חיזוק תכונות מתוך סלילי הדנ”א

Posted by on יול 29, 2014 in תהליכים ומדיטציות | סגור לתגובות על חיזוק תכונות מתוך סלילי הדנ”א

חיזוק תכונות מתוך סלילי הדנ”א

הדנ”א האנרגטי בגופנו טומן בחובו אוצר עצום ומופלא המחכה שנגלה אותו ונלמד את סודותיו. בשלה העת לעורר את הצפנים העתיקים ולהתחבר למהות הקוסמית שלנו.  במקור לכל אחד מאתנו היו 12 סלילי דנ”א ובעזרתם היה לנו חיבור מלא ליכולות המטפיזיות שלנו. לצורך חוויה בעולם החומר פורקו 11 סלילים ונשאר אחד בלבד. כעת בכניסת העידן החדש אנו מתחברים חזרה לידע הקדום בתוכנו, תוך היזכרות ביכולות קדומות.

במדיטציית “חיזוק תכונות מתוך סלילי הדנ”א” נוכל לבחור היבט/איכול/תכונה מסויים מחיינו שברצונינו לחזק בתוכינו, למשל: סבלנות, בטחון עצמי, שפע, עוצמה פנימית, שחרור שליטה, אמונה ועוד. בעזרת סלילי הדנ”א המטפיזיים, נוכל לשלוף דמות מתוך הספריות שלנו, מהגלגולים הקודמים שלנו, שבה היבט/איכות/תכונה היו מוטבעים ומוטמעים באופן עוצמתי ולהזכיר לנו איך זה מרגיש וכיצד פעלנו אז. אנו למעשה ניזכר בהרגשה ובהבנה לגבי אותו היבט ונטמיע ונחזק אותו בתוכינו.

זהו תהליך מופלא וחזק להעצמה אישית, ניתן להפעיל את המדיטציה כל פעם לגבי היבט שונה.

דוגמא לשימוש מועצם בתהליך:
בחורה שנושא הביטחון העצמי שלה היה לוקה בחסר, החליטה לעשות את התהליך על מנת חיזוק הביטחון העצמי. במדיטציה עלתה לה דמות של זינה הלוחמת. היא התחברה לעוצמה שזינה פועלת מתוכה, מתוך שקט ובטחון. היא הרגישה ונזכרה איך זה מרגיש בגוף. היא אפילו חוותה על הגוף תנוחה זקופה ויציבה שהזכירה לה זאת.
כשבועיים אחרי, היא הייתה צריכה ללכת להחליף קומקום שלא אהבה את הצבע שלו. בתחילה היא חששה, שלא יתייחסו אליה, שלא יקשיבו, ולא יסכימו להחליף. עמדה בתור והריצה סרטים על דחיה, זלזול וביטול הדרישה שלה. ואז לפתע נזכרה בזינה. בבת אחת כל הביטחון עלה לה, הרגישה את העוצמה בתוכה, את ההכרה בערך, התאימה את היציבה שלה וכשהגיע לפקיד, בשיא הבטחון אמרה לו, שברצונה להחליף את הקומקום לצבע אחר. וללא כל היסוס הוא ענה לה “כן גברתי בבקשה”. היא הייתה בשוק על הקלות שהדבר קרה.
כשהיא הייתה מחוברת לעוצמה שלה, היא הדהדה אותה החוצה ולא היה ספק שתקבל כל מה שרוצה!

אז זוהי דוגמא נפלאה שמייצגת כיצד אנו יכולים להיעזר במדיטציה נפלאה זו בחיינו ולהעצים ולחזק את עצמנו בכל התחומים.

לחצו לקריאת תקשור הפעלת צופני הדנ”א המטפיזיים

מוזמנים לקבל מידע נוסף על סדנה אינטרנטית בנושא ”אני הנני מי שאני“ – סדנת היזכרות מתוך צופני הדנ”א

חיזוק תכונות מתוך סלילי הדנ”א

תגובות

תגובות