הפעלת צופני הדנ”א המטפיזיים

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על הפעלת צופני הדנ”א המטפיזיים

22/01/09

השלום והברכה יקירים,

עידן חדש מתחיל ברגעים אלו להתהוות בעולמכם, עידן של אור וצדק. שליחי האור אשר היו רדומים עד לתקופה זו החלו לתפוס עמדות מפתח ברחבי העולם ולמלא את תפקידם הנעלה אשר בחרו בו עוד בתהליך התהוותו של המהלך, לפני עידן ועידנים. כל אחד משליחי האור הללו חש בדחף עז לא אופייני לרובם, לפעול ולממש את הצדק, להביא אל האור את העוולות. זוהי תחילתו של עידן מופלא, מלא באור.

יקירנו, במידה ותקשור זה מצא את דרכו אליכם, סימן כי הנכם חלק ממארג מופלא זה, אשר כוחותיכם שזורים בו באורח פלא וקשורים בו בחוטי זהב. לכל אחד יש תפקיד אשר יתרום ויקדם את המהלכים המשותפים שלכם. כל אחד הינו חולייה בתוך השלם, כל אחד בעל חשיבות זהה ללא כל קשר למעמדו הכלכלי או החברתי. כל אחד שווה לכולם וכולם תלויים אחד בשני. כאריג הנארג בחוטי שני, יש חשיבות למיקומו של כל חוט, לצבעו המיוחד, ולמרקמו העדין. כולנו יחד נצליח לארוג את הגלימה המופלאה אשר תוביל את כולנו לקראת עידן חדש ומואר. על כן יש חשיבות רבה לתפקידו של כל אחד ואחת במילוי משימתם. אל לכם להתכחש ולתרץ את חוסר העשייה בתירוציכם הנושנים. דרך פעולה זו לא תעבוד לכן כעת, אתם תיתקלו במכשולים רבים בדרך אשר אינה תורמת לביצוע תפקידכם וזאת על פי בחירתכם ובקשתכם מבעוד מועד. וזאת בכדי לאפשר לכם לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר לביצוע משימתכם הנעלה.זוהי דרככם לזהות האם אתם על דרך המלך במילוי משימתכם או אם לוא.

כולכם קשורים בגורלכם אחד לשני, כל אחד משפיע על חברו, תמכו אחד בשני ואפשרו שיתוף הידע בצורה המרבית בכדי לקדם עד כמה שאפשר אחד את השני, ובכך תעזרו אף לכם להתקדם. שימו לב טאטוא הקשיים מתחת לפני השטח – לא יעבוד לכם יותר, הבעיות, הקשיים, הדילמות יצוצו בפניכם ותיאלצו להתמודד עימם אם תרצו בכך ואם גם לא. זוהי העת להתמודד עם הקשיים הרבים אשר דחקתם תחת השטיח וניסתם להתעלם מהם כאילו אינם הם. לא עוד, זה הזמן לפתוח את תיבת האוצרות, להתפתח וללמוד מהקשיים. 

עבדו עם הלב, חושו בבטן מה הכי נכון עבורכם, השילו מעליכם השקעת אנרגיה מיותרת. עברו על עיסוקכם ו”נקו את השולחן”- לא עוד בזבוז אנרגיות מיותר – היו ממוקדים, מדויקים – אין לכם זמן להפרעות מיותרות – זו העת לפעול במלוא המרץ למימוש משימותיכם.

לעיתים ההחלטות יהיו לא פשוטות ויצריכו מכן הקרבות וויתור על הרגלים משכבר הימים ולא קל הוא הדבר. אכן נוטים אתם להיאחז בהבלי הבלים מיותרים, הגוזלים מכם אנרגיות מיותרות והמתלות שונות – כסף, יוקרה, מעמד וכיוצא באלו. עידן זה הסתיים לו – זוהו העת ליושרה, למימוש המדויק ביותר והנכון ביותר של יכולותיכם. כל אחד מכם יודע עמוק בפנים מהו הדבר הנכון לעשות – אזרו אומץ ועשו זאת, התגמול בחייכם יהיה מופלא. זרימה נכונה על כנפי האור תוביל אתכם לשפע בל יתואר ולתחושת סיפוק ושלווה.

בתקופה זו נוצרים גם שינויים פיזיולוגיים בתוך גופכם בכדי להתאים את הביולוגיה שלכם לאנרגיות המתעצמות בעידן זה. הכוונה לשינויים ברמת ה-DNA שלכם. ברצוננו להגיש לכם בזאת מתנה מופלא לרגל פתיחת השנה החדשה וכניסתו של העידן החדש. מדובר במדיטציה אשר תאפשר לכם לגלות את חלקי ה-DNA המפוזרים בתוך גופכם ולחברם חזרה למקומם המקורי. הכוונה בכך, שבתקופת חילופי העידן, הקדומים, בכדי לאפשר לכם לחוות בצורה הטובה ביותר את החומר והפיזיות, פורקו עמודי ה-DNA בגופכם ופוזרו בתוככם. כל עמוד DNA שכזה כלל מידע רב ועוצמתי ושימש כמפתח לספרייה שלמה המצויה בתוך כל אחד ואחד מכם, מפתח ליכולות המופלאים שלכם, כל אחד ותחום התמחותו. בתקופות הנעלות ביותר שלכם היו בגופי האור שלכם כ-12 עמודי DNA מופלאים.מידע נוסף בנושא ניתן למצוא בספר “מבשרי השחר”, המפרט את הנושא. מפתחות האור הללו שימשו מעין אינדקס מוצפן ליכולותיכם וברגע שנופצו ופוזרו, לא ניתנת הגישה למידע זה. אולם חלקיקי ה-DNA מצויים בתוככם וניתן לבצע תהליך איחוי. זהו תהליך מאד הדרגתי, אשר יבוצע בהתאם לרמתו האישית של כל אחד ואחת מכם ולא ניתן יהיה לזרז תהליך זה. גופי האור שלכם ומערכת העצבים שלכם צריכים לעבור תהליך הכנה וכיוונון מדויק לקבלתו של כל עמוד DNA. 

יש לקחת בחשבון שלחלקכם באופן זה או אחר יש כבר יותר מ-DNA אחד פעיל, מתהליכים שונים אותם ביצעתם שלא במודע ובהתאם לרמתכם המודעותית והאנרגטית. יש בתהליך זה אחריות רבה וחשוב ביותר לבצעו בהתאם להוראות המדויקות שלנו. יתכן כי כחלק מתהליך ההכנה, תחושו דחף חזק להתחיל לדאוג לגופכם הפיזי אם באכילת אוכל בריא יותר, פעילות גופנית, התרחקות מאמצעי קרינה אשר פוגמים בכם ועוד. ייתכן כי חלקכם מצויים כבר בעיצומו של תהליך זה. זהו תהליך הזדככות והוא יבוצע בהדרגתיות והפעלת שיקול דעת. כאשר גופכם יהיה בשל לתהליך, אתם תצליחו לבצעו.

נושא נוסף, בעל חשיבות רבה לביצוע התהליך הינו שיתוף פעולה בין מספר גורמים המשלימים אחד את השני וישמשו כתומכים אחד עבור השני. מכיוון שזהו תהליך עוצמתי מעין כמוהו, יהיה צורך בשיתוף פעולה אנרגטי של מספר נשמות לביצוע התהליך. אתם כבר תרגישו מיהם חבריכם למסע זה ותדעו זאת על פי תחושת הבטן אשר לכם. מדובר בקבוצות של ארבעה ומעלה אשר ישתפו פעולה בתהליך. זהו חלק מתהליך האחדות אשר הנכם חווים בתקופה זו.

תיאור התהליך:

הנכם מוזמנים לשבת בצורת מעגל, כאשר ידיכם משולבות אחד בשני, יד ימין של אחד מונחת על כף יד שמאל של היושב לצידו. החליטו מראש על סדר ביצוע התהליך במשתתפים השונים – מומלץ סדר עם כיוון השעון אשר לכם. עליכם להחליט מראש על מוביל התהליך אשר ידריך אותו בקול למען תוכלו ליצור את שיתוף הפעולה בניכם. יש ליצור תהליך איזון צ’קרות כולל. ולאחריו, ראו בדמיונכם את עמוד או עמודי ה-DNA של החבר הראשון אשר נבחר לתהליך, צרו בדמיונכם עמוד DNA בצבע לבן בוהק ריק מתוכן, עומד ומסתובב על צירו. תנו פקודה לחלקיקי אותו DNA הפזורים בגופו של חבריכם לחזור למקומם! ראו כיצד מכל איזורי גופו מתחילים לנוע חלקיקים ולהסתדר בסדר מופתי אחד אחרי השני וליצור עמוד DNA מואר ומלוכד. בכדי לקבע את התהליך, כל אחד מחברי הקבוצה (לא כולל מי שעליו מבוצע התהליך) מוציא קרן סגלגלה מהעין שלישית אשר לו ומכוונה לעין השלישית של חברם. הקרניים מתמזגות יחדיו ובכוח משותף נכנסות פנימה ומתחילות לסרוק את עמוד ה-.DNA החדש שנוצע תוך התכוונות לקיבוע והטמעתו במערכת. התהליך יכול לקחת מספר דקות ויש חשיבות רבה לביצוע בתזמון מדויק ומאוחד. במידה וחבר אחד מהקבוצה אינו יפעיל את כוחו, עמוד ה-DNA לא יוכל להחזיק מעמד ויתפרק. זהו תהליך לא פשוט אך מאד חיוני להתפתחותכם המודעותית ויש לכם הכוח לבצעו! 

לאחר קיבוע עמוד ה-DNA הזרימו מהקודקוד אשר לכם קרן אור זהובה, אשר תתחבר לקודקוד חברכם ובכוח משותף תפעיל ותטעין את עמוד ה-DNA המשוחזר ותגרום להפעלתו המלאה בגופכם. תהליך מימוש המידע המצוי בעמוד זה, יובא לרשותכם במועד המתאים. קיים תהליך של הטמעתו במערכת, לחלקכם יהיו תגובות פיזיולוגיות או רגשיות לתהליך. היעזרו בתמיכה של חברי הקבוצה גם בתקופה לאחר ביצוע התהליך לשם תמיכה ושירות.

את התהליך יש לקיים עבור כל אחד מחברי הקבוצה בתורו על פי הסדר הנקבע מראש.

לאחר הפעלת עמודי ה-DNA המשוחזרים אצל כל חברי הקבוצה, כל אחד ייתן הוראה לעמודי הDNA בתוכו להתחיל לסוב על צירם עם כיוון השעון ולהיטען באנרגיה. לאחר שתראו כי עמודי האור זוהרים וטעונים במלואם, הזרימו את האנרגיה מתוכם דרך מקלעת השמש אשר לכם למרכז המעגל, תוך חיבור האנרגיות בין כל חברי המעגל ושליחת קרן מאוחדת – חלקה כלפי גאיה (אדמה) וחלקה כלפי העולמות שלמעלה. למען חיזוק ותמיכה ברשת האור הקוסמית אשר תומכת בתהליך.

אנו כולנו נתמוך בכם במהלך ההכנה וביצוע הפרוצדורה. אין לכם לחשוש ולוא לרגע אחד כי אינכם ראויים לעוצמות אלו. במידה ומסר זה הגיע אליכם, סימן הוא כי אכן הגיע זמנכם לביצוע תהליך זה. זוהי בחירתכם החופשית מה לעשות בנידון – 

מימוש, מימוש, מימוש !!!! זהו זמן המימוש!

אנו איחוד האור נעמוד לרשותכם בכל הקשיים, התהיות והפחדים, כל שעליכם לעשות זה להתכוונן לקבלת תמיכה מאיתנו והיא תגיע בדרכים מופלאות שכמוהם לא ראיתם בתקופות קודמות. יש לנו את כל האינטרסים לעזור לכם להיזכר, המידע המצוי בתוככם ישרת את כל הקוסמוס ויתרום לקידום הגלקסיה כולה ואפילו מעבר לה.

כולנו תקווה כי תרימו את הכפפה ותתחילו לפעול בדרככם הנעלה למימוש יכולותיכם האצילות מזה עידן ועידנים – השער נפתח ואתם מוזמנים לצעוד בו בכל הוד הדרכם המופלא.

יש לבצע את התהליך בהדרגה רבה ולאפשר זמן היטמעות עמוד ה-DNA בגופכם. אל תמהרו להפעיל מספר עמודי אור – כל דבר בזמנו והחיפזון אינו יאה לתהליך זה אלא רק יכול לפגום בו. ייתן כי להפעלתו של עמוד האור הבא תזדקקו לקבוצה שונה מהקודמת, היפתחו לתחושות והיו קשובים לרמזים.

יקירים מופלאים, אילו רק ידעתם אילו אוצרות טמונים בתוככם ומהי העוצמה האדירה המוטמעת בכל אחד ואחת מכם, לא הייתם מהססים לרגע. זהו שלב נוסף בהתפתחות הקוסמית שלכם, היו בטוחים בדרך.

בברכת דרך צלחה ואהבה

אנו איחוד האור תוקשר ע”י גלית בר-יוסף

תגובות

תגובות