הפעלת “גוף הקריסטל”

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על הפעלת “גוף הקריסטל”

19.09.2011

השלום והברכה יקירים,

תקופת החגים של העם היהודי הינה תקופה אנרגטית ביותר, אשר יוצרת מערך שמימי מיוחד המאפשר ביצוע קיצורי דרך. השנה במיוחד תקופה זו מקבלת רובד נוסף, חשוב עוד יותר – חיבור להתעלות הנשמה. השנה חשתם ועדיין חשים אתם את העוצמות האדירות של האנרגיות המונחתות עליכם ממעל, בכדי לאפשר לגופים אשר לכם ליצור את הטרנספורמציות הדרושות לקראת חילוף העידן. אנרגיות מטלטלות הדורשות מכם שינוי והתפתחות מואצים. 

יקירים, הגיע העת להפעיל את גופי הקריסטל אשר לכם. נשמות רבות אשר פועלות במרץ לקדם עצמן ולהתפתח הגיעו כבר לשלב מתקדם זה בהתפתחות המטאפיזית שלהם. גופי הקריסטל אשר לכם היו רדומים בתוככם עידן שלם וחיכו בסבלנות אין קץ לתזמון המדויק, אשר יפעיל את הצפנים הפנימיים בתוך הדנ”א אשר לכם, שיעורר אותם חזרה לחיים. תקופה זו הגיעה אהובים, רק אלו אשר אפשרו לתדרים לעלות בתוכם ולשיעורים להילמד יוכלו לבצע טרנספורמציה מקודשת זו בתזמון הנוכחי. שלב נוסף יתאפשר בחג הפסח אשר לכם, בו תהה הזדמנות נוספת לבצע זאת.

הפעלת גופי הקריסטל בתוככם, תחבר אתכם ליכולות ותובנות נוספים, אשר יגבירו את תהליך ההיזכרות אשר בכם. היזכרות במידעים אשר כל אחד ואחת מכם אוצרים בתוכם מהמישורים השונים אשר באתם מהם. כל אחד והמתנות אשר נושא הוא בחובו והתחייב, ברמת נשמתו, לאפשר את התגשמותן על פני כדור הארץ בתקופות ברוכות אלו. מדובר ביכולות, הבנות, כלים, תדרים ועוד, אשר יופעלו ויזכרו על ידכם. גופי הקריסטל אשר לכם תואמים תדר לרשת הקריסטל הפרוסה זה לא מכבר על כדור ארץ. החיבור יאפשר עבודה ברמה קולקטיבית ושיתופי פעולה שונים בין נשמות אשר יוכלו לתזמן את פעילותם ברמה העולמית דרך רשת הקריסטל. יכולים אתם לדמות זאת למעין רשת חברתית קוסמית, אשר תתחיל לפעול במרץ למען שינוי התדרים בעוצמות מוגברות בעולמכם כהכנה לכניסתו של העידן החדש במהלך שנה 2012. תקופת שיא ושלב נוסף בחיבור יתקיים בעולמכם בתאריך 11/11/11. 

הנכם עומדים בפני עליית מדרגה חשובה באבולוציה אשר לכם. קפיצת מדרגה אשר תאפשר לכם חיבור עמוק יותר לרמות הידיעה הפנימית לגבי השליחויות אשר לכם ובנוסף להצליח לראות בבירור יותר את האשליה סביבכם.

יקירים בתקופה זו רמות האשליה מוגברות הן. הצד החשוך ינסה להפעיל את כל כוחותיו לגרום לכם להתייאש ולא ליצור חיבור מופלא זה, אשר במקביל גם יקל עליכם את ההתמודדות בעולם האשליה. מתקיימת מעין מלחמת כוחות בעולמכם בין ההתפתחות לפאסיביות, בין המאתגר לנוח, בין הגועש לרגוע. יקירים, הנטייה הטבעית אשר לכם היא לבחור בתדר הנוחות בחייכם. אכן מבינים אנו זאת שזהו הרצון הטבעי הטמון בתוככם, לרצות לפעול מתוך השקט וההרמוניה. אולם יקירים, רובכם עדיין פועלים מתוך “השקר”. ה”שקר” אינו מאפשר הרמוניה אמיתית אלא אשלייתית. ואכן רבים נופלים בפח אשר טומנים לכם וחושבים אתם כי זו הדרך. יקירים אהובים, האנרגיות אשר מונחתות עליכם לא יאפשרו לשקר להיות. והשקט או ההרמוניה האשלייתיים לא יתאפשרו עוד. 

לדוגמא: בני זוג אשר עד היום הסכימו להישאר בקשר מתוך נוחות, ופחד. לא יוכלו לעשות זאת עוד. האמת הפנימית לא תאפשר להם לעבוד יותר על עצמם והם יאלצו להביט לאמת בפנים ולהודות בפני עצמם, שאכן הקשר הסתיים ולפעול באומץ לסיימו, בכדי לפתוח הזדמנות לדברים חדשים להיכנס. יקירים הזוגיות הינה אחת מהמסגרות אשר תואמות את אנרגיית העידן הישן. כבר בתקופה זו חווים רבים מכם טלטלות רבות בנושא זה ולאו דווקא בזוגיות הרומנטית, מדובר גם בחברויות, שותפויות וקשרים חברתיים. אשר הושרשו מתוך אינטרסים שונים, אגו ומניעים לא נקיים. 

מערכות יחסים אלו יתחילו להתפורר וקשרים מסוג חדש יתחילו להופיע בעולמכם. קשרים המושתתים על אמת, חיבור מדוייק לתדר, התפתחות רוחנית משותפת, תמיכה הדדית ועוד. חיבורים אלו לאו דווקא יהיו על בסיס דואלי. החיבורים יתקיימו בין נשמות אשר יחושו את הקירבה מהמישורים השונים אשר באתם מהם. זהו תהליך התכנסות טבעי של הנשמות, אשר עד היום היו במגמת פיצול והתרחבות וכעת בפתחו של העידן החדש, מתחילים ליצור התכנסות וחיבור ממקומות חדשים. 

בעבר נמשכו נשמות ממישורים שונים אחד לשני בכדי ללמוד את התדרים השונים ולקדם אחד את השני בפריצות דרך במקומות שכל אחד לא הכיר. כיום בתקופות ברוכות אלו, נדרשים אתם לאחד כוחות עם תדרים הדומים לשלכם ולהביא את האיכויות הקולקטיביות אשר הבאתם ממישורכם. שואלים אתם למה הכוונה? ובכם בוודאי שמתם לבכם כי בשנים האחרונות, חברויות ישנות איבדו את מקומם בחייכם. חברי ילדות, שאולי בשנים קודמות נחשבו לחברים טובים “אינם מדברים בשפה שלכם יותר”. יש תחושה של התרחקות ופערים אשר נוצרו בנכם. אלו הם ההבדלים ברמות התדר השונות בין המישורים אשר יוצרים תחושות אלו. במקביל התחלתם ליצור חברויות חדשות, ממקומות עמוקים בנשמתכם ולעיתים עוצמות החיבור הפתיעו אתכם. כאילו שמכירים אתם אותם מאז ומתמיד. ובכן נכון הדבר, מתחברים אתם למשפחות הנשמה אשר לכם מהמישורים. מזהים אתם אותם ברטט האנרגיה שלהם וזה יוצר בקרבכם התרגשות. משפחות אלו, הם המשפחות החדשות בעולמכם, הם אלו אשר יבינו אתכם בתקופות אלו ויקדמו אתכם בצורה המהירה ביותר.

יקרים, יכולים אתם לדמות את הבחירה בתקופה זו באופן הבא. עומדים אתם בצומת דרכים, קיימת אפשרות לבחור בדרך נוחה, רחבה, ברורה – “דרך הנוחות”. המוכרת, המשעממת, האפורה – המוכר והידוע. אכן רבים מכם בוחרים בדרך זו ובבחירתכם מתפשרים אתם על נשמתכם. עמוק בפנים יודעים אתם שהמחיר שמשלמים אתם להישאר בדרך זו כבד הוא ביותר. למעשה מחייב הוא אתכם לפעול נגד האמת הפנימית, אשר יודעת מה נכון לנשמתכם. התפשרות זו מונעת מכם לימוד והתמודדות עם שיעורים, לא מאפשרת חיבור לשליחות ומשאירה אתכם עם הקשיים ההולכים וגוברים. 

הדרך השנייה, נראית סוערת יותר, עליות, מורדות, מפלים, הרים יש יותר אתגר ועניין, התמודדויות, התרסקויות, הצלחות והבנות – יש התפתחות! 

אהובים לא באתם לנוח בעולם זה, כל אחד ואחת מכם התנדבה לרדת לכדור ארץ בכדי להתפתח, בכדי לקדם את נשמתכם ואת כלל האנושות לקראת פריצת דרך מופלאה שלא הייתה כמוהה בכל הגלקסיה. זה מחייב יקירים. לא אומרים אנו שאסור לכם מדי פעם לנוח. החוכמה טמונה באופן בו אתם יכולים ללמוד ליהנות מהדרך המאתגרת ולהתחבר להתרגשות ולזרימה שהיא נותנת לנשמתכם.

אנו קוראים לכם עובדי האור, התעוררו יקירים, דרך הנוחות היא דרך להרדים אתכם, להשכיח מכם את שליחותכם, לגרום לכם לוותר על ה”חלום” ועל הידיעה הפנימית- למה באתם לכאן. אל תתנו לכך להיות, כי בסופו של דבר זוהי אשליה רגעית בלבד. ורק אלו אשר באומץ יבחרו בדרך המאתגרת, הפעילה, הסוחפת יוכלו להתחבר בסופו של התהליך למהות האמיתי של העידן החדש וליצור לעצמם את המציאות אשר בין היתר תספק לכם את התענוג הנעלה מכל – סיפוק פנימי ותשוקה מתוקה שפועל אני בדרך הנכונה, עם הנשמות היקרות לי סביבי.

אהובים, אל תתנו לייאוש לחלחל, זו תקופה קריטית להמשיך להילחם בדפוסי העבר ולצעוד קדימה שלובי זרועות עם חברים חדשים/עתיקים שהתחברתם אליהם. היעזרו אחד בשני, אהובים לראות את האשליה, הילחמו להישאר בתדרים הגבוהים ולא להיסחף מטה. אל תתנו לאשליה לנצח אתכם!

ברצוננו לתת לכם תהליך קצר אשר יאפשר לכם להתחיל להכין את הגופים אשר לכם לחיבור לגוף הקריסטל:

1. נקו, הטעינו ואזנו את הגופים אשר לכם. 

2. ראו עצמיכם בתוך פירמידה קריסטלית, וזמנו לתוכה אנרגיה של התמרה ממעל. ראו אותה נכנסת דרך הקודקוד העליון וממלא את החלל, נשמו אנרגיה זו לתוככם ואפשרו לה להתפשט בגופכם. 

3. זמנו פירמידה נוספת, אשר יורדת הפעם מלמעלה, כשקודקודה כלפי מטה ומתלבשת היא על הפירמידה הקיימת. זמנו אנרגיה של יצירה וראו כיצד נכנסת היא דרך הקודקוד התחתון ומתערבלת עם האנרגיה הנוכחית. נשמו גם אותה פנימה לתוככם. לאחר שהאנרגיה המשולבת של התמרה ויצירה התפשטה בגופכם. 

4. תנו הוראה למערך המשולב להביא אתכם למרחבו של הרקיע ה-7. ראו כיצד עולים אתם מעלה עד שנוחתים אתם ברכות במרחב מופלא ונעים של הרקיע ה-7. תנו הוראה למערך להיפתח וצאו החוצה. 

5. ראו לפניכם את מקדש ההתמרה האישי שלכם, מקום מופלא קריסטלי יפיפה. כל אחד חווה אותו בצורה שונה בהתאם לתדר המדויק לו. היכנסו אל ההיכל וברכו את הפמליה אשר באה לברך אתכם על שלב זה בהתפתחותכם. הם גם יסייעו לכם לבצע את התהליך. 

6. צעדו כלפי הבמה הנמצאת במרכז ההיכל ותפסו את מקומכם אשר הוכן מראש. ראו את הנוכחים תופסים את מקומם במערך ההתמרה, בצורה גיאומטרית התואמת את התדר אשר לכם. שלבו זרועות עם הנוכחים וצרו חיבור אנרגטי בנכם. ראו כיצד המערך מתחיל לנוע בקצב משולב, מאוחד תוך כדי השמעת צלילים התואמים את התהליך. התמסרו לקצב ולתנועה. הרגישות את האחדות בנכם, כגוף אחד מתנועעים ופועמים. 

7. כשהסנכרון יהיה אחיד תרגישו איך מלמעלה יורדת קרן ההתמרה ונכנסת דרך קודקוד הראש אשר לכם פנימה אל המערך האנרגטי בגופכם. הקרן מפעילה את בלוטת האצטרובל, ומעוררת בתוכה צפנים עתיקים אשר הוטמנו בא בדיוק לשלב זה בטרנספורמציה אשר לכם. ראו את התעוררות הזיכרונות הנשכחים וחושו את העוצמות של הפולסים החשמליים אשר זורמים דרך מערכת העצבים אשר לכם לכל חלקי גופכם. מתחיל להיווצר מעין חיווט נוסף בתוככם, חיווט עצבי אנרגטי, אשר מעורר בכם את גוף הקריסטל. 

8. לאחר שהחווטים סיימו היווצרותם, תנו הוראה לסלילי הדנא אשר לכם, ליצור תהליך חיבור בין הגופים השונים. התבוננו כיצד הקשרים בין הגופים השונים נבנים ומתחברים בניהם בקשרים חדשים. קשרים אלו יסייעו בעדכם לפעול ביתר קלות בתוך האשליה. לגוף הרגשי תהיה פחות השפעה על התנהלותכם.

פעלה זו מצריכה שלב של הסתגלות למקומכם החדש. ייתכן כי תחושו שינויים פיזיים, אנרגטיים, קבלו אותם בברכה, נוחו ושתו הרבה מים. התמרה זו של הגופים אשר לכם חיונית היא לשם קליטה של האנרגיות אשר יחלו לרדת מראש השנה על עולמכם.

אהובים יקרים, כה נרגשים אנו לקראת שלב מופלא זה, מחכים אנו לכם בשקיקה, להיות שם אתכם, לסייע ולתמוך בחלוצי הדרך אשר יעיזו להוביל את האנושות דרך שערי הקריסטל.

היו שלום אהובים ותהה דרככם סוג בשושנים.

אנו איחוד האור
מועבר בעזרתה הנעלה של גלית בר-יוסף

תגובות

תגובות