התעוררות אכן מתרחשת

Posted by on יול 29, 2014 in סרטונים, סרטונים לנשמה | סגור לתגובות על התעוררות אכן מתרחשת

התעוררות אכן מתרחשת

אנו בני האנוש חשים את עצמנו כנפרדים, אך למעשה אנו מהווים חלק מיקום זה, כולנו אכן רקמה אחת, בכוח תודעתנו ורגשותינו אנו משפיעים על העולם ומושפעים ממנו וסרט זה שווה כל רגע של צפייה.

במרחב המופלא של הקיום משהו נפלא קורה על הכוכב שלנו, בפעם הראשונה באלפי שנים יש לנו סיכוי אמיתי לשלום, “הרגשה נפלאה של…חופש” זהו הזמן, התעוררו, ראיתי…שאני גדול יותר, גדול יותר ממה שאני עושה גדול יותר מהגוף שלי, הייתי הכול…וכולם

כשאתה מסוגל להבין שהגוף הזה הוא רק בגד, כפי שאנחנו מחליפים בגדים מדי יום, הגוף נלבש על ידי הנשמה, כשהסתכלתי ראיתי אור לבן תהור…אור יותר לבן מהשלג הלבן ביותר ובהיר מאלף שמשות…הסתכלתי ישר לתוכו. למשך אלפי שנים חיפשנו אחר השלום ורק עכשיו הבנו, לא יהיה שלום, עד שנמצא את השלום בפנים, כל מחשבה במוח האנושי שולחת גל אלקטרו-מגנטי מבסיס הלב ולגל זה יש השפעה על העולם בו אנו חיים.

היום אנחנו יודעים שהלב הוא המחולל החזק ביותר של גלים אלקטרו-מגנטים בגוף האדם וזה חשוב – תמיד לימדו שהמוח הוא מה שחשוב, המוח הוא מרכז העניינים. למוח יש שדה אלקטרי ושדה מגנטי אבל לעומת הלב הם חלשים. השדה האלקטרי של הלב חזק פי 100 מזה של המוח והשדה המגנטי חזק עד פי 5000 – פי 5000 מהמוח והסיבה שזה חשוב הוא שהעולם החומרי שאנו מכירים מורכב משני סוגי אנרגיה אלו.

שדות אלקטרים ומגנטים של אנרגיה שדות אלקטרו-מגנטים ספרי הפיזיקה שלנו אומרים לנו שאם נשנה את השדה האלקטרי או המגנטי של אטום… אנחנו משנים בכך את האטום עצמו. אנחנו משנים את הדבר שממנו אנחנו מורכבים, ממנו מורכב כל העולם ונראה עכשיו שהלב האנושי בנוי כדי לעשות זאת. לשנות גם את השדה האלקטרי וגם השדה המגנטי של גופנו ושל העולם והוא עושה זאת בתגובה לרגשות שאנו יוצרים בליבנו ומוחנו.

חומר הוא תוצאה של גלי קול בתנועה. קול יוצר צורה, כל מחשבה שולחת גל של אינפורמציה, שעוזרת ליצור את העולם סביבנו. מחשבות שונות שולחות תדרים שונים, תוצאות של מחשבות חיוביות על מים, תוצאות של מחשבות שליליות על מים.

מחקר על תוצאות מדיטציה המונית על פשיעה אלימה שמשך תשומת לב ממדענים ברחבי העולם:

ארבעת אלפים מודטים מאסכולות שונות הובאו לוושינגטון די.סי. ומהרגע שישבו למדוט ניתן היה למדוד את ירידת הפשיעה. הקו הצהוב מראה את ירידת הפשיעה האלימה, באחוזים, הקו הירוק מראה את מספר המודטים. מחקר זה נוסה שוב מאות פעמים, ושוב ושוב הביא לתוצאות מפתיעות.

קיימים 300,000 ספרים וכתבי עד על שלום, כל אחד מאלה נקרא, בממוצע, על ידי 3 אנשים כולל הסופר והמוציא לאור.

מי רוצה לקרוא עוד ספר על שלום? אנחנו רוצים ליצור שלום. זהו מדע של השלום… כי תחום התודעה הוא תחום האחדות. תחום העונג…תחום השלום. ברמה מוחשית, אמיתית ופיזיקלית, פי מיליונים חזק מהכוח הגרעיני. אם רק כח זה היה נגיש לנו והנה, הוא נגיש לתודעה שלנו. אנו רק צריכים יותר משכיני שלום שיפתחו את מערכת העצבים שלהם עד שיהיו פנסים של שלום. מקריני שלום…

השליליות הקולקטבית, של התודעה המשותפת שלנו, מסוגלת לגרום לאסונות טבע, אפילו צונמי… או תנועה בלוחות טכטונים…

אם אתה באמת מאמין בתודעה, אפילו אלו מחוברים לאי סדר בתודעה המשותפת כי… אנחנו חלק מהטבע, נכון? אתה חלק מהטבע

אם התודעה המשותפת סוערת, אז הטבע סוער. אנחנו נוטים להפריד את עצמנו מהטבע, אבל איננו מופרדים. .אם נרגע, אולי הטבע ירגע

הקשיים הרבים שעומדים מולנו יתמתנו עד מאוד אם נשתמש בכוח העצום של הלבבות המאוחדים שלנו.

כל שאת/ה צריך לעשות זה למדוט כל יום זה כל כך פשוט…

במהלך 18 שנים האחרונות חקרנו איך הלב והמוח מתקשרים ואיך תקשורת זו משפיעה על התודעה, אחד הדברים שגילינו הוא המצב שאנו קוראים לו היום “קוהרנטיות”. גילינו שכאשר אנו חווים רגשות חיובים – אם אנחנו מסתכלים בשקיעה מרהיבה או מרגישים באמת אהבה או חמלה למישהו אז הלב פועם מסר מאוד שונה. הלב יוצר את השדה האלקטרומגנטי החזק ביותר שנוצר מאלה הנוצרים על ידי הגוף… ומה שגילינו. הוא שמנתחים את הגלים בשדה האלקטרומגנטי של הלב, מוצאים מידע רגשי מקודד בתוך הגלים האלה, בתוך השדה.

אז אם נלמד לווסת רגשות אלה, אנחנו בעצם משנים את המידע שמקודד בשדה האלקטרו-מגנטי של הלב, וזה יכול להשפיע על כל אלה שסביבנו אנחנו מחוברים באופן בסיסי ועמוק אחד עם השני ועם הכוכב ומה שאנו עושים כיחידים באמת משנה.

עינייך כוסו לפני אלפי שנים, אבותינו חיו באחדות, אך נהיו שאננים וכמעט תרבות שלמה נחרבה בין רגע אך הוקם לתחייה על ידי אדם אחד – הוא אומר שמצא כאן לא רק את הפירמדה הראשונה באירופה. אלא גם את עמק בפירמדות הגדול ביותר בעולם כולו. אחרי רק כמה חודשים של חפירות נמצאו כבר עבודות אבן רבות. סמיר בדק באמצעות לוויניים ונתוח תרמי וטופוגרפי עשרות אלפי גבעות בחיפושו אחר פירמדות מתוך אלפי גבעות, מצאנו תשע – חמש מתוכם בעמק הזה. יש להן גאומטריה מושלמת ונקודות קוסמיות ברגע שראיתי את זה לפני שנה וחצי ידעתי שאלה לא גבעות טבעיות… הם מעשי ידי אדם. תיארוך בעזרת פחמן מראה את גיל הפירמדות בין 30 ל40 אלף שנה, חלק מהלבנים כה גדולות, שלא נמצא ברשותנו מנוף שיוכל להרים אותם.

ישנם חללים רבים בתוכם ומנהרות לאורך קילומטרים, פירמדות חדשות מתגלות ברחבי העולם ארכאולוגים גאוטמלים בגילוי מרתק…

בוא נעבור לבריק מלדן, היא נסעה ל”מירדור” וחזרה עם סיפור מדהים-אני חושבת שאני עכשיו רשמית חנונית של ארכיולוגיה. צוות הצילום שלנו היו הראשונים לצלם את מה שיכול להיות הפירמדה הגדולה בעולם בנפח, הפירמדה מכוסה על ידי הגונגל וכרגע עומדת מול כמה סכנות מהאוויר זה נראה כמו גונגל פשוט – אבל יער זה מסתיר סוד עתיק – העיר “מירדור”, שנקראת בית המולד של התרבות המאיינית, והיא בגודל של מטרופולין מודרני.

זה לא הר, אלא פירמידה – ייתכן הפירמידה בעלת הנפח הגדולה בעולם, פירמידות ענק ששקעו בשיטפון אדיר -בסופם של איי יפן יושבת “אונוגוני”, עטויה ערפל ומיסטורין .

כמה מטרים מתחת לפני הים שוכן אחד מהתעלומות הגדולות בעולם מקום שייתכן שישכתב את עתיד האנושות. אף אחד לא בטוח מה בדוייק נמצא שם אבל חוקרים רבים סבורים שאלה שאריות של עיר תת ימית עתיקה, תרבות אבודה אטלאנטיס יפני, הפירמדה פונה שמאלה כל החלקים בזויות ישרות וכל ההריסות נוטות שני מעלות דרומה. פשוט לא רואים זויות כאלה, שהכל פונה דרומה.

הגיע הזמן להיזכר במי אנחנו באמת, אל לנו לפחד מהשינויים הגדולים שאנו עוברים. רק ראו את התהליך הגדול השוטף את דרכי העולם הישן.

הבינו, אין זה זמן לשאננות תמדטו. כל יום.

וכשהקירות נופלים סביבכם תראו שקירות אלה היו קירות בית הכלא שבו נכלאנו זמן כה רב.

זוהי ההתחלה ואנו מצפים לסוף מדהים שנגלה… שאנו בעצם כולנו באותה המשפחה עזרו לעשות כוכב זה מקום שליו יותר, בריא יותר, וטוב יותר לחיות בו, דרך הסליחה, ולא הנקמה, דרך ההתפייסות, ולא הענישה.

אני מאמין שבעולם זה אלו מעשי טוב וקבלה נדיבה, שמביאים לשינוי אמיתי. בחרו באהבה, אנו מאוחדים, אל לנו לשנוא את אלה שדיכאו אותנו, הכעס בא מהפחד, עלינו לחפור עמוק בתוך ליבנו, ולמצוא חמלה בתוך כל יציר, כמה שנראה שחור, ישנו אור. מה שתשימו בו את רגשותיכם ואת האנרגיה שלכם יהפוך למציאות זוהי מתנת כל אדם – מה שתתנו את הרגשות שלכם אליו יהפוך למציאות שלכם.

בחרו באהבה “נשמות גדולות תמיד נתקלו בהתנגדות אלימה מצד רפי שכל” – אלברט איינשטיין, “יצור אנושי הוא חלק מהכל, שנקרא על ידנו ‘היקום’ – חלק המוגבל בזמן ובמרחב”, “הוא חווה את עצמו, מחשבותיו ורגשותיו כמשהו הנפרד משאר הקיום…”, “…סוג של אשלייה אופטית של התודעה”

אתם אחד, אנחנו אחד, החיים יקרים מפז, אל תבזבז/י את שלך, אין זמן כמו ההווה, התעורר!

הסתכלו סביב! פתחו את העיניים! פתחו את ליבכם, האמינו באהבה, תדעו אהבה, אהבת אמת, בחרו באהבה.

יחד נשרוד, לחוד ניפול, עכשיו

התעוררות אכן מתרחשת

תגובות

תגובות