מימוש שיעורי חיים ואיחוד להבות תאומות

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על מימוש שיעורי חיים ואיחוד להבות תאומות

מימוש שיעורי חיים ואיחוד להבות תאומות

12/07/11

השלום והברכה יקירים,

ימים ברוכים אלו אשר עוברים אתם כעת על פני כדור ארץ, יוצרים אתגרים משמעותיים בחייכם. כפי שהסברנו בעבר, כל אחד מאותגר כעת בנושאים המשמעותיים של חייו ומתבקש ללמוד את שיעורי החיים שלו, ללא פשרות. האתגרים נעשים עוצמתיים יותר עם כל סיבוב נוסף בגלגל. הכוונה, יכולים אתם לדמות זאת, כעכברים על גלגל. הרצים ללא הרף על אותו הגלגל ומנסים ובטוחים שעוד רגע קט מגיעים הם לייעודם. אם רק יתאמצו עוד מעט, אם רק ישקיעו טיפה יותר. אולם אם רק היו רואים עצמם, היו מבינים שאינם מתקדמים הם. נשארים הם על אותו המסלול, שוב ושוב ושוב. ניתן לכנות זאת בעולמכם “פול גז בניוטרל”. מי מכם לא הרגיש כך באיזה שהוא שלב בחייו. יש אשר הרגישו בכך יותר, והם אלו החיים את חייהם בלופים חוזרים ונשנים. הלופים בכל סיבוב מחדש, עוצמת ההתנגדות גדלה לה והקושי גדל. בכדי לאפשר לכם הבנה שזו אינה הדרך הנכונה. יקירים, לעיתים יכולים להיות אתם כה עקשנים, עד שלא מוכנים אתם לראות הגלגל כלל, שנים יכולים אתם לבזבז חייכם על אותו גלגל.

בתקופות אלו בהם השיעורים מתחזקים והעוצמות עולות, נדרשים אתם לזהות הגלגל. חשיבות רבה היא לדעת לבקש עזרת חבריכם לדרך, אשר יוכלו הם לזהות את הגלגלים שלכם ביתר קלות ממבט צידי. מבחוץ לעיתים התמונה היא כה ברורה, עד כי אין ספק בדבר. היעזרו אחד בשני לזהות הגלגלים, הלופים של חייכם, שיעורי החיים אשר הגיע זמנם להשתחרר מחייכם.

סיום עידן מחייב אומץ! אומץ להעיז לראות את הגלגל, לזהות את הדפוס ולקבל החלטה ברורה, שדפוס זה אינו משרת אותי יותר ובעוז לקפוץ מהגלגל אל הלא נודע. נשמות רבות כה פוחדות מהלא נודע, פחד כה רב נמצא שם עד כי משתק הוא אותם מלקבל החלטה אמיצה זו. אם רק הייתם רואים את האשליה כפי שהיא, הריצה בתוך אותו גלגל, הבחירה תהיה קלה יותר. וגם אם מפחידה היא, ההישארות על הגלגל, מפחידה היא עוד יותר.

אהובים, אין יותר אפשרות להישאר על הגלגלים שלכם, זה לא מתאפשר יותר, הקושי יהיה גדול מדי. ככל שתצליחו לאזור יותר אומץ ובשלב מוקדם יותר לקפוץ מהגלגל, כך הקלות תהיה חלק מחייכם. למדו עצמיכם לפעול באומץ. יודעים אתם כי בסופו של דבר, בתוך הלא נודע המפחיד, יש הרבה אור והתפתחות. זו היא הדרך אשר מאפשרת לכם ליצור קפיצות דרך בהתפתחותכם.

תופעה נוספת אשר ברצוננו להתייחס אליה כעת, הינה חיבורי רסיסי הנשמות המתבצע כעת. כחלק מתהליך ההתכנסות של הבריאה. נשמות אשר שייכות לאותו הניצוץ מתחילות למצוא את חבריהם לדרך. הכוונה משפחתם הנשמתית, אשר מקורה באותה נשמת אם. יכולים לכנות אתם אותם נשמות תאומות, להבות נשמה או כל שם אחר. התחושה בה נתקלים אתם באחיכם לדרך, הינה כה עוצמתית עד כי לא תוכלו לפספסה. מעין תחושה של שלמות מוכרת, תחושה של הכרות כה עמוקה עד כי יכולים אתם לחוש את רגשותיהם ולשמוע את מחשבותיהם. אכן אהובים, תופעה זו הולכת ומתחזקת עם בואו של העידן החדש. לנשמות אחיות אלו יש תפקיד רב עוצמה במערך הבריאה. חיבורם האנרגטי, מביא עימו עוצמות אשר דרושות הם לתהליך הנבנה ומתהווה לו של שינוי העידנים.

יקירים, נשמות תאומות אשר נפגשות הם כעת, יכולות להיות מכל המינים, זכר ונקבה, נקבה ונקבה, זכר וזכר. לכל חיבור יש עוצמה משלו ותפקיד אשר נחתם מבעוד מועד בניכם. חשים אתם את משיכתכם לאותו האדם ולעיתים יכולים אתם לפרשה ברמה הארצית, בצורה של תשוקה מינית, לא תמיד הוא הדבר. ליבות תאומות לרוב מגיעות הם מאותו המישור, אולם לעיתים חוו הם תקופות במישורים שונים לצורך ביצוע השלמות. נשמות אשר יש בתוכן כמיהה למצוא את חלקם החסר ומרגישות הם צורך לזמנו לחייהם יכולות לבצע התהליך הבא, בכדי להתמזג עימו: 

תהליך זימון הנשמה התאומה

דמיינו שמוציאים אתם קרן מתוך ליבכם, קרן זוהרת ועוצמתית, ייתכן כי תופיע היא בצבעים שונים אצל כל אחד, בהתאמה אל המישורים השונים מהם הגעתם (אש- אדום, אויר-כחול, מים-ירוק). תנו הוראה לקרן ליצור תהליך זימון לנשמתי התאומה התואמת לי ביותר בתקופת חיים זו בשלב זה בו נמצא אני בהתפתחותי. דמיינו עצמכם עומדים ורואים אתם את ארצכם או את כדור ארץ מולכם, והקרן מתחילה לגשש דרכה עליו. מעין בת קול יוצאת מתוככם ומהדהדת בקשתכם ברחבי העולם למציאת ומגנוט מדויק של ליבותיכם. התחברו לתחושת אהבה ללא תנאי, אשר נמצאת בתוככם עמוק בפנים (אולי בהיזכרכם בפניו של ילדיכם), מקדו תחושה זו לתוך הקרן וראו את סריקת היסודית.

לעיתים אפילו יוכלו לעלות פרצופים לאורך התהליך, חושו את התחושה אשר פרצוף זה יוצר בתוככם. אתם כבר תרגישו כשזה יהיה החיבור הנכון.

ליבות תואמות, חוו גלגולי חיים משותפים רבים לאורך העידנים, וזו הסיבה להיכרות ולתחושת החיבור הגבוהה. לעיתים יש צורך לתקן חלק מחוויות גלגולים אלו, לפני שתתפנו לממש את תפקידכם המשותף. תיקונים אלו יכולים להתבצע בנפרד או במשותף. לעיתים רק מעצם המגע בנכם, הקרבה, יעלו התמונות מהגלגולים שאינם פתורים במלוא עוצמתם ויש צורך ליצור תהליכי סליחה ושחרור טראומות.

ברצוננו כעת לתת בידיכם תהליך שבו נשמות תאומות אלו, יוכלו לזהות את תפקידם המשולב בעולמכם.

תהליך איחוד להבות תאומות

התהליך יכול להתבצע באופן פיזי או אנרגטי בניכם (יש עוצמה גבוהה יותר לפיזי).

• שבו אחד מול השני והושיטו ידיכם לתנועת נמסטה ותודו אחד לשני על הסכמתכם לתהליך.

• הכניסו עצמכם לתוך קריסטל יפיפה אשר יקיף אתכם.

• פתחו ידיכם וחברו כפות הידיים אחד מול השני.

• תנו הוראה לקריסטל להסתובב נגד כיוון השעון ולשאוב מתוככם, אנרגיות שאינם תואמות לתהליך, ראו כמו ענני עשן אשר ייצאו מהגופים שלכם וישאבו לקודקוד הקריסטל.

• משהסתיים הניקוי, ראו כיצד הקריסטל מסתובב עם כיוון השעון ומתמלא באנרגיה תכולה של אחדות. נשמו אנרגיה זו לתוככם, גם דרך העין השלישית אשר לכם והתכווננו להתאמת תדר בניכם.

• צרו תהליך של חיבור הצ’קרות אשר לכם , מהבסיס כלפי מעלה בצבאים התואמים:

o צ’קרת בסיס (במפסעה) – אדום

o צ’קרת מין (מעט מתחת לטבור) – כתום

o צ’קרת מקלעת השמש (איזור מפתח הלב) – צהוב

o צ’קרת הביניים (מרכז החזה התחתון)–ורוד פוקסיה 

o צ’קרת הלב (מרכז החזה העליון) – ורוד וירוק בהיר

o צ’קרת הגרון (בגרון) – כחול

o צ’קרת העין השלישית (במרכז המצח)– סגול

• דמיינו עצמכם אחד, בתוך חיבור עוצמתי זה וראו כיצד, מתחילים הגופים המאוחדים שלכם ליצור תנועה ספירלית בתוך הקריסטל. חושו את האחדות בתוך התהליך. ראו את עוצמתו. והטעינו הקריסטל בכוחכם המשולב.

• ברגע מסוים כשהעוצמה תהייה מספקת הקריסטל יקרין את עוצמתו כלפי חוץ מקודקודו העליון והיא תוקרן ישירות אל רשת הקריסטל המקיפה את כדור ארץ וגם מקודקודו התחתון ישירות אל שכברת הקריסטלים בבטן האדמה. זו היא אנרגיה חיונית הדרושה למערך הכולל של הבריאה לממש את השינויים בעולמכם.

• לאחר ששלב זה יסתיים בקשו לקבל הבנות על תפקידכם המשולב בעולמכם. תוכלו לראות התמונות על דפנות הקריסטל או פשוט לדעת אותם בתוככם.

• לסיום התהליך, בצעו ניתוק עדין של הצ’קרות והפרידו ידיכם.

אהובים, מי שמידע זה מגיע לידיו, ומוצא הוא בו עניין, סימן שזהו חלק מההתחייבות אשר נתתם לפני רדתכם. התחייבות ברמת הבריאה ומתבקשים אתם לקיים חלקכם בחוזה. תהליך זה יבוצע באופן חד פעמי ולאחריו הגופים האנרגטיים אשר לכם כבר יכירו את הדפוס ויוכלו לבצעו באופן אוטומטי גם מבלי שתצטרכו לתת לכך את הדעת המודעת. התהליך הראשוני יבטא את אישורכם והסכמתכם לתהליך. תהליך זה יצור הטענה גם בגופים אשר לכם ויגדיל את אורכם.

ימים ברוכים אלו, עוצמות חדשות שטרם הכרתם דורשות מכם להתעמת עם הפחד ולממש בחירותיכם. היעזרו אחד בשני, אהובים והקלו על עצמכם את התהליך.

היו שלום ותהה דרככם סוגה בשושנים
אנו איחוד האור עמכם בתקופות מאתגרות אלו.
הועבר בעזרתה של גלית בר-יוסף
050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק

תגובות

תגובות