תכנות מחודש בעידן החדש

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על תכנות מחודש בעידן החדש

26/03/13

השלום והברכה יקירים,

ימי האור הברוכים מצויים בעולמכם כעת. ימים אלו מהווים הזדמנות לשינוים מהותיים בהם ניתן לבצע מקפצות מדרגה משמעותיות ברמות הזיכוך שלכם. יקירים,נשמותכם בחרו לרדת על פני כדור הארץ לצורך התפתחות וחקירה של התאוריות השונות, אשר הן מביאות מהמישורים העליונים מהם הן הגיעו. ברמת המישורים ניתן להתבונן על הדברים ברמת התאוריה בלבד ולא ניתן לבדוק כיצד הדברים אכן פועלים. כדור הארץ נוצר לצורך חקירת הדברים בחומר בדומהלמעבדה בעולמכם, לצורך הבאת דברים שנמצאים ברמתהתאוריה לידי בדיקה ומימוש. באמצעות הבדיקה תבוצע הסקת מסקנות וכמו כן – בדיקות נוספות יתבצעו (כמו במעבדה). ואכן, לשם כך כדור הארץ משמש לאורך עידנים רבים מעין מעבדה משוכללת למימוש מחקרים שונים בשילוב רמות היסודות הקיימים: אש, מים, אויר ואדמה. יסודות אלו מכילים את השילובים הקיימים בעולמכם ועימם מבצעים אתם את כל המתרחש כאן על פני כדור הארץ.

תמהיל היסודות בחייכם

החקירה שלכם בעידן החדש, אשר החל את תזמונו ב-21/12/2012, שינתה את התמהיל ומתן הדגש ליסודות המובילים. מאדמה ומים עברתם לחקירה של אש ואויר. עדיין אדמה ומים הינם חלק בלתי נפרד מהתמהיל, אולם התדרים שלהם הופכים להיות מעודנים יותר.

אדמה– החיבור לחומר, לפיזי, להוצאה לפועל, למימוש.

מים– רמות הרגש החל מרגש נמוך: עצב, כאב, עלבון, שנאה, קנאה… לרמות מים גבוהות: חמלה, התפעמות, אהבה ללא תנאי, אושר, שמחה ועוד…

אש– היצירתיות והתשוקה, הכוח המניע.

אויר– רמות המחשבה אשר לכם, חשיבה יצירתית, יצירת מציאות.

החקירה כולה משתנה ומחייבת אתכם לעשות התאמות באופן צורת החקירה ובדרכי הפעולה לה הסתגלתם לאורך העידן. אם בעבר הייתם מורגלים ליצור תמהיל של אש ואדמה שיצרו לבה רותחת ומבעבעת שהתסיסה אתכם, כיום אתם יכולים להצית את האש על פני האדמה וליהנות מחומה ומאורה הנפלא. כלומר – היום אתם יכולים לקחת את האנרגיות השונות (אדמה, אויר, אש, מים) ולהתמיר אותן לרמות תדרים מעודנות הרבה יותר.דוגמא נוספת: שילוב של אויר ואדמה היה יוצר טורנדו עוצמתי שסחף אתכם והסיט אתכם ממסלולכם, כיום יכול הוא להיות משב רוח רענן, אשר מלטף את עורכם. כלומר: חוויות שעברתם בעבר והתנסויות קשות שנדמו לסופת טורנדו, היום הן כמשב רוח עבורכם.

המפתח הוא: עד כמה אתם מאפשרים ליסודות השונים לפעול מתוככם ברמות מאוזנות יותר, הרמוניות יותר, מעודנות יותר. זהו חלק מהשינוי המתרחש והלמידה המתבצעת.

הגדרת העצמי מתוך החיצון

עד עתה הייתם רגילים להגדיר את עצמכם על פי הגורמים החיצוניים לכם: “מה חושבים עלי?”, “מה יגרום להם לאהוב אותי?”, “לא נעים לי לאכזב…”, “מה יגידו אם לא אפעל כנהוג והמקובל?” ועוד. ככל שנתתם לחיצון כוח רב יותר, כך הטלטלות בחייכם היו מוגברות יותר. למעשה, לא היה כל עוגן פנימי והחיים היו מתנהלים בגלים המתנפצים על כל הערה או ביקורת. יקרים, כל עוד זו היא דרככם, נתונים אתם לחסדי האחר ואין בכם כל הכרה במי שאתם. זהו שיבוש אשר נוצר כחלק מההתאמות שביצעתם בעידן הישן, חלק מההיטמעות בסביבה, חלק מתודעת העדר המושרשת בכם.

תקופות ברוכות אלו, מעודדות אתכם לגלות מי אתם באמת! מי זאת הנשמה הנפלאה, אשר באה לשליחותה על פני כדור הארץ להפיץ את אורה וידיעותיה ולממש את יעודה כאן ועכשיו. הלמידה והחקירה של מי אתם אינה פשוטה.חלקכם כל כך רגיל לרצות את האחר ולפעול ממקום אשר מבטל עצמו, עד כי לא הכיר עצמו לאורך כל חייו ואתם אפילו לא יודעים מי אתם! עד כמה שהדבר נשמע עצוב, רבים מכם עדיין שרויים באשליית הנפרדות והריצוי, עד כי אתם לא מזהים את עצמכם. 

אהובים, בשלה השעה כי תזהו את המהות האמיתית שנמצאת בתוככם, שתגלו מי אתם באמת מתחת לכל שכבות הריצוי וההתאמה לסביבה. מה הם הרצונות שלכם? מה הם הדחפים שלכם? מה עושה אתכם מאושרים? מה הן היכולות שלכם?

לפעמים ניתן לעשות זאת מתוך היזכרות -מה אהבתי לעשות כשהייתי קטן? בשלב הזה עוד לא שמתם עליכם את כל אותן החסימות והייתם קשובים לרחשי הלב. נסו לזהות מתי אתם פועלים מתוך “לא נעים לי”. כל פעם שזוהי הסיבה, סימן שדבר זה שאתם עומדים לעשות אינו תואם את רצונכם האמיתי ויש צורך לבדוק מה באמת הייתם רוצים.לצורך שינוי זה מתבקשים אתם לאומץ לב – להעז לשנות דפוסים והרגלים אשר הייתם רגיליםלפעול על פיהם כל חייכם ולהחליט:אין אני מוכן יותר לפעול ממקום זה של ביטול עצמי. ראוי אני להיות קשוב לעצמי, ואסכים לעשות את מה שנכון ומתאים לי. 

אימון תודעתי

יש כאלו שמיד יזדעזעו מכך ויאמרו: הרי זהו חינוך לאגואיסטיות. אכן אהובים, הרגילו אתכם לבטל את עצמכם ולשים את החיצוני לכם לפניכם בסדר העדיפויות. בכדי לאזן את הדברים, בשלב ראשון יש לתת לכם להרגיש את הקיצוניות השנייה – אגואיסטיות, בכדי שתוכלו בכלל להבין מה המשמעות של לשים את עצמי בראש סולם העדיפויות. לחוות איך זה מרגיש כשאני משמעותי ובעל ערך? זהו תהליך של אימון תודעתי, אשר לאחר תקופה מסויימת יאפשר לכם ליצור תהליך של איזון בצורת ההתמודדות. בכדי למצוא איזון יש צורך להכיר את שתי הקצוות (ביטול עצמי ואגואיסטיות) ומהם לזהות את המיקום המדוייק לתגובה לכל סיטואציה באופן ספציפי. לעיתים נכון יהיה לעמוד על שלכם במלוא הנחישות ולא לוותר ולעיתים, מתוך בחירה לבוא לקראת האחר ולפעול גם אם הדבר אינו נח לי כרגע. ההבדל הוא – הבחירה! כרגע, כשפועלים אתם מתוך ריצוי – אין לכם בחירה מאחר ואתם לא יודעים אחרת. 

מהי אמת?

חלק בלתי נפרד מהשלב ההתפתחותי בעידן החדש הוא להשיל את האשליה ששמתם עליכם ואת האמונות והתפיסות המגבילות, אשר למעשה מנעו מכם לבחור אחרת. אלו גרמו לכם לפעול כמו רובוטים מתוכנתים, התואמים למוסכמות ולתבניות הסביבה והחברה מבלי שיהיה לכם יכולת לראות אפשרויות אחרות. כעת, כשהאנרגיות החדשות נכנסות – אנרגיות האש והאוויר – היצירתיות והחשיבה המוגברות, הן מאפשרות לכם להתחיל לראות מעבר לאשליה. להתחיל לפעול מתוך מקום שלא לוקח את הדברים כמות שהם, אלא ממקום שבוחן – האם זו אמת? ואכן, יקירים אין אמת אחת! אמת היא מונח מופשט ותלוי במצב ותודעה. ככל שתסכימו לשחרר שליטה ולאפשר ליצירתיות ולגמישות המחשבתית שלכם להיכנס

למערך, כך תתחילו לגלות עד כמה שבויים הייתם בתפיסות המגבילות אתכם ועד כמה כלואים אתם במערכי חשיבה מקבעים. 

הביעו כוונה יקירים, להתחיל לראות את העולם מנקודת מבט חדשה ורחבה יותר, מבט על מגבוה, מרמות נשמה ברוכות, אשר מתבוננות על כדור הארץ כעל מגרש משחקים וחקירה. ככל שתסכימו להיות שם, כך המשחק יהפוך להיות קליל ומהנה יותר. באתם להנות על פני כדור הארץ ויכולים אתם ללמוד ולהתפתח מתוך אותה הנאה אם רק תבחרו בכך ותחליטו להתבונן על המתרחש מנקודת מבט זו, להתחבר לילד שבכם ולהסכים להשתובב, לחקור, להתנסות, להעז…

יצירת מציאות חייכם

הדמיון אשר לכם, הינו הכלי החזק ביותר אשר קיים לרשותכם. ככל שתלמדו יותר ויותר להשתמש בו, כך תוכלו להקל על חייכם ולזמן לתוכם יותר שמחה. הדמיון הינו כלי יצירת מציאות עוצמתי מאין כמוהו ובשילוב רמות הרגש, מאפשר הוא בריאה על פני כדור הארץ. אכן אהובים, בוראים אתם והגיעו הזמנים אשר יכולים אתם להיזכר בכך. בכל אחד ואחד מכם טמון הזיכרון של יצירת מציאות יש מאין. יצירה זו הייתה חלק בלתי נפרד מההתנהלות הרגילה והייתה חלק טבעי מעולמכם, על כן יקירים, כה קשה לכם לחכות בסבלנות שהיצירות שלכם ייווצרו ופעמים רבותאתםמתייאשים ומבטלים אותןמתוך חוסר האמונה שמביעים אתם. עולמכם פועל על פי חוקים קוסמיים שאתם כפופים להם. אחד מהם הינו -החוק של דומה מושך דומה. כל עוד יש בכם אמוןשאכן הדבר יתממש – מושכים אתם אותו אליכם. ברגע שהאמון נופל והספק נכנס, מבטלים אתם את היצירה שלכם ואז אתם מושכים אליכם הוכחות לאותו הספק. 

עליכם להבין יקירים, שלכדור הארץ יש חוקים משלו–הוא מרחב דחוס ואיטי יחסית למה שאתם מורגלים. תהליכי יצירה לוקחים זמן הבשלה ותזמון בכדי שיצאו לפועל ולכן יש צורך ליצור התאמה בין גורמים רבים שיש לתת עליהם את הדעת. כשיוצרים אתם בדמיונכם זימון בחייכם – הכניסו בו אמונה שהוא יתבצע בתזמון המדוייק לי ביותר לטובתי העליונהותאפשרו לדברים להיות. בכל פעם שהפקפוק נכנס – עצרו, נישמו ואמרו לעצמכם: אני נותן לדרך חדשה זו את ההזדמנות, אין לי מה להפסיד ואני ממשיך לדבוקבאמונה.

כלים לחיזוק האמונה והכרה בערך

אל תאפשרו לסביבה שלכם להחליש את אמונכם ביצירה שלכם. דבקו באמונה זו והיו חזקים ובמהרה יהיו בידיכם מספיק הוכחות שאכן הדבר עובד. ממליצים אנו לכםלנהל רישום של כל אותן יצירות קטנות בחייכם שבאו לידי מימוש, כל אותן הפעמים שביקשתם תשובה והיא הגיעה אליכם בדרכים נסתרות, כל אותן הפעמים שהיקום הוביל אתכם בדיוק בזמן הנכון להיות במקום הנכון. בכל רגע של פקפוק, קראו את אותה הרשימה, הזכירו אותה לעצמכם וחזקו שוב את האמונהבתוככם. זהו המפתח לחיים של אושר וסיפוק, לחיים של מימוש ויצירה – אמונה! אמונה בעצמכם וביכולות שלכם, אמונה בהדרכה שלכם, המכוונת אתכם ויוצרת את ההזדמנויות בחייכם, אמונה ביקום אשר משתף עמכם פעולה ביצירה. 

אמונה הינה הכוח החזק ביותר שקיים! אחד השיבושים המרכזיים שהיו עד כה התבטא בכךשהאמונה שלכם הופנתה לישות חיצונית לכם ולכן הכוח נלקח מכם. הגיע העת להחזיר לכם את הכוח ולהיזכר שאתם הנכם הבוראים ובכם היכולות והידע ליצור את מציאות חייכם הברוכה. 

אתם בוחרים בכל רגע ורגע מה לחשוב ובמה להאמין -הסכימו לתת לתדר החיובי להיות חלק מחייכם ומגרו את מחשבת השלילה מתוככם. אמנו את עצמכם להסתכל על היש ולפעול מתוכו. זהו האתגר הגדול ביותר כעת בעולמכם בכדי לנתץ את שטיפות המוח שהייתם מורגלים אליהן לאורך העידן כולו. שטיפות מח אלה סירסו את יכולותיכם וכבלו את עוצמתם.

הזכירו לכם כל יום את תכונותיכם הטובות והיכולות המופלאות שלכם. גם אם אתם לא מאמינים בהן לגמרי – אימרו זאת בכל זאת –Fake it until you make it. אכן זו היא למעשה הדרך בה יכולים אתם לתכנת מחדש את המודעות שלכםולהחזירהלתכנות המקורי שהשתבש לו עם הזמן: הידיעה שאתם בוראים בגוף הפיזי, שאתם עוצמתיים ומועצמים, שאתם יודעים מי אתם ומוכנים לפעול ממקום זה. אמרו את הדברים בקול רם ואפשרו לתת-מודע שלכם לספוג זאת.

כלי לאיזון רמות היסודות בכם

יקרים, תמהיל היסודות החדש יאפשר לכם לפעול ביותר קלות עד כמה שניתן במגבלות המרחב. יכולים אתם להתכוונן למעין ברזים המצויים מעל לראשכם,המזרימים את רמות היסודות המדוייקים לכם ולהביע כוונה ליצור איזון מדוייקבנקודת זמן זו, בכדי לסייע לעצמכם להגיע לנקודת ההתפתחות הבאה בצורה זורמת יותר. מתוך התכוונות זו, ייווצר איזון של רמות היסודות, אשר יאפשר פעולה מדוייקת יותר שתקדם אתכם.

היו קשובים לסימנים, אהובים. הסכימו לצאת ממרחבי הנוחות שלכם ולחקור אזורים חדשים בלא ידוע. פעלו מתוך גמישות מחשבתית וזרימה ובכך תצליחו לעבור תקופות ברוכות אלו בדרך הקלות עד כמה שניתן.

היו שלום יקרים
ותהה דרככם סוגה בשושנים
אנו עמכם תמיד בכל מקום

איחוד האור
הועבר ע”י גלית בר-יוסף
תגובות יתקבלו בברכה: gali.crystali@gmail.com
או בקבוצת קול הקריסטל בפייסבוק

תגובות

תגובות