קורס “המסע לשליחות” – קורס עומק למטפלים

Posted by on אוק 19, 2014 in סדנאות | 0 comments

קורס “המסע לשליחות” – קורס עומק למטפלים

קורס “המסע לשליחות” נולד מתוך השליחות האישית שלי: לסייע, לתמוך ולקדם כמה שיותר שליחי אור לייעוד שלהם. במהלך עבודתי כמטפלת ליוויתי מאות מטפלים ובעזרת ההדרכה, שיטות שלמדתי וכלים רבים שקיבלתי בתקשור ישיר, סייעתי להם להתחבר לעוצמה הפנימית בתוכם, לעורר יכולות וכישרונות חבויים ולגלות חלקים שלא הייתה להם גישה אליהם.

חלק משמעותי מהתפקיד שלי הוא להכשיר שליחים למימוש הפוטנציאל הגבוה של השליחות שלהם. בחיי היום יום מטפלים רבים נתקלים במכשולים להוציא את שליחותם לפועל. לדוגמא: תחושה שיש להם עוד הרבה מה ללמוד, חוסר אמון בעצמם, פקפוק ביכולותיהם. חוסר בטחון ו”תירוצים” שונים, מונעים ממטפלים מוכשרים לממש את שליחותם. גם מטפלים שכבר התחילו לממש את שליחותם, נתקלים במעצורים רבים בדרך שהם יוצרים לעצמם ובכך מגיעים רק לקהל יעד מצומצם ולא ממצא.

הנושא בו נתמקד הינו פיתוח השליחות שלנו וחיבור מועצם ליכולות שבנו. בכל מפגש אעביר נושאים, אשר יתרמו ויסייעו לכל אחת ואחד מכם בשליחות האישית שלו. נקבל כלים, הבנות ותהליכים לקדם אותנו בשליחות שלנו. במפגשים נעבור גם תהליכי העצמה וחיבור אישיים וחניכות שונות שההדרכה תעביר אותנו בתקשור ישיר.

הסדנה משלבת בתוכה גם תהליכים אנרגטיים בדמיון מודרך, מתוך סדרת “צופני האור” אשר יינתנו לעבודה עצמית בין המפגשים הביתה ובכך נגבה ונעצים עוד יותר את התהליך האישי.

קורס המסע לשליחות

הקורס מאפשר חיבור עמוק יותר פנימה, על מנת לגלות את הייחודיות שבנו, את הגוון האישי שלנו ופותחת בפנינו את הדרך המדויקת ביותר להביא את שליחותינו לעולם. נקבל בסדנה מגוון רחב של טכניקות ושיטות טיפול ייחודיות אשר יעשירו את ארגז הכלים שלכם כמטפלים.
ניתן לשלב את הכלים שתרכשו בסדנה עם כל שיטת טיפול שאתם עובדים איתה ובכך לתת מענה ממוקד, מהיר ומדוייק יותר למטופלים שלכם.
בנוסף, בסדנה נלמד כיצד להתמודד עם מגוון רחב של מטופלים ותגובות שונות, העולות במהלך תהליך הטיפול בשילוב תיאורי מקרה ייחודיים מהקליניקה.

למי מיועד הקורס?
הקורס מיועד לכל מי שמרגיש את החיבור והקריאה הפנימית להעצים את השליחות האישית ולאפשר קפיצה קוונטית למימוש הייעוד שלי בעולם והרחבת ארגז הכלים בידע נרכש ובתהליכי היזכרות.

  • למטפלים בכל השיטות אשר רוצים לשלב ולהרחיב את ארגז הכלים שלהם.
  • לכל מי שמרגיש שיש לו מה לתת לעולם,כמו: תפקיד/שליחות/ייעוד ועדיין לא הצליח להוציא את זה לפועל.
  • לכל מי שמרגיש תשוקה לביצוע השליחות שלו או שכבר מבצע אותה ורוצה להקפיץ עצמו עוד שלב קדימה.
  • למי שרוצה לזהות את הפוטנציאלים הגבוהים הנמצאים בתוכו ולהביא אותם לידי מימוש.
  • למי שמחפש כיצד להעצים את עצמו ולחזק את האמונה, בדרך שבחר לפעול בחייו.

לחץ לפרטים נוספים והרשמה לשיחת התאמה

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.