חיבור לצופן תודעת עדן – חג השבועות

Posted by on יול 26, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על חיבור לצופן תודעת עדן – חג השבועות

חיבור לצופן תודעת עדן – חג השבועות

12-05-13

יקירים אהובים,

חג השבועות הינו שלב משמעותי בהערכות האנרגיות ע”פ כדור הארץ. חג זה אשר על פי היהדות הינו חג מתן תורה, מייצג בתקופות יחודיות אלו של חילוף העידנים, משמעות גבוהה יותר מתמיד. תהליך השינוי מתרחש לו לאיטו בכל הרבדים בבני האנוש, התהליך פועל באופן הדרגתי בכדי למנוע מצבי קיצון וקשיים מיותרים, אשר על פי חקירות קודמות הבנו שהם מיותרים. 

בחג זה עומד להיפתח שער משמעותי נוסף בדרך, 15/05/13 שבו עומדים אתם להתחבר ולהיזכר בצופני תודעת עדן. סיפור בראשית, כפי שמכירים אתם אותו, מדבר על השלב של המעבר לדעת, על הגליה מגן העדן, על הפיתוי של הנחש ועל התפוח מעץ הדעת. כל אלו הינם מוטיבים רבי משמעות, אשר שרתו שנים רבות את המעבר לעידן האדמה, הפיזי, הגשמי. העידן בו חקרתם את הרגשות הנמוכים, את הקורבנות והסבל, את ההישרדות והקושי, את ההתמודדות וההתפתחות מתוך הסבל. כל אלו תאמו את החקירה אשר התנהלה לה, לאורך כמעט 27,000 שנה.

וכעת יקירים, חקירה חדשה החלה מאז ה-21/12/12, בו התחיל עידן חדש וחוקים חדשים מגיעים אל המרחב אשר לכם. כללים אלה באים להחזיר אתכם חזרה למצב המקורי בו התחלתם את החקירה, לרמת המודעות וההתפתחות הגבוהה ולהתנהלות מתוך אחדות והכרה בערך. 

הגיע הזמן הנכון להתבוננות חדשה בסיפור בראשית מתוך הסתכלות על הפן הגבוה שלו – השלב בו יכולים אתם וראויים אתם לחזור לעדן מתוך חיבור לרמות גבוהות של תודעה וידע אשר הבאתם עמכם. תודעת עדן, צופנת בתוכה סוד, אשר נשמר שנים רבות ושירת את התקופות האחרונות. אולם, בשלב זה של פריצות דרך תודעתיות והתפתחות התודעה האנושית לשלב החדש שלה, הגיעה זמנו של אותו הסוד לצאת לאור, להרשות לכם להיזכר בידע עתיק זה שהוא-הוא המקור שלכם, ממנו באתם למעשה.

כל אחד ואחת מכם נושאים בתוככם את אותם הצפנים, צופני תודעת עדן, בתוך רמות הדנ”א האנרגטי שלכם. הבאתם את אותם זיכרונות עמכם, בדיוק לשלב מבורך זה שבו בשלים אתם לעוררם לחופשי, להיזכר ברמת הבורא שבכם ובעוצמת תדרי בראשית. יש בידכם היכולת להפעילם ולעורר בתוככם את ההבנות באיזה אופן לעשות זאת, בכדי ליצור את מציאות חייכם בקלות ובפשטות. עד כה נמנעה מכם הגישה אל סודות עתיקים אלו, מכיוון שעדיין לא הייתה קיימת המסה הקריטית של נשמות אשר איפשרה חיבור לידע זה. עליכם להבין אהובים, התודעה האנושית עובדת כקולקטיב, מחוברים אתם ומרושתים אתם האחד לשני, בצורה אשר אינכם אפילו מתארים עד כמה משפיעים אתם אחד על השני ברמות התודעה.

מאז שנכנס עידן חדש, נעשתה קפיצת מדרגה נוספת ברמת התודעה הקולקטיבית של בני האנוש, מתוך עבודה מאומצת ומופלאה של שליחים רבים מכל רחבי הפלנטה ובעיקר מתוך שיתופי הפעולה הרבים שנוצרים. שיתופי הפעולה האלה והעבודה הקבוצתית מעלים פי עשרות מונים את השפעת הקולקטיב ועוצמתם הקפיצה משמעותית את ההתפתחות שלכם לרמות גבוהות כל כך עד כי תהליכים שחשבנו שיקח להם עשור, נעשו בזמן הרבה יותר קצר. 

על כן יקירים, חבים אנו לכם את התודה, הברכה וההוקרה הרבה מעבר לציפיות. פועלים אתם ביתר שאת כעת, השליחות פועמת בעורקכם ומרגישים אתם את הזרימה אשר באה ביתר קלות בתקופות אלו, מבחינת שיתוף הפעולה של החברה בה נמצאים אתם בתוכה. וכל זאת בעזרת אותן אנרגיות מבורכות של אש ואויר, הנוחתות בעוצמות מוגברות על המרחב שלכם ובעזרתן מוגברת יכולת האצת התהליכים ומאפשרת את אותה קפיצה.

בזכות כל אלה, אפשרתם את הבשלות לעורר חזרה לתודעה המודעת שלכם את הצופן הנפלא הזה. צופן זה מכיל בתוכו לכל אחד ואחת מכם , ידע והבנות רבות מאותה תקופה ברוכה בה הלכתם על פני גן העדן, ממקום של תמימות וחיבור מלא בכל הרבדים למי שאתם ולבורא עצמו. אותה תמימות, אותה אמונה מלאה בדרך, אותה ידיעה טהורה ביכולותיכם ובכוח ההשפעה שיש בכם, אפשרו לכם את היכולת לברוא. יכולת זו השתבשה לה עד מאד לאורך כל אותם השנים בהן שמתם עליכם את אותם הצעיפים והשכחתם ידע זה מעליכם, לצורך אותה חקירה מופלאה של עידן אדמה ומים, אותו עידן אשר מוכר הוא לכם כל כך.

ובכן יקירים, אותה ההיזכרות בידע זה, לא רגילה היא, והיא תופעל בצורה יחודית באמצעות איחוד כוחות בקבוצות ובצורה זו תוכלו לפתוח את אותם הצפנים ולסייע לסוד לצאת לאור.

אותו הנחש אשר יצג את הבגידה, הירידה לאדמה והסטיה מהדרך, מתעלה הוא והופך לנחש קוברה מלכותי, מתהדר בכל צבעי הקשת. הקוברה למעשה, הינו טרנספורמציה של אותו נחש הזוחל על גחונו בסיפור המוכר לכם ומתוך ההתעלות, הופך הוא לנחש קוברה אשר יכול להתעלות מעל הקרקע ולמעשה בצורה זו מחבר בין שמיים לארץ. יוצר הוא תיקון לאותו סיפור בראשית ומאפשר לכם להתחבר לתודעת עדן ממקום חדש ועוצמתי אשר נזכר באיכויות הנפלאות של תודעת עדן על פני ארץ.

אותו חיבור יאפשר לכם להביא את אותה תודעה לחייכם כעת, להיזכר כיצד מרגיש הדבר להיות בוראים ולחזור לאותה תמימות ועוצמת הרכות בה התנהלו הדברים וזאת מתוך הכרה בערך ומתוך אותו גוון יחודי מופלא שכל אחד מכם רכש לו לאורך כל שנות החקירה שלכם על פני ארץ. 

זהו למעשה השינוי, יקירים. לכל אחד מכם יש ידע ויכולות יחודיים אשר משלימים אחד את השני וביחד משמשים אתם מארג מופלא וקסום, אשר יכול לשתף פעולה ולאחד כוחות ליצירת גן עדן על פני ארץ. לכל אחד מכם תפקיד שונה ויחודי, אשר כולל את האנרגיות הנפלאות אשר הבאתם עמכם מהמישורים אשר באתם מהם, ואנרגיות יחודיות אלה, משתלבות להן יחדיו במארג נפלא, כאשר כל אחד מכם יודע בתוכו את תפקידו היחודי. חלק מההיזכרות תאפשר קבלת הבנות ליחודיות זו ובאיזה אופן לשלבן יחדיו.

בשלה השעה לאכול את פירות גן העדן יקירים ולהיזכר בביכורים היחודים שלכם. יום שער מבורך זה מאפשר לכל אחד ואחד אפשרות לבצע קפיצת דרך משמעותית בחיבור אשר לכם לתודעה גבוהה יותר ולהיזכרות ביכולותיכם. עבדו כמה שיותר בקבוצות בזמן זה, קבלו הדרכה באיזה אופן הדרך היחודית שלכם לבצע את ההיזכרות והשמיעו קולכם. אכן, הכוונה שלנו לקולכם הפיזי, יכולות מופלאות יש לתדר הקול האנושי, הרבה מעבר לכל מה שיכולים אתם לדמיין, עוצמות ריפוי ובנוסף, קידודים ופתיחת צפנים. היכנסו למצב מדיטטיבי ואפשרו לקולות לעלות מעומק נשמתכם. יתכן כי קולות משונים עד מאד יצאו מפיכם, הסכימו להיות שם מבלי לישפוט. תדרים יחודיים אלו מצריכים קולות יחודיים. הסכימו להתנסות ולהשתטות והתדר המדוייק יעבור דרככם.

אנו נפעמים מהדרך והעוצמה בה כדור ארץ פועל כעת. אלו הם פירות עבודתכם הקשה לאורך עשור כמעט וברוכה היא התנובה. תיהנו ממנה, הסכימו לתת לעצמכם לפעול מתוך קלות וליהנות מהשפע הרוצה להגיע דרככם. שחררו השליטה יקרים, זהו המפתח לכל העושר הנפלא הקיים בעולמכם. ככל שתסכימו לשחרר ולתת ליקום לפעול דרככם, כך השפע יזרום ביתר שאת ואתם תוכלו ליהנות ממנו כל רגע ורגע. זכרו יקרים, הכול אפשרי….

אנו שליחי הבריאה המגיעים ממועצות עליונות הבאנו דברינו 

ותהה הברכה עליכם.

הועבר ע”י גלית בר-יוסף

תגובות

תגובות