המהפכה התודעתית יוצאת לדרך

Posted by on יונ 1, 2015 in מסרים מהפליאדות | 0 comments

המהפכה התודעתית יוצאת לדרך

01-06-15

אהובים יקרים,

עומדים אתם בתקופה של שינויים מרחיקי לכת במרחב סביבכם. התפרצויות של אותה אנרגיה ישנה ניכרות מכל עבר: אנשים עצבניים, אלימות, שחיתויות, רוע, מעשה גזענות, עושק, תיאוריות קונספירציה שמתגלות, פוליטיקאים מושחתים, קומבינות, ג’ובים, כוחניות ועוד. הכול מכל האנושות במלוא כיעורה מתבוססת בבוץ האגו הטובעני.

תקופת האגו השולט

תקופת האגו בכדור ארץ הייתה מהחשוכות ביותר אשר ידעה הבריאה. האגו אשר לכם נברא במקורו ככלי עזר לנשמה להובילכם במסלול חייכם. ע”י הטענת דחפים, הכרה בערך וכיוון של רצונות פעילים הובלתם אל עבר שליחותכם המבורכת במסלול הנשמה. זו הייתה מטרתו ולשם כך נוצר. אולם לאורך אותו עידן חשוך אשר עברתם, אותו האגו הודבק ב”וירוס מסוכן” בשם שליטה. מרגע שנושא השליטה עלה על סדר היום והחקירה בו החלה, הדברים החלו לאבד שליטה ולהידרדר למקומות שאף אחד לא שיער את העוצמות של כוח ההשפעה עליכם בני האנוש.

האגו בשילוב רגש הפחד למעשה שלט בכם ביד רמה עידן שלם ויצר מצב שכולכם ברמה מסוימת נשלטים ע”י האגו שלכם והאתגר המרכזי בתקופות ברוכות אלו של עידן חדש זה לפרק את האגו משליטתו וליצור איזון בריא בהשפעתו עליכם. כל עוד מלמדים אתם את האגו לפעול באיזון מתוך חיבור לידיעת הלב, למאור הפנים ולאמת הפנימית ומשם פועלים אתם, תצלח דרככם להמשיך במסע ההתעלות שלכם לקראת אותו מימד חמישי נכסף.

אולם אצל רבים מסביבכם, האגו שולט עדיין ביד רמה וניתן לראות זאת כמו בינה מלאכותית שקמה על יוצריה, הוא קובע את הדברים וממנו פועלים הם. האגו אשר לכם בשלב זה נשלט ע”י האנרגיה הישנה ולכל אחד מכם יש אתגר משמעותי לזהות את היבטי האגו, והמניפולציות הרבות שיוצר הוא עליכם וללמוד לנטלם ולהשתחרר משליטתו.

ככל שהאגו מרגיש מאוים יותר, כך יפעל הוא בעוצמות גוברות והולכות לשלוט בכל דרך אפשרית. אותה התנהלות אשר חווים אתם ברמות השלטון גם בארצכם וגם בסביבתכם, אותם גורמים עוינים אשר צצים מכל עבר ומחפשים  בכל דרך לזעזע ולהטיל מורה, אף הם תוצאה של אותו אגו משתולל.

החדשות הטובות אהובים, שהמצב זמני הוא והגאולה מתקרבת וככל שתפעלו ביתר נחישות בהחזקת התדרים הגבוהים ובהדהוד תדרי אור ואושר סביבכם כך כוח ההשפעה המשולב שלכם יוכל ליצור מסה קריטית אשר תשפיע על המרחב ותניע את הכף לטובת האור, השפיות והאמת.

זהו הזמן לפעול

אולם כאן יש מבחן אמונה משמעותי עבורכם, עד כמה מאמינים אתם שהדבר אפשרי? עד כמה נותנים אתם ערך לכוח שלכם? עד כמה סומכים אתם על המתרחש ומשתפים פעולה אקטיבית ולא בורחים לפאסיביות? בשלב זה הכול תלוי בכם אהובים ובהסכמתכם לפעול בכאן ועכשיו. בהחזקת התדר הגבוהה, בשמירה על חזון מואר, בדיוק השקט הפנימי והאומץ להיות מי שאתם.

ייתכן כי יקראו לכם נאיביים, מנותקים מהמציאות, תמימים ואכן פועלים אתם מאיכויות אלו, אולם לא ממקום הנמוך שבהם, אלא מתוך העוצמה שבהם. כל אחד מכם המוכל לקחת חלק במהפכה התודעתית המתחוללת כעת, הוא חלק מאותם השליחים שבאו לעשות שינוי על פני ארץ. אשר מבעוד מועד חתמתם ברמות נשמותיכם על שליחות מבורכת זאת בתקופה מאתגרת ונפלאה שכזו.

אתם פורצי דרך וחלוצי המהפכה והגיע הזמן להניע אותה שלב נוסף קדימה בעשייה אקטיבית בפועל.

תדרי הרגש והפעלת במים

חשוב להבין שלכל רגש שנושאים אתם בתוככם יש תדר בעל עוצמה מסוימת. לרגשות הנמוכים יש תדרים מאד נמוכים אשר משפיעים עליכם, על רמת גוף הרגש שבכם, על המים שנמצאים בתוככם ומפילים הם את רוחכם. וכשמצליחים אתם לשאת רגש גבוהה (שמחה, אהבה, אושר, התפעמות ועוד) ולתחזק אותו מהדהדים אתם תדר בעוצמות גבוהות כל כך היכולים להשפיע על הסובבים אתכם ולשנות ולהשפיע על התדרים שלהם.

ולכן מספיק קומץ אנשי אור בדרגות גבוהות של תדר להשפיע על רדיוס נרחב ביותר וליצור שינוי פנימי אצל אנשים בסביבתכם. תאורית התדרים ידועה אף היא לגורמים הרוצים להשתמש בה למטרות חשוכות והם יוצרים תדרים מלאכותיים אשר יוצרים השפעה על הסביבה מבלי ידיעתכם. בעבר היה הדבר ברמות גבוהות בהרבה ולא אפשרו כלל פריצות דרך ותדרים גבוהים, אולם גורמים אלו נוטרלו על ידינו וכעת נותרו שאריות קלות בלבד מהם.

כחלק מהמהפכה התודעתית המרחשת אנו זקוקים לעזרתכם הפעילה, להיעזר בכל אחד מכם כממסר תדרי שיהדהד את התדרים הגבוהים, כשנגיע לרמה של שילוב כוחות מספק נוכל לנטרל ולהחליש עד להשתקה מלאה את התדרים המנמיכים ולאפשר למרחב כולו להתעלות.

עומדים אנו לשלוח תדרים אלו לרמות המים בכל האזור שלכם, כולל בגופים שבכם. אנו נעזר במים בכל דרך אפשרית וננצל אף את מערכות הביוב אשר לכם. אכן שמעתם נכון, מערכות הביוב אשר לכם חוצות את הערים שלכם, ולמעשה נמצאות מתחת לפני השטח בכל מקומות היישוב שלכם. עד כה אותם מערכות הכילו תדרים מנמיכים ביותר ואנו עומדים ליצור בכך שינוי.

כחלק מהתהליך העומד להתרחש ב-06/06 פתיחת אותה מהפכה עומדים אנו לבקש מכם להצטייד בבקבוק עם מים לידכם אשר נקודד אותם ונתמיר את האנרגיה שלהם בכלים אלכימיים לתדרים גבוהים ואותם נבקש מכם גם לשתות, גם לשפוך למערכות הביוב שלכם וגם למי שנגיש הדבר, למאגרי מים או לים שלכם. ובאופן זה נרתום לטובתנו  מערכת נוספת של התמרה שתוכל להשפיע על מרחב רחב יותר. חשוב להבין שהתדרים של המים “מדבקים” הם וכששופכים אתם אותם למים נוספים באופן טבעי המין שואפים להתמיר עצמם לתדרים הגבוהים הקיימים בסביבתם.

סקרנים אנו עד מאד לצפות בתוצאות ההשפעה של מהפכה זו והצלחתה תלויה בשיתוף הפעולה שלכם במערכה.

כוכב ארץ זקוק לעזרתכם ונקראים אתם לפעול כל אחד בדרכו המבורכת להעלאת תדר המרחב ומשם של האנושות כולה.

הכול אפשרי יקרים וכעת הזמן לממש זאת.

 אנו נציגי האור ממרחב הפליאדות מצהירים על תחילתה של תקופה חדשה במרחב ארץ.מתרגשים ומחכים לבאות

היו שלום

הועבר ע”י גלית בר-יוסף
gali.crystali@gmail.com
www/crystallight.co.il
קבוצת קול הקריסטל בפייסבוק

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.