תקופת החגים – תבשיל “המרק” בתקופה זו בעולמכם וביצוע התאמות לתדרים

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על תקופת החגים – תבשיל “המרק” בתקופה זו בעולמכם וביצוע התאמות לתדרים

תקופת החגים – תבשיל “המרק” בתקופה זו בעולמכם וביצוע התאמות לתדרים

24.8.2011

השלום והברכה יקירים,

ברוכים הבאים לתחילתה של תקופת ה”מרק”. שואלים אתם למה הכוונה? ה”מרק” כפי שמכנים אנו תקופה זו, הינו מצב בו האנרגיות אשר כדור הארץ מצוי בתוכן עכשיו סמיכות במיוחד, כבדות ועמוסות. אלו הן אנרגיות עוצמתיות של טרנספורמציה, אשר משפיעות על חייכם בעוצמה, כל אחד בתחומיו. הטלטלות עוצמתיות הן, השיעורים מאתגרים עוד יותר וההתמודדויות חזקות לאין שיעור. זוהי תקופה ברוכה יקירים, תקופה שלפני ראש-השנה אשר לכם, חג המייצג את ההתחלה החדשה לקראת השינוי הגדול. בתקופה זו תיתקלו בקשיים רבים של שחרור מהאנרגיה הישנה וסגירת נושאים אשר הזנחתם זמן רב.

ל”שקר” אין יותר אפשרות להיות! תקופות ברוכות אלו, מכינות אתכם לעידן האש והאויר, אשר נכנס במלוא עוצמתו ושנת 2012 הינה נקודת שיא בזמן זה. אין זמן להשתהות, אין אפשרות לחכות, עכשיו הזמן, אהובים, לבצע השינוי! כל אחד ואחת נקראים כעת לדגל, להתחיל לממש את אשר בחרו בתור שליחותם על פני ארץ. חשים אתם דחף זה בעוצמה רבה בתוככם, לא ניתן להתנגד לכך יותר. כל מי שמתעקש ומתנגד, חווה קשיים רבים יותר וההתנהלות היום-יומית הופכת לקשה יותר ויותר.

הגיע הזמן לפעול, יקירים, צופני השינוי הופעלו בתוככם וחשים אתם אותם כדחף בלתי נשלט לפעול. כל אחד בתחומו ובמקומו המדוייק. “המהפכות” אשר רואים אתם כעת בארצכם, הדרישות לצדק, הינן עבודתם של “ילדי האינדיגו”, אשר הופעלו במלוא העוצמה לבצע שלב נוסף בניתוץ המסגרות הישנות. אין דרך חזרה, המסגרות שייכות לאנרגיה הישנה, הנוקשה, המקובעת. אין לה מקום יותר בעולמכם. היא לא יכולה יותר לשרוד. תנו קולכם לשינוי המתהווה, לכל אחד ואחת יש תפקיד. אל תתנו לקולות הבאים להחליש את כוחם. זהו הפחד משינוי הדובר מגרונם, הפחד שמה שהכירו עד היום עומד להתמוסס לו ומבנה חדש, זורם ומותאם לעידן החדש יופיע.

אהובים, תקופה מרגשת זו, מצריכה אומץ. אומץ לעמוד על מה שאני מאמין שנכון, אומץ לנתץ את המקובעות שבתוכי למסגרות הישנות, אומץ לקפוץ מהלופים שלכם אל הלא נודע. אומץ זה יתאפשר מתוך נתיב האמונה – אמונה מלאה ועוצמתית במי שאתם, במה שבאתם לעשות, בתמיכתו של היקום בשליחותכם. אין דרך לברוח מהשינוי, כל מי שיטמון ראשו בחול, זנבו ייחרך. אין דרך לברוח יותר מהתמודדויות עם השיעורים שלכם.

המרק סמיך הוא, וכל כופתאה בתוכו מייצגת שיעור נוסף בדרככם. התחילו לפעול במרץ כדי לפורר השיעורים, להתמודד מול הפחדים הגדולים ביותר, ללכת נגד האוטומטים אשר לכם ופשוט לפעול, לממש, ליישם את אשר נשמתכם בחרה לכם בדרככם. 

בכדי להקל עליכם בתקופות אלו, אפשרו לעצמיכם מדי פעם, להביט ב”מרק” מלמעלה. מתוך התמונה הגדולה יותר, המודעת לסביבה ולהבנות הגבוהות, זה ייתן לכם פרספקטיבה נכונה יותר למקום בו אתם נמצאים. לעיתים כשלא מסוגלים אתם לבצע זאת, היעזרו אחד בשני, לראות את הדברים ממבט שונה. עזרה זו הינה קריטית להישרדות אשר לכם בתקופה זו. התמיכה ההדדית, מתוך מקום של מודעות הבנות גבוהות, היא זו שתאפשר לכם לשרוד כעת. אל תתנו לשיעור היוהרה ולאגו אשר לכם למנוע מכם עזרה זו, כי הקושי יהיה בלתי נסבל.

אין צורך לסבול, אפשר לדרוש לעבור תהליכים אלו בתדר הקלות, אהובים. אכן שומעים אתם נכון, מי שיסכים להיות באמונה מלאה, יפעל בשיתוף פעולה, כל פעם שהפחד יתחיל להניע אתכם מתוך השלילי תיעזרו במנטרה “אהיה אשר אהיה” כדי לפוגג אותו ותרשו לעצמכם לקפוץ באומץ מהלופים, הקלות תהיה חלק מהתהליך. העיזו לנסות זאת והביטו בתוצאות.

יקירים, תקופה זו מחייבת גם להכין את הגוף הפיזי אשר לכם. הגופים שלכם כולם, עוברים שינוי אנרגטי עוצמתי, הנחתות התדרים חזקות הן, ויתכן כי תחושו תגובות פיזיות כגון: כאבי ראש, סחרחורות, עייפות רבה, נזלות, ועוד. ככל שתאפשרו לסימפטומים אלו לפעול ללא התערבות חיצונית וכוונתנו ללא חומרים כימיים אשר מכניסים אתם לגופכם, כך התהליך יתבצע בקלות ובמהירות. עליכם פשוט להתמסר לתהליך, לבטל את תוכניותיכם ופשוט לישון בזמן זה, לשתות הרבה מים ולבקש לעבור זאת על דרך הקלות. בתחילתו של התהליך אפילו לא מומלץ לקבל טיפולים אנרגטיים, מכיוון שעוצרים הם את הניקוי והעלאת התדר. פשוט התמסרו והיו קשובים לגופכם – מתי נכון עבורכם סיום התהליך ורק אז ניתן לבקש עזרה בטיפול. 

בנוסף, חווים אתם כעת שינויים בתזונה שלכם. אכן, האוכל אשר מכניסים אתם לגופכם נושא הוא תדרים שונים, וככל שמעלים אתם את תדר הגופים אשר לכם, לא תוכלו לסבול יותר תדרים, אשר אינם תואמים לכם. אל תילחמו בכך, זרמו עם הדחפים העמוקים שלכם והם יובילו אתכם לתפריט המדוייק לכם. גם אם ההיגיון או הסביבה אינה מסכימה עם כך. חושו את תגובת גופכם למזונות השונים, הוא ידע להראות לכם במדויק מה נכון עבורכם ומה אינו תואם עוד.

דבר נוסף מבקשים אנו מכם, גאיה זקוקה לעזרתכם לביצוע השינויים על פני הפלנטה, לניקוי הרעלים אשר החדרתם בה ולהעלאת התדרים. שילחו אור לקריסטלים אשר על פני כדור הארץ, הפזורים במקומות שונים. יכולים אתם לראות את מערך הקריסטל כשילוב של רשת הקריסטל סביב כדור הארץ, מערות הקריסטל בבטן האדמה והחיבורים בניהם ע”י קריסטלים עוצמתיים גדולי מימדים, המפוזרים ברחבי העולם ויוצרים את החיבור. רשת הקריסטל זקוקה לאנרגיה שלכם, כל אחד מכם תואם תדר לחלק אחר במערך זה, הרגישו מהו החלק המתואם לכם ושילחו אליו אנרגיה/אור/אהבה וכל מה שנכון לכם. ככל שיותר נשמות אור יבצעו את תפקידם, כך השינויים בכדור ארץ יהיו פחות הרסניים ויותר עדינים, לכן זהו חלק קריטי מהתהליך. 

ימים ברוכים, עבודה רבה צפויה לכם בימים אלו, שנסו כתפיכם והפשילו שרוולים ופעלו במלוא המרץ יקירים, כאילו אין מחר.

היו שלום אהובים ותהה דרככם סוגה בשושנים.

אנו איחוד האור מועבר ע”י גלית בר-יוסף

תגובות

תגובות