מסדר האלכימאים מאטלנטיס העתיקה חוזר על פני ארץ

Posted by on פבר 17, 2016 in מסרים מאת כוהני אטלנטיס, תקשורים | 0 comments

מסדר האלכימאים מאטלנטיס העתיקה חוזר על פני ארץ

17-02-16

השלום והברכה

נרגשים אנו מאד לקראת העומד לבוא באותם מפגשי “מסדר האלכימאים”, זו פעם ראשונה שפורמט מסוג זה עומד להתנהל על פני ארץ, שילוב של חוכמת הכוהנים העתיקים מאטלנטיס תוך שילוב הידע והטכנולוגיות המתקדמות של אבותינו הפלאידים.

המיידעים יועברו אליכם בתקשור ישיר ויגובו בתהליכים אנרגטיים עוצמתיים אשר יחלו ב-20/02 לפעול על אלו שהינם חלק מהמסדר, גם אם עדיין אינם יודעים זאת. התהליכים עומדים להכין את המערכות שלכם לקליטת עוצמות אנרגיה נרחבות אשר יאפשרו קבלת הכלים האלכימיים.

בחבילת המידע הראשונה שתעבור, נעביר אתכם תהליכי חניכה והזדככות עוצמתיים, על מנת להרחיב את הכלי אשר לכם ולעורר את הצפנים הרדומים בתוך רמות הדנא האנרגטי, להתחיל להזכיר לכם את חייכם על פני האדמה בתקופתה המבורכת של אטלנטיס במלוא הדרה המפואר. עיר האור אטלנטיס הייתה יצירת מופת יפיפייה של הבריאה, פעלתם במשך תקופות חיים רבות, התפתחתם והעצמתם את יכולותיכם ותודעתכם והגעתם לדרגות המאסטר הנכספות. פעלתם בשילוב כוחות עם מעלה ואם אחיכם הלמוריאנים. ההרמוניה היית נוכחת ולכל אחד היה את תפקידו על פני האדמה. השלווה הייתה סביבכם ובתוככם, העיר סגסגה ופרחה לה והגעתם לפריצות דרך מרחיקות לכת ברמות הטכנולוגיה ושילוביה על פני מרחב ארץ.

השילוב עם הלמוריאנים היה שילוב מבטיח, הם סיפקו עבורכם מטוב האדמה ואנרגיות הלב ואתם הבאתם להם את הטכנולוגיות המתקדמות שלכם והחיבור לידיעת הלב, ליצירת חיים טובים יותר על פני האדמה. לכל אחד היה את מקומו ותפקידו המבורך ושנים רבות פעלתם מתוך שותפות וחדוות היצירה.

כשעידן האגו נכנס למרחבכם, שתי התרבויות החלו להתנסות בו והדבר החל לעורר קשיים רבים והתמודדויות אשר לא הכרתם, תחרויותיו ורצון לשליטה עלה ושני הצדדים החלו לפעול בצורות מאד לוחמניות ומלחמת התרבויות פרצה לה. חשוב כי תבינו אהובים, שהכול היה קשור לאותו ניסוי בריאתי שאתם לקחתם בו חלק, חלק מחקירת עידן האגו והשפעותיו על פני האדמה. במהרה הובהר לישויות האמונות על כדור ארץ, כי משמעות האגו בידיהם של בני אנוש עם יכולות כה עוצמתיות ומשוכללות מסוכן הוא ויכול להמיט אסון כבר על כוכב ארץ, ושם הוחלט לסיים את החקירה בצורה בה הכרתם אותה, ליצור את אותו חורבן ולהתחיל את הניסוי מחדש בתנאים תואמים יותר.

חשוב כי תבינו אהובים, אין לנו ולו לרגע טענה או אשמה על התנהגותכם באותו הגלגול, חשוב כי תבינו זאת, מכיוון שהכול היה חלק מהחקירה ולא היה לכם אפשרות אחרת “לשחק את המשחק”. בשל רמת הניסוי לא הייתה דרך לדעת מראש את השפעת האגו על גופי הרגש והנפש אשר לכם ולכן התוצאה ועוצמתה אפילו הפתיעה את מאסטרי הבריאה, אשר נאלצו להתערב במשחק וליצור את ההתאמות המתבקשות.

רבים מכם עדיין נושאים בתוכם את טראומת החורבן, את האשמה על שנעשה ותפקידכם בו, את הפחד לשחזר זאת שוב במידה ואכן אתחבר לעוצמות שבי. ואכן ניתן להבין זאת, אולם עליכם להבין כי המסקנות הוסקו, התובנות התקבלו ומנגנוני הגנה רבים הושמו על מנת לא לאפשר לסוג כזה של שיבוש לקרות שוב.

עומדים אתם בפתחה של תקופה מבורכת ומופלאה של היזכרות במהות הנשמתית שבכם וביכולות האלכימיה אשר הבאתם מתקופת אטלנטיס המבורכת. בחבילת המידע הראשונה נעביר אתכם תהליכי שחרור הטראומה, נעזור לכם להרחיב את הכלי אשר לכם לעוצמות הנדרשות, על מנת לאפשר לגופים הארציים שבכם ולמערכת העצבים שלכם, להכיל את התדרים והאנרגיות המבקשות להגיע.

לאחר הורדת חבילת המידע הראשונה, אנו ניצור דגימה ובדיקה של רמת ההטמעה של התהליכים בתוככם ונבדוק האם מוכנים אתם להתחלת קבלת החומרים. מניסיונות קודמים שבוצעו, יודעים אנו שלעיתים נדרש לבני האנוש זמן רב יותר להטמיע ולהתמיר את עצמם, על כן פועלים אנו בזהירות ובאחריות להכשיר אתכם. רק אם אכן בשלים תהיו לקבלת חבילת המידע הבאה, נמשיך את הורדת המיידעים המקודשים של האלכימיה ויצירת יש מאין. במידה ועדיין הבשלות אינה תואמת, אנו נמשיך בתהליכי ההכנה והתמרה כל עוד יהיה צורך בכך.

אנו מודים לכל אחד ואחד מכם שבחר להיענות לקריאה ליצירת “מסדר האלכימאים” המחודש על פני ארץ. תפקיד חשוב ורב מעלה עומד בפניכם ועומדים אתם לשחזר בצורה משודרגת בהרבה את כהונתכם בתקופת אטלנטיס. חשוב לנו להבהיר כי כאמצעי הגנה על המיידעים, פיזרתם את המידע בניכם וחלק מהמיידעים טמון בתוך הספריות האישיות שאתם נושאים בכם. לכן נדרשת שותפות הרמונית בינכם, על מנת ליצור את הפאזל הקסום מחדש. במפגשים אנו ננחה את אותה הגלית, ליצור חיבור ולאפשר את רשות הדיבור לאותם אלו שאוחזים במיידעים אלו ולשתף אותם עם המסדר כולו.

צורת פעולה זו תצריך אתכם ללמוד לפעול מתוך אגו מאוזן, סובלנות וקבלת האחר, כבוד הדדי, הכרה בערך עצמכם והסכמה ליצור שיתוף מתוך מערכי התקשורת שבכם. חלק מהתהליכים אשר תעברו יהיו תודעתיים ומודעותיים שיכשירו אתכם גם ברובדים אלו לכהונה.

רק טהורי הלבב ונקיי האגו, יורשו להתחבר לחומרים המתקדמים, המפגשים הראשונים יהיו סוג של מסננת המנפה את אלו אשר עדיין לא הגיעו לדרגת המודעות וההתפתחות המתבקשת, שימו לב שאם ברצונכם לעבור סף זה, עליכם להתמיד, לעשות את המדיטציות, להביע כוונה להיעזר בנו, בשחרור אותם קיבעונות ותקיעות שמפריעים לכם.

אש התשוקה למיידעים אלו פועמת בקרבכם, מרגישים אתם את הקריאה בעצמותיכם ובמעמקי נשמתכם, לשם כך הבאתם עצמכם על פני האדמה בתקופות מבורכות אלו, ויחד מתוך אחדות ושיתוף, תיצרו את עידן הזהב על פני ארץ.

בהתרגשות עד אין קץ נפרדים אנו כעת ומחכים אנו לפגוש אתכם בהקדם

אנו כוהני אטלנטיס העתיקה מביאים את דברינו על פני ארץ
היו שלום ותהה דרככם סוגה בכוכבים

הועבר ע”י גלית בר-יוסף

לפרטים נוספים והצטרפות ל”מסדר האלכימאים” לחצו על הקישור הבא 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.