שער “הבריאה העצמית” ה-01/01/2016 תודעת הקריסטל מתעוררת

Posted by on דצמ 17, 2015 in מסרים מאת כוהני אטלנטיס, תקשורים | 0 comments

שער “הבריאה העצמית” ה-01/01/2016 תודעת הקריסטל מתעוררת

17/12/15

שלום יקרים,

אנו כוהני אטלנטיס העתיקה מביאים את דברינו אל עולם החומר לאחר שנים רבות ביותר של שתיקה. חיכינו זמן רק לתקופה מבורכת זו שבה האנושות תהיה מוכנה לקבל חזרה את העוצמות של “תודעת הקריסטל”. אנו שמחים מאד לבשר, שמסה קריטית משמעותי מבני האנוש חצתה את קו התודעה הדרוש בכדי שחוכמת הקריסטל תחזור להדהד בתוככם שוב. תרבות אטלנטיס הקדומה, לפני שהדברים החלו להשתבש בה, הייתה אחראית על רמות גבוהות ביותר של אלכימיה, של יצירת יש מאין בטרנספורמציית הרוח לחומר. אנו התמחינו ברמות התאמת התודעה האנושית, להרחבת היכולות לרמות האלכימיה.

הקריסטלים בכוכב ארץ הם אלו אשר שימשו אותנו למטרות רבות לשימוש בתיעול האנרגיות הגבוהות לתדרים היכולים להתקבל בכדור ארץ. זוהי מטרתם למעשה וזה האופן בו נעזרנו בהם בתחומים שונים, החל מתיעול אנרגיה למטרות חום, הנעה, אכסון מיידעים, תקשורת וכלה ברמות של ריפוי הגוף הפיזי. ידע רב אוכסן בקריסטלים בליבת כדור ארץ וחיכה שנים רבות לתקופה מבורכת זה, שבה בני האנוש יוכלו להחזיר לעצמם את המולד שלהם.

עברתם עידן חשוך ונוקשה של הרמות הנמוכות ביותר בבריאה, עידן של אגו ומים נמוכים (רגשות נמוכים). עידן של כוחניות ושליטה, עידן של קושי וכאב. זו הייתה חקירה משמעותית וחשובה של הבריאה – כיצד ניתן להכניס את האור ברמות דחיסות כה גבוהות של חושך והמסקנה לאחר 27,000 שנה היא שלא ניתן!!!

אכן סיימתם את חקירתכם וכעת מתחילים אתם להתאושש מהחוויה הקשה. אתם זקוקים לתקופת הבראה נשמתית, שבה הטראומות שחוויתם, שהשפיעו על רמות הנשמה המעודנות שלכם, יוכלו להבריא ולהתנקות, על מנת לאפשר את המעבר שלכם לחקירה החדשה בתוך המרחב התומך של המימד החמישי.

מגיע לכם לנוח יקרים ולשם כך באנו לסייע ולעזור לכם, להיזכר ולעורר את יכולות המעבר אשר נשכחו מתודעתכם במהלך התהליך. יכולות אלו, יוכלו להקל עד מאד את חייכם על פני האדמה וליצור את השהייה על פני ארץ הרמונית ורגועה עבורכם.

אכן נמצאים אתם בתקופת תפר של מעבר שבין המימדים, בין העידנים ולעיתים תקופות אלו מטלטלות וסוערות, בזמן שהישן מפנה את מקומו והחדש נלמד ומוטמע. אנו באנו להתחיל ליצור את אותם שינויים תודעתיים בתוככם שיוכלו לשחרר אתכם מכבלי האנרגיה הישנה ולאפשר לכם פריצות דרך משמעותיות ברמות ההסתגלות לשינויים המתרחשים.

אנו נשתמש גם בכלים אנרגטיים תודעתיים ותהליכיים לאפשר זאת בשילוב עבודה על המודע שלכם, בעזרת קבלת הבנות והסברים על הנעשה מעבר למוכר ולידוע לכם. הנסתר עומד להתגלות, התהליכים המתרחשים מתחת לפני השטח שלא הייתם מודעים אליהם עד כה יתחיל להראות עצמם. ככל שתכינו את תודעתכם לשינוי ותאפשרו לדברים להתעורר ולהיזכר בתוככם, כך תעברו תקופות אלו בקלות, פשטות והנאה.

ביום השער של ה-01/01/2016 – שער “הבריאה העצמי”, נפתחת תקופה חדשה באנושות, תקופת “המהפכה התודעתית”, שלב חדש באבולוציה של בני האנוש. תקופה זו כבר החלה למעשה בשנים האחרונות, אולם שנת 2016 עומדת להוביל אתכם לשלב עוצמתי יותר מאי פעם בנושא.

שער “הבריאה העצמי” מייצג שלב חשוב של כניסתכם לרמת תודעה חדשה. “תודעת הקריסטל”, למעשה מתייחסת למערכות השונות בגופים שלכם, אשר פועלים יחד לאפשר לכם את אותו שינוי מיוחל להתנהלותכם על פני ארץ:
• צורת ההתייחסות שלכם לחוקיות כוחות הטבע, אשר מתאימה עצמה לשינוי.
• ההתמודדות שלכם עם מצבים ברמות הרגשיות.
היבטי האגו ורמת הניהול שלו אתכם.
• משמעות החיבור שלכם 
לעצמתכם פנימה, למהות האמתי של נשמתכם.
• יכולתכם לשחרר שליטה ולפעול מתוך אמונה מלאה ביקום ובכם.
• חיזוק רמות ההקשבה לאינטואיציה ולחיבור להדרכות גבוהות.
 הפעלת מנגנוני הקריסטל בגופים שלכם המאפשרים את התאמתכם לאנרגיות הפועלות כעת במרחב.
• ועוד מערכים רבים ונוספים…

רבים מכם נמצאים בתהליכי התפתחות שנים רבות ונחשפו כבר לשינויים אלו ואפילו הטמיעו חלק מהם. השלב הבא הוא לחיות אותם במלוא העוצמה בחיים שלכם. להביא אותם לידי ביטוי בעשייה היום יומית ולזיהוי יכולות המעבר והקולות הייחודיים שמביאים אתם איתכם לשלב משמעותי זה באבולוציה.

אנו כוהני אטלנטיס העתיקה, באים בתקופות אלו לסייע לכם עם הטכנולוגיות העוצמתיות ביותר שהיו על פני ארץ, ולעזור לאותו שינוי תודעתי להתרחש. אנו נעביר מיידעים ותהליכים שונים, בשילוב תדרי קול מפעימים כדי ללוות אתכם בדרכם המבורכת. עושים אתם היסטוריה ברמת הבריאה, מתוך האפשרות ליצור את השינוי ברמות כה קיצוניות של פערים. אנו גאים להיות חלק מאותם תרבויות המלוות את תושבי ארץ בתהליכי ההתעלות ואנו מתכוונים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שניתן.

זימנו מפגש שער מורחב מיוחד, אשר אנו עומדים להעביר אתכם בו תהליכים משני תודעה מועצמים ביותר ברמות החוויה. שזו למעשה הדרך הטובה ביותר להעביר את בני האנוש תהליכים משמעותיים אשר ייטמעו במערכי המחשבה שלכם וייצרבו באופן בלתי הפיך. אנו נעביר אתכם חניכות, ניתן כלים, הבנות, וחוויות ליצירת אותו חיבור עמוק שלכם עם העצמי המועצם שאתם ולאפשר לאותו שער, ליצור את הבריאה העצמית של מי שאתם באמת.

העברנו דרך אותה הגלית המגלה, שלמעשה נבחרה היא, בשלב זה, להיות נציגותינו על פני האדמה, מתוך תפקידיה ואיכויותיה להביא את דברינו ומתוך היכרות אישית עימה בגלגלוגיה הקודמים והיא זו אשר חתמה להעביר את התכנים בשלב זה ומודים אנו לה על ההקשבה וההתמדה.

מודים אנו על הזכות להיות חלק ולכם על ההקשבה וההסכמה להיות.

מברכים ומקדשים
אנו כוהני אטלנטיס העתיקה
הועבר באדיבותה של גלית בר-יוסף

מפגש שער מורחב של יומיים יתקיים ב-01/01-02/01 פרטים נוספים ואת מדיטציית המתנה – חיזוק הביטחון והחוסן העצמי”
ניתן למצוא לאחר ההרשמה בדף הבא

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.