הכנות הנשמה לקראת – עולם הזהב

Posted by on יול 24, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על הכנות הנשמה לקראת – עולם הזהב

הכנות הנשמה לקראת – עולם הזהב

18-06-10

השלום והברכה,

אהובים יקרים, התכנסנו כאן היום להעביר אליכם מידעים החשובים להמשך דרככם הרוחנית. כל אחד ואחת מכם נמצאים בשלבים שונים של התפתחותכם הרוחנית, יש כאלו אשר התקדמו מאד ומבינים את עולם החלום וכיצד לפעול בו וישנם עדיין אלו שמבוססים בתחילתו של התהליך. לא משנה באיזה מצב אתם באופן אישי נמצאים בו, דעו לכם כי הנכם בעיצומו של התהליך החשוב ביותר שהתחולל בחייכם. עליכם להבין כי התפתחות מודעותית, למעשה הינה השלב של היציאה מעולם החלום וכניסתכם למציאות הקוסמית. המציאות אשר מכוונת אתכם ותומכת בכם בדרככם לפתרון תעלומת שיעוריכם. לחלקכם זה נראה כמו תשבץ עצום שיש לפתור אותו. ולחלקכם זו חלק מהרפתקה קסומה, שהצפנים מסקרנים ומושכים אתכם להמשיך בדרך. אולם לרובכם זהו קושי גדול, קשיים ונפילות לא פשוטות. עליכם להבין יקירים ששלב ההתפתחות טומן בחובו קשיים רבים וייתכן כי בתקופה האחרונה אפילו חוויתם קשיים עוצמתיים עוד יותר. גם כאלו אשר נמצאים בשלבים מתקדמים בתהליך התפתחותם חווים כעת קשיים רבים.

הבינו יקירים תהליך האצת ההתפתחות החל – כל בני האנוש מתבקשים לשנס מותניהם, לגייס את כל הכוחות העומדים לרשותכם, להיזכר בכל הכלים שלמדתם בדרך ולצאת בעוז ל”מלחמת הישרדות” על מימוש שיעוריכם. עליכם להבין כי האנרגיות היורדות כעת על עולמכם הינם עוצמתיות מאד ומטרת לגרום טלטלות ולהרעיד את אמות הסיפים של כל בני האנוש, במטרה לקדם אתכם בדרככם הנעלה.

כל אחד יחוו קשיים רבים יותר בנקודות הכואבות לו ביותר, בנקודות התורפה, המייצגות את המקומות שבו השיעורים הינם המשמעותיים לו ביותר. זו היא לא תקופה קלה יקירים ועליכם להבין כי שלב זה בהתפתחות נקבע מראש לפני שלב חילוף העידנים, בכדי לאפשר לכמה שיותר נשמות לסיים את מטלותיהם הדחופות, בכדי שיוכלו להרקיע מעלה לשלב הבא בהתפתחות. שלב זה בו הינכם מצויים יצריך, תמיכה מרבית אחד בשני !

צרו לכם קבוצות תמיכה אשר תתחייבו בהם, לעזור ולתמוך אחד בשני, במצבים הקשים שכל אחד יגיע אליהם ואכן יהיו כאלו. בכל זמן נתון חלק מחברי הקבוצה יהיו ברמות אנרגיה אשר יאפשרו תמיכה וחלק יצטרכו תמיכה זו. זו היא הדרך היחידה בא ניתן לסייע אחד לשני גם מבחינה אנרגטית וגם מהצד הנפשי והמודעותי.

השימוש בכלי איזון בשלב זה הינו קריטי לתהליך. בני אנוש אשר יצליחו לשמור על הגופים אשר להם מאוזנים ונקיים, יחוו תהליך זה בצורתו הקלה יותר, במינימום טלטלות.

מטפלים, יש לכם אחריות רבה על כתפיכם, מטופלים רבים יהיו זקוקים לתמיכתכם המקסימאלית. שימו לב שלא לרוקן עצמכם בצורה לא מאוזנת בכדי לסייע למטופלכם, אלא מיצאו את הדרך המתאימה לכם לתמוך בהם, כי הם יהיו זקוקים לכם בשעה לא פשוטה זו. צרו קבוצות תמיכה בין המטופלים, היעזרו בדוגמאות ותהלים שעובר האחד בכדי ללמד ולקדם את היתר. שתפו בחוויות אשר לכם אחד את השני, שימעו את צורות ההתמודדות ואפשרו שיתוף מקסימאלי.

יקרים אהובים, אנו יודעים כי לא קל הדבר, אולם שלב זה נחוץ לשם סגירת השיעורים הנותרים והגעת נשמתכם לשלב ההזדככות. טפלו בעצמכם, ראו את המראות ששמים לכם בדרך, שימו לב לסימנים ופצחו את הצפנים שאנו מציגים בפניכם. מי שמתקשה להבין הצפנים, היעזרו אחד בשני לשם פיצוחם, עבודת צוות וסיעור מוחות כפי שקוראים אתם לזה, תיתן הבנות עמוקות ודרכי פעולה אפשריים, הרבה מעבר למה שיכולים אתם לחשוב ולהעלות בעצמכם.

אלו זמנים של שיתוף פעולה מקסימאלי גם עם המדריכים ממעל. יקירים, אנו כאן בכדי לסייע לכם עד כמה שניתן וכל מי שקיים אצלו קשר ישיר, מוזמן להשתמש ביכולותיו לקדם עצמו והסובבים לו. מטרתנו לסייע לכם עד כמה שאנו יכולים – אולם לא יכולים אנו לפתור לכם את הצפנים. אנו נוכל לכוון, לייעץ, לתת רמזים, אולם מציאת הצפנים הינה חלק בלתי נפרד מלמידת השיעור אשר לכם – וזאת עליכם לעשות באופן עצמאי לשם לימוד מקסימאלי.

שימו לב אהובים, מי שיוצר את הקשר עימנו במצב לא מאוזן ו/או נקי ייתכן כי המסרים אותם יקבל יהיו משובשים – לכן יש חשיבות רבה לתרגל את רמת התקשור אשר לכן ולעבוד באינטנסיביות לניקיון הכלים אשר לכם.

אנא נסו לראות תקופה זו כמאתגרת ומפתיעה וצפו בה בהתרגשות – כי מה שמצפה לעוברים דרכה הינו “עולם הזהב”.

“עולם הזהב” הינו המונח לו אנו מייחסים את המשך הדרך לאחר השלמת השיעורים המשמעותיים בחיים, חיים מתוך מודעות מלאה, ללא חסימות ודפוסים סמויים. חיים מאושרים ושלמים, אשר מאפשרים לכם להתהלך בעולם החלום כבגן עדן אשר אתם תיצרו מתוך רמת המחשבה אשר לכם. ככל שההכרה שלכם תגיע לרמות גבוהות יותר של ניקיון, כך תצליחו ליצור בעולם החלום עולם מופלא וקסום אשר יספק את כל רצונותיכם ותשוקותיכם.

על כן אהובים, התחילו, למרות הקושי שחווים אתם כעת, לדמיין כיצד יראה “עולם הזהב” שלכם. הפליגו בדמיונכם לעולם אוטופי התואם את תשוקותיכם. צרפו למימוש החוויה , את הילדים אשר לכם, תנו להם להפעיל את הדמיון בצורה המופשטת ביותר ותשתוקקו לחלוף על מסוכה אחרונה זו ולהגיע אל “עולם הזהב” שלכם.

זהו הזמן לשנס כתפיים ולהשיל שרוולים ולצאת ביתר שאת, להשלים את מטלותיכם האחרונות בעולם החלום ולהגיע למקור הנכסף אשר עומד כבר כל כך קרוב אליכם.

שנו דפוסים, עזרו למחשבותיכם להזדכך, פעלו בתהליכי עומק המשנים את מצב התודעה ומצאו את הצפנים שלכם.

השינוי כבר במרחק נגיעה קסומה, אל ייאוש, כגודל הקושי כך גם השכר אשר יבוא בתמורתו. נשמות שונות ברמות התפתחות שונות, בחרו עבור עצמם בהתאם לרמתם הנשמתי את השיעורים שיש להם לעבור בדרך. ולכן, יתכן שעבור חלקכם המשימה תהיה קשה יותר ולחלקם קצרה יותר, תלוי ברמת האגו הנשמתי אשר לכם. אל דאגה, הנשמה אשר לכם יודעת בדיוק מה יכולה היא לדרוש מכם ועד איזה נקודה ניתן לתמרן אתכם.

היו קשובים ביותר לסימנים בדרך ופעלו בזריזות, את תתנו לרגש נמוך לתמרן אתכם, פעלו מתוך רגש גבוה. נסו להכניע את האגו, אשר ינסה לתמרן אתכם ולתת לכם את כל התירוצים המדויקים ביותר מדוע לא לעשות את ה”עבודה” – שימו לב לא להיכנע לו.

והחשוב מכל, הינו לשים לב לשיעור ה”יוהרה”. שיעור זה הינו הקשה מכל השיעורים אשר לכם. הכוונה ב”שיעור היוהרה” – “אני כבר יודע הכול”, “אף אחד לא יכול לחדש לי”, ” אני אסתדר לבד”, “אני יודע הכי טוב מה נכון לי ואף אחד לו יכול להראות לי משהו אחר”… כל אלו ואחרים למעשה הינם חלק משיעור היוהרה. שיעור זה מגיע פעמים רבות מתוך גלגולים, אשר בהם לא צלחתם את השיעור ובתור נשמות בוחרים אנו שוב לחוות אותו בעולם החלום. אולם לעיתים בתור נשמות, לא לוקחים אנו אותו בחשיבות הנכונה ולא מייחסים לו את ההשפעה הרבה שהוא עושה על ההתפתחות שלנו. “שיעור היוהרה” גורם לחוסר התפתחות – פאסיביות ואפשר אף לומר “שהחיים נמצאים פול גז בניוטרל”. יש לנו כל ההבנות, אנו למדנו המון כלים – אבל דבר לא מתקדם – לא מצליחים לטפל, לא מצליחים להתפתח משהו תקוע. “שיעור היוהרה” הינו עוצמתי ביותר ומי שמבחין כי לוקה הוא בשיעור זה יש חשיבות עליונה להתייחס אליו במלוא כובד הראש. להבין כי מי שמנהל אותנו הינו שיעור זה והוא יפעיל את האגו אשר לנו בכל התחבולות וכל התכסיסים הטובים ביותר, שיודע הוא על מנת להשאיר אותנו חסרי פעילות. לעיתים “הוא ייתן לנו כמה עצמות” – כפי שאומרים בעולמכם. אבל זה רק בכדי להשקיט את המצפון ולא יהיה עבודה אמיתי באמת. לכן, במקרים מאין אלו, קבלו החלטה ופנו לעזרת מטפל, שסומכים אתם עליו והתחילו בתהליך תוך כדי התעלמות מה”שד” הזה אשר נושף בעורפכם. לעיתים אנשים קרובים לנו ישרתו את “שיעור היוהרה” ויחזקו מקום זה בחייכם – שימו לב אליהם והיו קשובים, לאחר שזיהיתם זאת – נטרלו את אותו אדם ואל תאפשרו לו להשפיע עליכם יותר בנושא זה.

יקירים אנו אתכם בכל בחירה אשר תעשו, בכל צעד ובכל קושי. אנו נתמוך ונסייע ככל שניתן לעזור לכם לעבור בדרך, בצורה הקלה ביותר במידה ותאפשרו זאת. “עולם הזהב” מחכה לכם כבר מעבר לשער, המשיכו לפעול בעוז, תמכו אחד בשני וצעדו בעוז ללא חט בדרך מעלה.

היו שלום אהובים ותהה דרכיכם סוגה בשושנים.

אנו איחוד האור
תוקשר ע”י גלית בר-יוסף

תגובות

תגובות