עירור האחווה בין למוריה ואטלנטיס

Posted by on יול 27, 2014 in מסרים ממסדר מרלין, תקשורים | סגור לתגובות על עירור האחווה בין למוריה ואטלנטיס

עירור האחווה בין למוריה ואטלנטיס

30-06-14

אהובים יקרים,

אותם החיבורים בין בני אטלנטיס ללמוריה אשר כעת עומדים על הפרק, נושאים עימם משקעים ארוכי שנים של ריב ומדון, אשמה ושנאה, תחרותיות וקושי. אותם תרבויות קדומות למעשה ייצגו איכויות משלימות באותן תקופות עתיקות. ובעת שעידן חדש נכנס, הנפרדות התעוררה והאגו החל להרים את ראשו, המריבה בינהם הייתה בלתי מתפשרת.

מסתבר יקירים שעד היום נושאים אתם את אותם צלקות של אותה יריבות, חלקכם סולד מהמים ומהחיבור אליהם ולחלקכם יש קושי עם החיבור לאדמה. למוריה ייצגה את אותו חיבור מועצם לאדמה ואטלנטיס את אותו חיבור מבורך למים ומתוך אותו ריב, יצרתם הקשרים לאותם היסודות בהתאם.

חשוב כי תבינו יקרים שעידן חדש ומבורך זה אשר נכנס לו לעולמכם, מייצג את סיומה של אותה תקופת יריבות, אותה תקופת נפרדות, אותה תקופת שנאה ששררה בין התרבויות ובשלה השעה לאחד כוחות, לשחרר טראומות העבר ולהתחבר למלוא העוצמה שלכם. חיבור מלא זה מחייב אתכם ללמוד ולהתחבר למלוא עוצמות החיבור לאדמה והמים הגבוהים שיחדיו משלימים הם אחד את השני ורק מתוך שיתוף פעולה זה, יחלו החיבורים ליסודות העידן החדש – האש והאויר להתעצם בתוככם.

תמו ימי הנפרדות והגיע העת לשלום פנימי בתוכינו ובינינו. מפגש מבורך זה אשר בו מאחדים כוחות המסטרים סנט ג’רמיין ומרלין הקוסם, מביא איתו רמת איחוד זו והשלום המתבקש בין התרבויות.

מכיוון שחלקכם מזוהה יותר עם למוריה וחלקכם מזוהה יותר עם אטלנטיס, נושא זה רלוונטי לכולכם ויש סיכוי גבוהה ביותר שבסופו של דבר הייתם גם וגם, בכל זאת תרבויות אלו, היו לאורך עידן שלם על פני ארץ. לכן אותו ריב ואותה אשמה ושנאה היא קודם כל בתוככם.

אנו מברכים ומשתוקקים כבר להיות עדים לתהליך המבורך שעומד להתרחש.

יחי ימי האחווה, חיכנו תקופות רבות וארוכות לשלב זה באבולציה של בני האנוש ואנו נרגשים עד מאד מהעומד להתרחש.

היו שלום יקירים

אנו מסדר מרלין ועומד בראשו
הועבר ע”י גלית בר-יוסף
קבוצה “קול הקריסטל” בפייסבוק

תגובות

תגובות