעם בקלות ובפשטות. ברגע שלא תזדהו עימם ולא תיפלו אל המים הנמוכים, כפי שקוראים אנו להם, (לאותם רגשות שלילים בכם), כך הקלות תהיה חלק מהתהליך.

אולם כל אלו בני האנוש אשר עד כה התכחשו לשינויים, זלזלו ולא רצו לשמוע על השינויים, אין בידם הכלים והיכולות להתמודד וחווים הם קשיים רבים ביותר, טלטלות רגשיות ונפשיות המזעזעות אותם ויוצרות מצבים בהם מחפשים הם מזור ותמך. אותם אלו אשר עד כה לא היו חשופים לאותם התכנים והתנגדו להם, אותם אלו אשר נמנעו מלהקשיב לליבם ולפעול מתוך נשמתם, אותם אלה אשר האגו שולט ברוחם והיבטי השליטה חזקים מתוכם. חווים כעת מצבי קיצון, אשר מזעזעים את הקרקע ה”יציבה” לכאורה שניצבו עליה. אותם אמונות, תפיסות, קיבעונות אשר מבחינתם אמת היא, מתחילות להתערער ולהראות שיש אפשרויות אחרות, שכל עוד פועלים הם בדרך המוכרת – יחזרו אותם הלופים בחייהם שוב ושוב מתוך הקצנה וקושי גדל והולך.

יקרים, אותם בני אנוש זקוקים הם לכם כעת, אותם שליחי אור אשר הכשירו עצמם מבעוד מועד לתקופה מופלאה זו, שביצעו תהליכי היזכרות ביכולותיכם המופלאים וזיככו את נשמתם, אותם שליחים למעשה הם אלו אשר יובילו את אותו תהליך תמך, אשר נדרש לבצעו כעת במרחב אשר לכם. אותם אלו אשר זקוקים לכך יגיעו אליכם מתוך בחירה. זו היא הדרך היחידה אשר תאפשר להם לבצע שינוי אמיתי ולהתחבר אל דרך הקלות ושחרור השליטה בעידן החדש. חשוב ביותר לדבר על זה, להעיז לומר את התיאוריות והתפיסות הקיימות בכם ומובילות אתכם תקופה ארוכה ולא להתבייש בהן יותר. הגיעה העת לצאת לאור ולתת להבנות ולתובנות להאיר עצמם ולהפיצם לכל דורש– חשוב ביותר בתקופה זו להעביר הלאה את הידע שרכשתם, אשר עובר בתוככם. זהו לא ידע שלכם – הוא רק עובר דרככם וכפי שהגיע אליכם – כך עליכם להעבירו הלאה.

מצבי הקיצון יגרמו לרבים מאותם “מבולבלים” לבצע פעולות קיצוניות, אפילו עד כדי טירוף. הבינו את מצוקתם, כל אשר הכירו והאמינו בו עד כה מתחיל להתפורר מתחת לרגליהם, עוד אין הוכחות ברורות בשטח, אולם התחושות הפנימיות שלהם מתחילות לפעול והם מתחילים להתחבר ליכולות שלהם ולדעת את האמת. ברגע שקיים פער כה גדול בין הגוף הרגשי-נפשי לבין ההתפתחות האנרגטית, נוצרים מצבי מצוקה וקושי רב של בלבול ועצבנות לעיתים עד כדי התפרצויות זעם וטירוף.

יקרים, יש לכם הכלים להשפיע על המרחב אשר לכם, יש בכם את היכולת להדהד מאורכם ומהאנרגיה המופלאה המפעפעת בתוככם אל הסביבה שלכם ובכך לסייע לאותם אלו הסובלים להתאזן מעט ולהצליח לעורר בהם את הרצון להיפתח ולהתחיל להתעניין ב”מעבר”, במה שליבם זועק ונפשם חשה, חיבור אל האמת הפנימית, אל מהות הנשמה שלהם, אל האור האישי שלהם. אותם אלו שכה מורגלים לפעול מתוך שליטה ואגו – להם קשה ביותר להסכים לשינוי. יש בםהתנגדות מאד גדולהשל אותו כלי, אותו “גולם הקם על יוצרו”, אותו אגו שאינו מוכן להרפות מהמוכר והידוע, שמפחד פחד מוות משינוי ונאחז בכל כוחותיו בדרכים המוכרות והשלוות לכאורה. אותו האגו מכיר אתכם טוב ויודע בדיוק כיצד לגרום לכם לשתף פעולה עימו בלשתק, לעצור ולמנוע את ההתפתחות שלכם.

אותו כוח השפעה פנימי הקיים באותם אלו שביצעו את ההתפתחות יאפשר לאותם ה”עיוורים”, כפי שאנו נוהגים לכנותם, לראות את הדרך ביתר קלות. אותו כוח השפעה יסייע למרחב שלכם לעבור את שלב ההתעלות הנוכחי ביתר קלות ושיתוף פעולה.

שלב נוסף בהאצה להתעלות – יהלום הבריאה עומד להיפתח ולחבר אותנו לחוקיות הקוונטית

יקרים, עומדים אתם בפני גל משמעותי ביותר העומד להיכנס למרחב שלכם, גל אשר יביא עימו את השלב הנוכחי – “שלב ההאצה האישית” לרמה גבוהה ביותרשל התפתחות. גל אשר יסתנכרן עם יהלום הבריאה אשר ירד למרחבכם בדיוק לפני שנה ב-12/12/12 וביצע את תפקידו המבורך במרחק התואם את יכולת ההכלה אשר לכם. אותו יהלום בריאה עומד כעת ב-12/12/13 ליצור כניסה נוספת עוצמתית יותר ולהעלות את רמת המעורבות שלו בנעשה. למעשה, שנה שלמה הוקדשה להסתגלות שלכם לעוצמות האנרגיה שאותו יהלום מפיץ סביבו וסייע בעדכם להסתגל לשינוים ולהתפתחות מואצת נוספת. וכעת יקרים, עומדים אתם בפתחו של שלב חדש, שלב בו נדרשים אתם לקחת חלק פעיל במעורבות במרחב אשר לכם יחד עימנו. רק מתוך שיתוף הפעולה של שמים וארץ אותו שינוי על המרחב כולו יוכל להתבצע בצורה האופטימאלית במינימום טלטלות.

ובכן, יהלום הבריאה עומד לגלות בפניכם מימדים נוספים הקיימים בתוכו ויחלו לפעול במרחב שלכם – קוונטיות. אכן בשלה השעה יקרים להתחיל לפעול ברמה הקוונטית שלכם. אמנם חלקכם כבר התנסה ברמות פעילות אלו ובמידה מסויימת פועל בתוכו, אולם המרחב אשר לכם לא אפשר זאת, אלא במידה מוגבלת ביותר. באותו תאריך נפלא, המרחב אשר לכם עומד לעבור שידרוג נוסף בהתאמות של מרחב ארץ לחוקיות העידן החדשולאפשר לחוקים הקוונטיים להיכנס ולהתחיל להטמיע עצמם בכם ובמרחב אשר לכם.

תהליכי עזרה והטמעה שנדרשים מאיתנו לתהליך

לשם הטמעתם של חוקיות זו, אנו זקוקים לעזרתכם ולתמיכתכם האנרגטית בתהליך. אנו מבקשים שקבוצות רבות ככל הניתן יפגשו בתאריך זהויביעו כוונה לסייע ולתמוך אנרגטית בזמן התיכנות המחודש. תיכנות זה יתבצע בו זמנית בתוך הגופים אשר לכם ובמקביל גם בגאיה, כדור הארץ שלכם. עומדים אתם להתחיל להפעיל צפנים רדומים בתוך רמות הדנ”א אשר לכם מתקופת אטלנטיס ולמוריה העתיקות – שם ידעתם לפעול ברמה הקוונטית.

חשוב לדעת יקירים, שחלק בלתי נפרד מרמת הקוונטיות הינוהדרך לעיוות הזמן שאתם מכירים. יותר ויותר אנשים יתחילו להכיר את סודות השליטה בזמן ולהיזכר באופן הקפיצה לזמן הקוסמי וחזרה. בצורה זו תוכלו לנוע על ציר הזמן באופן חלק ורציף ע”פ רצונכם ומידת הוירטואוזיות של המשחק אשר לכם. ככל שתרשו לעצמכם להרחיב את היצירתיות שבכם, את הדמיון הנפלא שלכם – כך תוכלו להפוך למאסטרי הזמן בעולמכם.

חשוב לציין, שגם כלי זה ינתן אך ורק לנקיי הכפיים ולפועלים מתוך יושרה וניקיון פנימי בלבד. זהו כוח עוצמתי ביותר ונפילתו לידיים לא ראויות יכול להוביל לשימוש לרעה בכלים אלו. יש לציין שמתוך ניסיון העבר שיש לנו, שמנו מנגנונים מפותחים ביותר על כלים אלו ולא ניתן יהיה להשתמש בהם מבלי להיות ברמת ההתעלות התואמת.

הפעלת הקוד – “עירור פנימי”

שותפים יקרים לדרך, שלב חשוב ונכבד עומד בפנינו בתהליך ההתעלות של כדור ארץ ומבקשים אנו מכל אחד מכם המרגיש חלק מהמערך הכולל של עובדי האור, להתחבר פנימה לתוכו, אל היהלום הפנימי הנמצא בו ולתת לו את מילת הקוד – “עירור פנימי”. מילה זו תפעיל את הצופן הפנימי ביהלום האישי שבכם ואתם תתחילו להדהד מתוככם את אותה אנרגיה מופלאה אשר הבאתם מבעוד מועד מהמישורים אשר מהם באתם. אותה אנרגיה עם הבעת הכוונה אשר לכם לסייע למרחב ולתמוך בתהליכי ההתפתחות הכוללים של הסובבים אתכם, תאפשר לכם לסייע לתהליך לקרות. אנו מבקשים כי תתחילו לבצע זאת באופן מיידי בכדי להשפיע כמה שיותר על המרחב ולהכינו לתאריך החשוב של ה-12/12/13, שבו יהלום הבריאה יפתח ויפיץ את הידע שהביא עימולתיכנות מחודש של מרחבכם.

חשוב ביותר, שתמנעו מליפול לאשליה ולהתערבב עם הסובבים אתכם בדרמות ובמערבולות הרגשיות שהם יוצרים. זכרו להתבונן על הדברים ממבט על ולזכור שהכול הינו חלק מהמשחק ושאותם אלו היוצרים תופעות אלו צריכים לעבור זאת ולהתפתח מתוכם. היכולת שלכם לשמור על איזון, הפרדה רגשית וחוסר התערבבות – היא המפתח שלכם להצליח לפעול בתקופה זו בקלות ובפשטות, מתוך שחרור שליטה והסכמה לסמוך על עצמכם ועל החיבור הגבוה שבכם, אשר יוביל אתכם בדרך לפוטנציאלים הגבוהים ביותר בתסריט חייכם.

אהובים, ברכות חמות על דרך מופלאה, על נחישות והתמדה ללא חת. אנו גאים להיות חלק מצוות מופלא זה, אשר פועל יחדיו לסייע למהלך ההתעלות של האנושות.

היו שלום יקירים ותהה דרככם סוגה בשושנים

אנו איחוד האור
הועבר ע”י גלית בר-יוסף
050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק
gali.crystli@gmail.com

תגובות

תגובות