דרכי התמודדות עם ילדי הקריסטל

Posted by on מאי 7, 2005 in ילדי הדור החדש, תקשורים | סגור לתגובות על דרכי התמודדות עם ילדי הקריסטל

מי הם ילדי הקריסטל? אלו הם מלאכיי האלוהים אשר נשלחו אלינו משמיים לעזור לנו לקראת חילופי העידנים הקרבים ובאים. מלאכים משמים בגוף של בני אדם, תינוקות פעוטות, עליהם לעבור את חבלי ההתבגרות בטרם ניתן יהיה בידם לממש את ייעודם. זוהי תקופה קשה עבורם ושלב מכריע בחייהם, אשר עליהם לעבור בצורה הטובה ביותר האפשרית. מימוש ייעודם תלוי בדרך מעברם תקופה מכרעת זו, במידה והם ידוכאו, ולא יתייחסו אליהם בכבוד המתאים לנשמות טהורות אלו, הנשמות יחלו לדעוך, ולשכוח לאט לאט את היעוד האמיתי עימו הגיעו אלינו.

אנו חייבים לעזור למלאכים אלו. חופש התבטאות חופשי ככל הניתן, כבוד הדדי ואהבה, אלו המרכיבים העיקריים עליו ילדים אלו צריכים לגדול ולהתחנך.

כיצד נזהה את ילדי הקריסטל? עיניהם גדולות ועמוקות, ניתן לראות דרך עיניהם את חוכמת חייהם הרבה עימה ירדו אלינו ואותה רכשו במשך מאות שנים. הם מאד סקרנים מטבעם, הרבה יותר מילדים רגילים, כל דבר הם צריכים לחקור לעומקו, ולהבין בדיוק כיצד הדברים עובדים. ידע נרכש זה ישמש אותם בהמשך הדרך להתאים את עזרתם לעולם זה. בד”כ אלו יהיו ילדים יפים מאד, לא סתם הם נקראו מלאכי האלוהים. הם יבלטו בשטח מרחוק בכריזמה שלהם ויכולת המנהיגות הטבועה בהם. הם ימשכו אחריהם ילדים אחרים, ילמדו אותם נושאי מודעות כבר מגיל צעיר ביותר. כל זאת כמובן בהינתן התנאים האופטימאליים לגידולם.

נשמות עתיקות אלו הגיעו לעידן זה ההולך ונעלם במטרה אחת עליונה – להיות המורים הרוחניים שלנו ולהביא לעולמנו כמה שיותר ידע וכלים בכדי לעזור לנשמות הטועות בעולם זה, להתעלות על הבורות אליה היו חשופים במהלך עשורים רבים – להוריד מעינינו הסומאות את ההינומה. ילדים אלו הם המפתח שלנו לביצוע הטרנספורמציה אשר דרושה לנו בכדי להיכנס לעידן הבא. כל אחד ואחת חייבת לעבור שינוי מסיבי בדרכי המחשבה, צורת ההתנהגות, בדרך בה אנו רואים את העולם והמתרחש בו. עלינו להתעורר מהתרדמת ארוכת השנים אשר בה אנו מצויים, ולהתחיל להיזכר בידע אשר נמנעה מאיתנו הגישה אליו בעידן זה. אנו חייבים להיזכר בידע זה על מנת להצליח לעבור בצורה הטובה ביותר את חילופי העידנים הקרבים – וילדי הקריסטל סוללים עבורנו את מסלול המואר עלינו לעבור, כל אחד בדרכו שלו, כל אחד על פי צווי נשמתו הייחודיים, כל אחד ע”י המדריך התואם לתדר שבו.

תקופת הילדות הינה תקופה קשה ומכרעת אצל ילדים מיוחדים אלו, זוהי התקופה אשר עליהם לעבור תוך היותם תלויים במבוגרים תלות מוחלטת, ללא כל דרך להשפיע על התהליך. הדרך בה יעבור כל ילד כזה תגרום לו לשינויים במטרת העל אשר אליה הגיע ואם במצבים קיצוניים ביותר אף לשכחה מוחלטת של המטרה הסופית. אל לנו לשים טרזים בגלגלי הבריאה אשר הביאה לנו מתנות אלו משמים. הסובלים היחיד מתהליך שכזה יהיו אנחנו! הידע עימו באו נשמות טהורות אלו, לא יגיע ליעדו והתהליך אותו כולנו נצטרך לעבור יהיה קשה שבעתיים.

על כולנו להירתם למשימה ראשונה במעלה זו – לתת לילדי האלוהים את הכלים האופטימאליים, בכדי להגשים את צווי נשמתם. מטרת על זו צריכה לאחד את כולנו, אלומות האור בעולם חשוך זה, וביחד ניתן יהיה לפעול ביתר שאת ונחישות להשגת מטרה נעלה זו. שינוי ממסדי הלימוד אשר לכם והתאמתם לסוג הילדים החדשים אשר מגיעים לפתחיהם הינה המשימה הקשה ביותר אשר תעמוד בפניכם בתקופה הקרובה. דרך הצלחת משימה זו תקבע את המשך עתידו ודרך ביצועה של המין האנושי בתקופת מעברי העידנים הקרבה.

התאחדו כולם, כל אחד בתחומו, כל אחד עם הידע המתאים עימו הגיע ואותו רכש במהלך השנים – כל אחד אשר חתם על חוזה לצורך משימה נעלה זו יודע זאת עמוק בפנים, הדחף לשינוי בוער בקרבו וזועק בכל איבריו. התעוררו ישויות האור, הזמן דוחק והמלאכה רבה – אף אחד לא יבצע זאת במקומכם, לכל אחד יש את הנתיב אשר נקבע לו מראש ונחתם עימו מעלה. אל תתכחשו לצווי נשמתכם גם אם המשימה נראית בלתי אפשריים. בכוח מאוחד ניתן להזיז הרים ואף יותר מכך – התאחדו, הפיצו את המיידעים לכמה שיותר נשמות על מנת שאף הם יתעוררו ויחלו במלאכת הקודש אשר בחרו לעצמם.

מוסדות החינוך הקיימים, מרמת הגן ועד לרמת התיכון, מדכאים את יצר הילדים, אינם מעודדים אותם לחשיבה יוצרת ובחירה חופשית ופוגמת בנשמות רכות אלו, פגם אשר ריפויו כמעט לא יתאפשר לאחר עבירתו בכל המסלול אשר הכנתם לו. נשמות מוארות אלו צריכות להתחנך על בסיס חופש ואהבה לכל. הם צריכות לקבל את חופש הביטוי בכדי להגיע למלוא מימוש הפוטנציאל אשר להם. הם צריכים להיות מסגרות פתוחות אשר מעודדת ייחודיות ומימוש פוטנציאליים תוך שילוב שאר הילדים לתרום לתהליך. כל ילד הגיע עם רמת הידע שלו בתחומים מסוימים, עליהם לשתף בניהם ידע זה, בכדי להגיע למימוש מלא של יכולותיהם. שיתוף הפעולה ומתן כלים מתאימים לביצוע זאת, הם כלי מכריע בפיתוח יכולתם האישית ואפשרותם לתרום מידע זה בהמשך גם לנו.

השעה דוחקת, כבר מספר רב של נשמות טהורות אלו החל לרדת לעולמכם, וגילם מתחיל להתקרב לגיל התואם את המוסדות אשר לכם. אל לכם לפגום בנשמות אלו, עשו כל מה שביכולתכם לעזור לתהליך להתחולל. כל אחד בנישה שלו תוך שיתוף פעולה עם הכלל יוביל לשינוי. אל תשבו מהצד ותתנו לדברים לקרות, לכל אחד מכם תפקיד ייחודי ובלעדיו התהליך לא יוכל להתקיים בשלמותו…

שיתופי הפעולה שבניכם יחלו בקבוצות קטנות עם מטרה מגובשת מראש לשינוי קטן. בהמשך קבוצות קטנו אלו יחלו לחבור יחד והשינוי יחל לגדול, עד אשר לא ניתן יהיה להתעלם מהדרישה הגורפת. כולנו יחד נוביל לשינוי אשר חייב להתקיים. עתידנו תלוי בכך, עתיד ילדינו הינו מטרת העל.

אנו מלאכי השלום מורידים מיידעים אלו בכדי לעזור לכם נשמות האור, להבין את המתנות אשר ניתנו לכם ולהדריך אתכם כיצד עליכם לפעול בכדי לקבל בשלב מתקדם יותר את מה שבאו לתת. צאו כולכם למשימותיכם עם ביטחון מלא בדרככם, זהי מטרת העל שלכם בשלב קריטי זה – בצעו אותה בתבונה.

מוזמנים למדיטציה קריסטלית לילדים התואמת את הילדים החדשים ונותנת כלי לרוגע ושלווה.

תגובות

תגובות