עזרו לילדי האינדיגו

Posted by on מאי 14, 2005 in ילדי הדור החדש, תקשורים | סגור לתגובות על עזרו לילדי האינדיגו

עזרו לילדי האינדיגו

ילדי האינדיגו הינם החלוצים של עולמכם. תפקידם הינו מכריע במערכה הכוללת של התפתחות הגזע האנושי לרמות רטט גבוהות יותר. ילדי האינדיגו החלו את משימתם החשובה ועליכם לעזור להם להצליח במשימה נעלה זו. הקשיבו לליבכם, אלו אשר התנדבו למשימה זו יודעים זאת, וזוהי שעתכם לצאת למשימה אשר תכריע את עתיד האנושות. ללא עזרתכם ילדי האינדיגו לא יספיקו לבצע את משימתם בזמן ונשמות עתיקות ושבריריות יפגעו. 

יש להעיר את הוריהם של ילדים אלו, בכדי שלא יצאו נגד ילדיהם, יש להראות להם את האמת המתחוללת למול עיניהם ולהסביר להם שילדיהם אינם חריגים, שאין כל סיבה להתבייש בתכונותיהם או לפחד מהם. יש להשתאות מיכולותיהם ולתת להם להוביל את מהלכיהם כראות עיניהם. הם יודעים את משימתם וכיצד עליהם לבצע אותה. אל תפריעו בדרכם.

ילדים אלו, כאשר תנסו להכריח אותם לציית לחוקים אשר לכם וללכת בתלם, יתנגדו לכם בכל עוזם. דבר לא יעמוד בפניהם, המצב רק ילך ויחמיר ככל שההתנגדות תגבר. תבינו כבר שללכת אתם “ראש בראש” לא יעבוד. לכו איתם יד ביד, הקשיבו להם, היו איתם בתקופה קסומה זו, תקופה אשר אתם במו ידיכם משכתבים את דפי ההיסטוריה. זוהי תקופה אשר תהיה קשה גם להורים, אשר לא מבינים ולא מצליחים לשמור על ראש פתוח ולראות את המתחולל לפני עיניהם וגם לילדיהם, אשר בנוסף למטלותיהם המקודשות, עליהם להיאבק בהוריהם ואל תחשבו שהם לא. זה טבוע בצווי נשמתם, אין להם דרך אחרת לעשות זאת. הם באו לעולמכם כלוחמים לצדק, לחופש החשיבה, הפתיחות והם יבצעו את משימתם בכל מחיר.

שואלים אתם כיצד עלינו להתמודד עם אותם ילדים עקשנים, איך עלינו לשכנעם להתאים למסגרות אשר בנינו לאורך השנים? אומרים אנו לכם, אל לכם לנסות זאת, הדרך היחידה בה תוכלו להגיע למצב הבנה עם ילדים אלו, אם תשנו את המסגרות בכדי שיתאימו להם. זוהי משימתם בעולמכם ועד שלא ישיגו זאת הקרב ימשיך ולצערנו אין לכם סיכוי לנצח בו. עליכם להבין שהקרב הינו עבורכם, עבור התפתחותכם הרוחנית, עבור האפשרות הקיימת לאנושות לעלות לתדר גבוהה יותר ולהכין עצמה לקראת כניסתו של העידן החדש. נשמות אשר ימשיכו להילחם ולהתעקש על המוכר והמסוגר, חייהם יהיו קשים מאד.

הבינו, הילדים לא באו להרע לכם, הם כאן בשבילכם, בכדי לעזור לכם לפקוח את העיניים, להסיר את המסך אשר חייתם מאחוריו לאורך שנים כה רבות ולראות מי אתם באמת. ישויות אור יפיפיות, אשר יכולות לעשות כל אשר חפצו, אם רק יחשבו על כך. זוהי המטרה הסופית, להעיר את עינכם ולפתוח את חשיבתכם לשינויים המתחוללים סביבכם. אבל חלקכם עדיין מתכחש לראותם ומנסה בכל כוחו להיאחז במוכר והידוע. אל תפחדו מהשינוי, העתיד קסום הוא ואפשרויותיו אדירות, אילו רק פתחתם קצת מחשבותיכם ונסו אפילו רק לרגע לחשוב, מה אם באמת כל זה ייתכן, מה אם אכן אנו יכולים לעשות זאת. הסתכלו עמוק לתוך עצמכם, השאירו את הפחד מאחור והסתכלו באומץ קדימה. אתם מתחילים להיזכר במידע אשר נעלם מתודעתכם לתקופה כה ארוכה. כל אחד יכול לחוש זאת באוויר, משהו קורה בעולמכם, משהו מסעיר, מדהים באפשרויות האינסופיות שלו ואתם חלק מהתהליך. הניחו לכבלי העבר, החלו להתיר את החבלים ולפתוח את נשמותיכם ומוחכם לאפשרויות. אתם תגלו עולם מלא באור ואהבה אינסופית, אפשרויות בלתי נלאות ויכולות מופלאות והכול שם בתוככם לשימושכם הבלעדי.

עזרו לילדים מופלאים אלו, בכדי שהם יוכלו לעזור לכם להיזכר. הם ילמדו אתכם את מה שאתם כבר שכחתם ועדיין לא מצליחים לזכור. אל תסממו אותם או תתעסקו במוחם הניחו להם לצעוד בדרך המוארת אשר נסללת עבורם.

הורים אשר נתקלים באלימות מצד ילדיהם ובהתנגדויות חריפות, כנראה שזוהי תגובה לאחר שנים של דיכוי ההורה את הילד וניסיונות חוזרים ונשנים של ההורים להתערב במשימתם הברוכה. הדרך היחידה אשר תוכלו להחזיר את ילדיכם אליכם, מלאי אהבה ומאושרים הינה ע”י הרפיית החבל !!! נכון זה יראה לכם בלתי אפשרי, “אם נבצע זאת הם יפרקו כל עול”. אל תחששו, זוהי הדרך היחידה בה תוכלו לרכוש שוב את אמונם חזרה ולחזור לתפקד כמשפחה. ילדים אלו אינם כמו הילדים אשר הכרתם עד היום, שהיו זקוקים למשמעת נוקשה וגבולות ברורים. ילדים אלו זקוקים בדיוק להפך מכך – חופש פעולה מלא, תוך הבעת אמון בדרכם וכבוד הדדי. אל תחששו, נסו דרך זו אפילו לתקופה קצרה וצפו בתוצאות. אנו מבטיחים לכם, שאתם תעמדו משתהים בעקבות השינוי. אולם זכרו, עליכם להיות שלמים לחלוטין עם החלטתכם וללכת עימה עד הסוף, אחרת ילדים מיוחדים אלו ירגישו כי אינכם כנים איתם והניסוי יכשל כישלון חרוץ. הדבר שילדים אלו אינם יכולים לסבול, הינו שקרים, צביעות ודו פרצופיות, הם יעלו עליכם מייד. לכן זכרו, לפני ביצוע הניסיון, עיבדו על עצמכם שאכן ברצונכם לתת להם את האפשרות הזו, באמונה שאכן זו הדרך הנכונה, תמיד ניתן לחזור לדרכיכם הישנות ולמלחמות. בצעו ניסוי זה ואנו מבטיחים לכם שתהיו מאד מופתעים מהתוצאות.

במידה והניסוי שלכם אכן יצליח, אנו מבקשים מכם ההורים, להתחיל ללמוד את הנושא בצורה מעמיקה יותר. אל חשש ברגע שתביעו כוונה שאכן ברצונכם ללמוד, הדרך תפתח עבורכם ואפשרויות מרובות יפרסו מולכם. עליכם רק להביע כוונה אמיתית וללכת בעקבות ליבכם. מספר עובדי האור בעולמכם גדל מרגע לרגע, החיבורים עם עולמות עליונים, מתרבים משעה לשעה. התהליך צובר תאוצה ואינכם רחוקים מהיום בו המסה הקריטית תגדל והשינוי יחל. שמעו ללבכם, הניחו להיגיון אשר לכם בצד, תפקידו חשוב אמנם, אך בתקופה זו עליכם להניחו בצד וללכת בעקבות הלב. נשמות אשר לא יצליחו להניח להגיון ויאפשרו לו להוביל אותם, לא יצליחו להתקדם בכיוון הנכון ולכן דרכם תהיה קשה יותר בתקופת שינוי אדירה זו. הקשיבו ללב, לאינטואיציה הזועקת בקרבכם – הסירו את הצעיף מעינכם והחלו לראות את האפשרויות הנשגבות העומדות לרשותכם.

היו ברוכים אהובים.

מוזמנים למדיטציה קריסטלית לילדים התואמת את הילדים החדשים ונותנת כלי לרוגע ושלווה.

תגובות

תגובות