הרצאות בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית

הרצאות בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית

ההרצאות באות לתת מבט חדש ורענן על החיים וללמד אותנו להתייחס למציאות חיינו ממקום של התפתחות ומודעות עצמית. ההרצאות הם בני שעה עד שעתיים ומלוות בתהליך חוויתי בדמיון מודרך. ניתן ליצור הרצאה התואמת את הצרכים האישיים של הארגון ע”פ התאמה אישית.

חלק מהנושאים עליהם אני מרצה:

  • מערכות יחסים בעידן החדש – השלב הבא בזוגיות שלי.
  • “החיים כמשחק” – מקום העבודה הוא מגרש המשחקים של הגדולים, בואו ללמוד איך לנצח במשחק.
  • התמודדות במצבי לחץ – כלים והבנות להתמודדות עם מצבי לחץ ומתח.
  • יצירת מציאות חיינו – הסבר כלים לזימון מציאות.
  • ריפוי תדרים קריסטלי – כלים אנרגטיים בכוח המחשבה.
  • היזכרות מתוך צופני הדנ”א – סודות הדנ”א מתגלים.
  • הילדים שמעבר לקשת – ילדי האידיגו, הקריסטל והקשת
  • כוחה של מילה – השפעת כוח המחשבה על חיינו.
  • דיכאון וחרדה – אפשר גם אחרת
  • חיבור אל השפע בחיינו
  • משמעות העידן החדש – כלים והבנות לפעול בשנוי המתרחש .
  • המסע לשליחות – סיפור ההתעוררות שלי לרוחניות.
  • איך להפוך כאב של פרידה ל צ מ י ח ה  ?

קטע מההרצאה המרתקת 
“החיים כמשחק” 
הבנות וכלים כיצד לפעול במודעות למתרחש סביבנו
מרצה: גלית בר-יוסף

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר אנא מלאו הפרטים בקישור הבא

line_long

 עדויות ממשתתפי המפגשים והסדנאות

גלית יקרה….כבר היום אני רואה כל מיני שינויים קטנים…למשל נסעתי במכונית ובדרכי שמתי שירים ושרתי בקולי קולות ..בשמחה…. איזה כיף של שפע….תודה על הוובינר …ימים יפים ושמחים…חיבוק (דליה)

line_long

קודם כל רציתי שוב להגיד תודה על הערב המשמעותי שהענקת לנו 🙂
אני חושבת שזה השפיע עליי מאוד, בעיקר בכיוון של לחזור לעצמי, לחזור לתקשור, לחזור ל2012…יומיים אחרי המפגש התחלתי להרגיש לא טוב.. בלילה התחיל לי כאב גרון שהצלחתי להעביר עם פרוטק בעיקר ואז זה התפתח לצינון קשה במיוחד.. כמובן שהפעלתי את סליל הדנא ואת חיזוק המערכת החיסונית במשך שבוע. (אילת)

line_long

תודה רבה לך! חזרתי אתמול במצב רוח נהדר, הפנים שלי היו מתוחים כמו אחרי טיפול פנים מהטובים ביותר…כל כך נהניתי אתמול, היה לי מעניין (ואני אחת שנוטה לאבד קשב מאד במהירות), כמי שרגילה לתת רוב הזמן…. זה היה מרענן להיות מהצד השני ולקבל! את מקצועית מאד, מעבירה חומר שהוא לא פשוט בפשטות. וזה מקסים. (סיגלי)

line_long

אני עושה עבודה אם הדיסקים ואני משתפת אותך. בזכות הדיסקים וההדרכה שלך החזרתי לעצמי עטרה ליושנה. אני כל יומיים עושה מדיטציה אחרת ופשוט מקבלת מסרים והדרכה לעבודה שכבר שנתיים אני מסתובבת סביב הזנב שלי. פשוט חזרתי הביתה, יש ראקציות סחרחורת ובחילות חולשה גופנית אבל אני תמיד הולכת עד הסוף אני מכירה את עצמי, בעקבות המסרים חזרתי לזיכרונות ששכחתי אותם וטיפלתי בהם. גלית תודה שהרשתי לעצמי להכניס אותך למציאות שלי ושאת במציאות שלי, יברכך האל, בקלות ובפשטות ובאור.תבוא אלייך. חסד והודיה (אלגרה)

line_long

תודה עבור המתנה הנפלאה ממך.  לצערי איני רואה דברים (רק לפעמים) כמו ששמעתי בשיתוף אך בהחלט אני עוברת תהליך מאד רציני עם שמיעת המדיטציות ממך.  הכי עוצמתית  עבורי היתה מה9.9  אני חווה כאילו התאים של הגוף שלי נבנים מחדש ומרגישה פיזית יותר קלה שזה לא מתבטא במשקל. אז שוב תודה  (שוש)

line_long

אני כ”כ מודה לך על התכנים יוצאי הדופן ,שאת מפיצה סביבך ! כבר על הבוקר הכל זרם וגם האושר ,שנולד בי לייצר מציאות חלומית ,נשגבת ונפלאה ליילדי ולי .אין לך מושג איזה כלי עוצמתי הענקת לי ,תודה מכל הלב (וורדה)

line_long

אני הייתי שם, מומלץ מומלץ מומלץ!!!!! מדיטצייה מדהימה שלקחה אותי למחוזות עמוקים ומופלאים של ריפוי , משהו מאוד מהותי קרה לי בערב הזה , התדר עדיין מהדהד בתוכי ומיתוכי….גלית תודה על מי שאת ועל האור שאת מביאה תבורכי (לאה)

line_long

ההקדמה היתה מרתקת ,  המדיטציה הייתה עוצמתית ומרגשת , אין ספק שכדאי שאעבור אותה שוב ,כדי להכיל הכל  … האיחוד בין הזכרי לנקבי היה מרגש במיוחד ,גם אני הגעתי לכאן עם צד גברי מאוד מפותח …ויש מה לאזן (תשאלי את בעלי…) ראיתי 2 חלקים של פאזל שמתחברים לתמונה אחת וזה היה מקסים, ועוד כמה הבזקי תמונות שעבורי זה משהו חדש יחסית שמתחיל להתפתח בצורה הדרגתית ככל שאני מתרגלת תטא, אני שמה לב שכשמופיעה לי תמונה , זה מחזיק כמה שניות ומתחיל להתפוגג , כאילו המיינד אומר לי , מה את באמת רואה זה לא הגיוני…. חחח… המון תודה על החוויה העוצמתית ועל הידע המשמעותי תבורכי (ריקי)

line_long