שער ההתעלות” 11-11-11 חיבור לשליחות הקוסמית

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על שער ההתעלות” 11-11-11 חיבור לשליחות הקוסמית

31/10/11

בשנים האחרונות, עברתם שערים רבים בדרככם, כל שער הכיל את מתנותיו ואיכויותיו וקידם אתכם במעלה ה”סולם”, להכין עצמכם לפריצות הדרך לקראת 2012. ובכן יקירים, הגעתם ליעד! שער ה- 11-11-11 הינו האנרגיה בשיא עוצמתה, איחוד כוחות אנשי האור בכל רחבי הפלנטה בשיתוף מלא של התומכים להם. 

הפעימה המשותפת, לראשונה מזה עידן ועידנים, תיצור גלי הדף קוונטים, אשריפתחו את השער לתודעה חדשה. שער זה יפתח בשיתוף פעולה מלא של כולכם, הינכם נקראים לדגל וכל אחד ואחת מעובדי האור המופלאים נדרש לקיים את חלקו בהסכם מבורך זה. רק מסה קריטית של עובדי האור אשר הכינו את עצמם בשנים האחרונות, תוכל לפתוח השער במלוא עוצמתו.

העוצמות עומדות להיות החזקות ביותר שהונחתו על כדור הארץ והן יגרמו טלטלה משמעותית בכל הרבדים ובכל הרמות. אין סיבה לדאגה ולבהלה, כפי שמרגישים אנו מתחילה להתרחש בכם. השינוי יותאם ישירות לרמת ההכלה של כל אחד ואחת מכם.

כל שליחי האורמביניכם, אשר עבדו במרץ והכינו עצמם למעמד זה, יחושו את עוצמת הטרנספורמציה בתוכם, כפרץ אהבה ללא תנאי. מבחינתנו הכנתכם, יכולה להסתכם בעבודת מודעות והתכווננות לאנרגיות. עצם ההתכווננות עצמה מבורכת היא.

טלטלות התקופה האחרונה עדיין מורגשות היטב וכל אחד מכם חווה אותם בעוצמות שונות ונאלץ לפעול בדרכים שונות להטמיען בחייו, להבין השיעורים ולפעול במרץ לשינוי הקיבעונות והדפוסים. עליכם להבין – השינוי אינו עומד להיות בין ליל. הוא יהיה הדרגתי ועדין, אולם משהו ישתנה באינטנסיביות אשר לכם, בתחושות האנרגטיות, וברמות ההיזכרות שלכם. הכל יועצם ויאפשר לכם לבצע שינויים במהירות מוכפלת ומשולשת, אם רק תבחרו בכך! זה בידיכם אהובים, הבחירה על מהירות ההתפתחות אשר לכם. כל אחד ואחת יחוש בתוכו את הדחפים האדירים, מעין ידיעה פנימית חזקה, מה עלי לעשות בתקופה הקרובה – בנושא של לימודים, עבודה, התפתחות, מערכות יחסים ועוד. הישמעו לדחפים עוצמתיים אלו ותוכלו להניע עצמכם למלוא מימוש הפוטנציאל אשר לכם. חלונות ההזדמנות בתקופה זו יהיו קצרים יותר מבעבר, היסוס ארוך מדי, התלבטות מתוך היגיון או “מה יגידו” הסובבים, יכולים לסגור את האפשרות בפניכם לחלוטין. לכן מתבקשים אתם מיום זה ואילך, לפעול במלוא האיזון ולקחת אחריות מלאה על תחושותיכם ולא לתת לאף אחד להניע אתכם מידיעה פנימית עמוקה – במידה וכן, תפספסו את ההזדמנויות לביצוע השינויים ברמתם הגבוה ביותר. לא ניתן יהיה ליצור קיצורי דרך או דילוגים, רק הנשמות המתקדמות, האמיצות, המשקיעות יוכלו להגיע לרמות ההתעלות הגבוהות. כל נשמה תגיע לדרגה שנכונה לה. 

שואלים אתם מהי רמת משחק? ובכן נאמר לכם, כי לכל נשמה בהתאם לכמות הפעמים שביקרה בעולמכם בעבר ובהתאם לתכנון המדויק של הגלגול הנוכחי, יש רמת משחק מסוימת בתוך אשליית המציאות אשר לכם. בהתאם לרמת המשחק, כך יכולים אתם להתנהל בעולם האשליה, תוך התעוררות והתחברות לשליחות אשר לכם במלואה. ככל שנשמה, הגיע לשחק מספר רב יותר, היא הכשירה עצמה לשחק באיכות גבוהה יותר ולזכור כל הזמן שהיא בתוך משחק. זהו המפתח יקירים, לעיתים קרובות אתם נוטים לשכוח את המשחק ולהתבוסס בתוך הבוץ שלו, אבודים וחסרי אונים. לעיתים מביטים אנו בכם ממעל, בפליאה אדירה, כיצד מסטר כה גבוה שוכח מי הוא, שוכח שזוהי אשליה בלבד ונופל כה עמוק לתוכה. יודעים אנו מאד, את קשיי המשחק ולא מזלזלים אנו ולו במעט בקושי הדבר. אולם אהובים, אם רק ידעתם וראיתם מי אתם, גם אתם הייתם מתפלאים. בכדור ארץ יושבים היום הנשמות העתיקות ביותר, העוצמתיות ביותר, הותיקות ביותר שאי פעם שיחקו את המשחק. יש ממש “תור”, כפי שקוראים אתם בעולמכם, של נשמות המחכות לרדת ומקבלות אישור לכך ע”פ דרגת משחקם. כלומר כל אחד ואחת מכםיקירים, הקוראים מילים אלו, המשתתפים במפגשי העוצמה, הפועלים לקדם עצמם בכדי להוביל בשליחותם את ההמונים, הינן חלק מנשמות עתיקות ומופלאות אלו – זכרו זאת תמיד ותוכלו לשאוב מכך כוח בהמשך.

הגיע העת להפעיל את צפני ה-DNA העמוקים ביותר אשר לכם ולהתחבר למהות העמוקה של מי אתם ולמה באתם לכדור ארץ. זהו הזמן אהובים, אין יותר דחיות ותירוצים שונים. אם לא עכשיו אי מתי? כל אחת ואחד מכם, בעלות תפקיד משמעותי בנוסף לשליחות האישית, הקשור לשליחות המורחבת. השליחות המאוחדת, אשר קשורה לתקופה חילוף זו. כל אחד ואחת, יש לה תפקיד כחלק מהמחרוזת המופלאה והיפיפייה של אנשי האור. כל אחד ואחת הינה חלק בלתי נפרד מהתהליך ומשמש חלק חיוני לו. הינכם מתבקשים להיזכר, בתפקידכם הקוסמי יקירים. תפקיד הקשור למתחולל ברובדים הגבוהים של השינוי, ברמות עליונות. יכול הדבר להיות קשור לטרנספורמציות של גאיה, לרמות האנרגיה המונחתות, לרשת הקריסטל הקוסמית, לחברים ממימדים שונים הבאים לעזור לכם, ליונקי הים התומכים והעוזרים, לישויות האור המתהלכים בניכם ועוד ועוד. כל אחד ואחת מכם מתבקשים להיזכר למה באתם לכדור ארץ ברמה הגלובלית ולפעול במרץ לקדם נושא זה. ללא שיתוף הפעולה של שליחי האור, לא נוכל לבצע את השינוי המיוחל. אתם חלק בלתי נפרד ממערך האור ואפילו החלק הקריטי, נוכל להוסיף. מעצם בחירתכם החופשית באור, יוצרים אתם שינויים קוסמיים ברמות האנרגיה אשר מאפשרות לתהליך להתבצע.

אתם מובילי האור, אוחזי הלפיד, שליחי הנשמות, אתם תזכירו לכל היתר את מהותם ותובילו אותם לקראת השינוי העצום. הם לא יתנו לכם קרדיט כעת, התנגדויות יעלו, זלזול וציניות. יש קושי אדיר לנשמות מישור לבצע שינוי והם נכנסות למגננה בכדי להגן על המוכר והידוע. אל תתנו להם להסית אתכם ממסלולכם. היעזרו בכוחות משותפים ואחזו ידיים בתקופה ברוכה זו. האור עימכם.

יקירים, זהו חלק מהתהליך אשר תתבקשו לעשותו כבר מהיום בכדי לאפשר לחילוף העידן להתרחש. התרגשות רבה וקירבנו לקראת יום מופלא זה. התרגשות לקראת ביצוע הקפיצה הקוונטית שעומדים אתם בפתחה – זכרו יקירים מי אתם ואל תתנו לאף אחד לבלבל אתכם!

בהתרגשות אין קץ וציפייה אנו עימכם תמיד

תהה דרככם סוגה בשושנים
“איחוד האור”
הועבר באדיבותה של גלית בר-יוסף

לחצו על הקישור לקבלת פרטים על הקלטה של מפגש בנושא – 11-11-11 מפגש שער ההתעלות

תגובות

תגובות