הכיול מחדש של בן האנוש – לי קרול מתקשר את קריון

Posted by on אוג 19, 2014 in תקשורים מהעולם | 0 comments

הכיול מחדש של בן האנוש – לי קרול מתקשר את קריון

רד דיר, אלברטה, קנדה
7 בינואר, 2012
מאנגלית: סמדר ברגמן

 כדי לסייע לקורא, תקשור זה תוקשר מחדש [על-ידי לי וקריון] והוסף לו מידע לטובת הבנה ברורה אף יותר. לעתים קרובות, התקשור מול קהל מכיל אנרגיה שנושאת תקשורת מסוימת שהדף המודפס פשוט אינו יכול לחשוף. הנה אפוא להנאתכם מסר מורחב זה שנית ברד דיר, קנדה.

 ברכות, יקירים, אני קריון מהשירות המגנטי. דומה שרק לפני רגע סיפרתי לכם שיחולו שינויים בחדר, וכבר אני יכול לחוש בהם. חמלה היא תכונתם של אלה שמגיעים מהצד האחר של הצעיף. אולם תמיד נשאלות שאלות. יש ששואלים: “איך אדע מי מבקר אותי? אני מפחד מדבר זה או אחר וכאשר אני מתקשר ופוצה את פי, אני לא יודע מה עומד לקרות. האם לאפשר לכל אנרגיה שהיא ביקום לבקר?” ואנו אומרים לכם, אה, כמה תלת-ממדי מצדכם לחשוב שהמלאכים העומדים סביבכם ירשו לדבר זה להתרחש! אם זו אנרגיה מלאת חמלה, היא מגיעה מאלוהים. אם היא אינה כזו, היא מגיעה מכם. זה עד כדי כך פשוט. אל תדמיינו אוסף של אנרגיות אפלות הממתינות להסתער עליכם, כיוון שזו רעיון אנושי מאוד. אתם הפכתם את אלוהים לאנושי במידה כה רבה שאינכם יודעים מתי הרוח אוחזת בידכם.

 בואו נשנה זאת הערב. דעו שאל כל מקום שתלכו, תוכלו לכנות זאת בכל שם שתרצו, מלווה אתכם פמליה. קשה לי מאוד להסביר את התפיסה של “התפצלות הנשמה”, כיוון שזה נשמע משהו שלילי, אבל היא יפהפייה. תמיד ישנם שלושה מכם כל הזמן, בכל מקום אליו אתם הולכים. אה, למעשה יש יותר, אבל השלושה מייצגים את הקבוצה העיקרית. אחד מהם הוא העצמי הגבוה, שהוא הליבה שלכם. איך אוכל להסביר את העצמי הגבוה? הוא הליבה, אתם. הוא החלק שלכם שרוטט ברטט גבוה יותר. הוא לא נמצא מעליכם, אלא בתוככם, ו”אני” זה שלכם שרוטט ברטט גבוה יותר פותח שער שמהווה, פשוטו כמשמעו, חיבור אל הרוח ולחיצת יד עמה. והוא אתם. זה הראשון.

 הבא בתור הוא “השכל המודע” שמייצג את האני הביולוגי שלכם. הוא מורכב משני חלקים. כמה אתם צריכים כדי ליצור קבוצה? אתם מבינים? ישנם דברים הקשורים לאני הקוונטי שלכם שרק בקושי התחלתם לגעת בהם, ובכלל זה השדה הסובב אתכם שהיקפו שמונה מטרים. בן האנוש הוא מדהים.

 החלק העיקרי האחר הוא החלק שלכם שנותר בצד הצעיף שלי שאותו אתם מכחישים לחלוטין. אתם תופסים אותו כמדריך או כעוזר שאליו אתם קשורים מאוד. במקום זאת, זהו החיבור הקבוע שלכם לאלוהים – תמיד, היכן שתהיו.

 2012

 אני רוצה לדבר על מה שמתחולל עכשיו על הפלנטה וברצוני לספר לכם, בתקשור המלא הראשון של שנת 2012, על התכונות של האנרגיה המבקרת אתכם עתה. אנרגיה זו משתנה. האנשים היושבים בכיסאות בחדר מסוים זה, ושישבו בכיסאות מחר [מתכוון לאנשי עמק אוקאנאגאן], יקבלו מסר דומה. הוא מייצג את אחת הפעמים הראשונות בהן אחזור על המסר באותה השפה. יש לחזור עליו. התמלולים יבוצעו ורבים ישמעו אותו.

 לאחר ההסבר שלי, נשמות עתיקות ידעו יותר על החוויות שהן חוות ויבינו יותר מה גורם להן. המסר ניתן באהבה ואין כאן שום דבר מפחיד. אתם יושבים במקום בטוח.

 אנשי קדם ציפו לאנרגיה המבקרת בכדור הארץ. אנשי קדם ניבאו את בואה ואנו נתנו לכם לאחרונה תקשורים, אפילו תקשור במדינה המכונה פרו, שעסקו בתמורה שתיארנו כתנועת הנחש בעל הנוצות [שהוזכר לראשונה בספר השמיני של קריון, שנת 2000]. בין האנרגיה הגברית ובין האנרגיה הנשית של הפלנטה מתרחש שינוי קוטביות ממשי. חצי הכדור הצפוני, שתמיד אופיין באנרגיה גברית, משתנה. חצי הכדור הדרומי, שלא היה מוטה באופן זה, משתנה. חוכמת אנשי קדם בחצי הכדור הדרומי מתחילה להחליף את חוכמת אנשי קדם בצפון. אתם מתחילים לראות בן אנוש רך יותר.

 מבחינה רוחנית, הנשמות העתיקות הן שהופכות ראשונות ערות לתמורה זו ואז הן מתחילות לחוות שינויים ביולוגיים. אתם ציפיתם לתמורה והיא הגיעה. הפלנטה כולה חשה בתהליך זה. התמורות שאתם רואים עתה בארצות שסביבכם, שלא התחוללו זה מאות שנים, הן תוצאה של שינוי זה – כיוון שזה מה שמתרחש כאשר האנושות מתחילה לחוש חמלה רבה יותר, כאשר בני האדם רוצים לאחד יותר מאשר להפריד, ומחשבות חדשות וחוכמה חדשה מתחילות לצוץ.

 המצאה חדשה

 תודעה חדשה זו יוצרת המצאות חדשות – מדע גבוה יותר, חשיבה ופתרונות גבוהים יותר לבעיות אנושיות בסיסיות. פיצוץ אוכלוסין, מזון, מים, אנרגיה – כל הדברים הללו עומדים להשתנות. חשיבה חדשה, מחשבה חדשה והתגלות חדשה יתרחשו בשני הדורות הבאים, חלקן אפילו ב-18 השנים הבאות. אבל תמורה מתחוללת וברצוני לספר לכם מי יחוש בה תחילה. אלה היושבים בכיסאות, אלה שמקשיבים לקולי ואלה שקוראים זאת, שהיו על הפלנטה הזאת פעמים כה רבות שהם רגילים לאנרגיה הישנה. נשמות עתיקות, אתן מתחילות להיזכר. אתן מתחילות להיזכר איך זה היה פעם ואיך זה יכול להיות שוב. נשמות עתיקות, אתן מתחילות להתכייל מחדש וזהו שינוי ברמה התאית בממד השלישי.

 שינויי אנרגיה אלה עליהם אנו מדברים לא יהיו קסם אזוטרי כלשהו של העידן החדש. במקום זאת, אתם תראו אותם מקורקעים בברור בממשל ובמדע. אתם תראו אותם בכל רחבי הפלנטה כאנרגיה המתחילה להתרחק מכל מה שכולם ציפו. לאט. אמרתי זאת בעבר. לאט, יהיו ארצות שהיו מבודדות במשך שנים שיפתחו את שעריהן. כדאי שתצלמו, כיוון שהדברים ישתנו לתמיד. לאט, הן יצטרפו אליכם, והילדים שלהן יפגשו בילדים שלכם ואתם תבינו שיש לכם הרבה מן המשותף ולא את תכונות האנרגיה הנמוכה עליהן סיפרו לכם.

 הכיול מחדש של הביולוגיה

 הכיול מחדש של הנשמה העתיקה הוא נושא התקשורים של היום ומחר. לכן התקשורים יהיו דומים ולא שני חלקים של אותו נושא. אינכם זקוקים לחלק א’ ולחלק ב’. אתן לכם הכול היום והכול מחר. אני רוצה שתדעו למה אתם יכולים לצפות ומהם הדברים שכמה מכם כבר עובדים עמם: כיול מחדש. הביולוגיה שלכם חייבת להשתנות. היא חייבת לספוג אנרגיה רכה יותר, לעבוד עמה ולהיות חלק ממנה. כדי שהיא תעשה זאת, חייב להתרחש כיול מחדש ברמת הליבה, או ברמת מרכז האנרגיה.

 אלה שלמדו את הרשת, המייצגת את תבניות האנרגיה שסביבכם, מכירים את הנושא. אתם מכירים את אנרגיות האיזון הדרושות לאדם כדי להתחיל לשנות את עצמו. אתם מכירים את נושא התחדשות הגוף, שהוזכר אפילו היום, כיצד תאים מתחלקים וכיצד כל סוגי התאים בגופכם, ובכלל זה המוח, הלב והעור, מתחדשים. הם מתוכננים להתחדש ואם הם מתים, הם מתוכננים להתחדש, ואם הם נפגעים, הם מתוכננים להתחדש. אה, אומר זאת שוב, אנשים, מדוע אינכם סבורים שזה מוזר שכוכב הים מסוגל להצמיח איבר ואתם אינכם יכולים? אינכם חושבים זה מוזר? זה ישתנה.

 ובכן, אם הכול מתחדש, האם אינכם סבורים שזה מוזר שמחלה יכולה להתחיל לשנות את דרך החשיבה של האדם, והמדענים יאמרו לכם שתאי המוח מתחילים למות או לנוע או להשתנות או להיות מורעלים, והאדם מאבד אפילו את זיכרון האהבה? היכן ההתחדשות? היכן הריפוי? לא כך תוכנן הדנ”א, יקירים. התאים מתוכננים לחזור לתרשים המקורי ולברוא תא חדש ורענן. כך הם מתוכננים! המדע שלכם יראה זאת והגופים הרוחניים שלכם יראו זאת, ואלה שיושבים בכיסאות צריכים לעבור כיול מחדש כדי לעבוד עם זה.

 הכיול מחדש הוא אוטומטי. אינכם צריכים לבקש אותו. הרשו לי לחזור על דבריי. הוא עומד להתרחש כיוון שאתם נשמות עתיקות, ומסיבה זו אתם כאן. אינכם צריכים לבקש אותו. אבל אתם ציפיתם לכיול מחדש ואתם זוכרים את הכיול מחדש. אבל אולי זה לא בדיוק הדבר לו ציפיתם?

 הוא לא נוח! כמה מכם יבינו לאן המסר הזה חותר כאשר נתחיל למנות באוזניכם את התכונות הפחות טובות, שכמה מכם יחוו בתהליך הכיול מחדש. מדובר בכמה מכם, לא בכולכם. לכל אדם ואדם נתיב ייחודי משלו, ולכן כל אדם חווה דברים אלה בדרכו שלו. אין זו אפוא רשימה מוחלטת של מה שעומד לקרות לכל הנשמות העתיקות. במקום זאת, אלה הם פוטנציאלים של תסמינים רבים של הכיול מחדש שהנשמות העתיקות שנמצאות כאן, שמוכנות לנוע קדימה על הפלנטה הזאת, עשויות לחוות.

 הרשימה

 כמה מכם יחוו סחרחורות. זוהי תכונה של הכיול מחדש. זה כל מה שזה והיא תחלוף. אבל היא מדאיגה, כיוון שאלה שיחוו סחרחורת עלולים גם לאבד את שיווי המשקל וליפול. אז מה תעשו עם ידע חדש זה? ראשית, דעו שלא לקיתם במחלת מוח נוראה. שנית, צעדו בזהירות! זה מקובל עליכם?

 ישנם עוד דברים. אתם תתקשו לישון – תתקשו יותר מתמיד. לא תתעוררו פעם אחת, אלא שתי פעמים ויותר. לכן כמה מכם, שמרגישים בדברים הללו, כבר יודעים מה מתרחש. זה הכיול מחדש.

 השאלה הראשונה שהאדם שואל היא: “כמה זמן זה ייקח?” התשובה היא: כמה זמן שזה ייקח, קשיי תפיסה שכמותכם. [חיוך] אני חושב שהבנתם את הרעיון. הכיול מחדש ייקח כמה זמן שייקח, ואם תלחמו בו, תאריכו את הזמן. גרוע אף יותר, אם תנסו לסמם את עצמכם כנגדו, הוא פשוט ימשיך להתרחש. חגגו אותו ונועו עמו קדימה. אמרו למבנה התאי שלכם שאתם מבינים ונעים עמו, לא כנגדו. הדבר יזרז אותו והוא יחלוף מהר אף יותר.

 כל ביולוגיה [אדם] בחדר היא שונה, וכעת נדבר על משהו שלא דיברנו עליו מזה זמן מה, אבל עליכם לשמוע זאת. מה שפועל לטובתכם ביחס לבריאות שלכם מבוסס כמעט לגמרי על התורשה האקאשית שלכם. היכן ביליתם את מרבית תקופות החיים שלכם? אולי באסיה? אולי בהודו או בטיבט? אולי בחצי הכדור הדרומי? לכל אחד מהמקומות ומהתרבויות הללו מזון שונה, שפועל כדי לשמור אתכם מאוזנים ובריאים. אולם הנה אתם בחצי הכדור הצפוני בתקופת החיים הנוכחית. מה שאני רוצה שתדעו הוא שאתם מושפעים באופן משמעותי על-ידי סוג התזונה שהייתה לכם [בגלגולים הקודמים שלכם].

 אולי הייתם צמחוניים. אולי אכלתם רק דגנים. לכן, התאים שלכם ישתוקקו לתזונה זו כדי לחוש מאוזנים. אתם מבינים? יש אחרים שמגיעים בעיקר מצפון אמריקה, מאירופה, שמעולם לא ניזונו מתזונה הקיימת באסיה או בדרום. לכן, הם לא יתקשו כלל עם מזונות האדמה. הקשיבו: אין תשובה מוחלטת אחת לשאלה: “מה אני צריך לאכול כדי להשיג בריאות רוחנית?” אין “צריך”. במקום זאת, יש אותות הקשורים למזון המגיעים ממקום “מולד” בתוככם, שמעניקים תובנה לתהייה מהם הדברים הבריאים לגופכם. במילים אחרות, הקשיבו לתאים שלכם!

 כעת, מדוע אני מזכיר זאת? כיוון שאתם עומדים לקבל עצות מאנשים שיאמרו לכם מה עליכם לאכול כדי לרפא את מה שלקוי בכם בשעה שאתם חווים את הכיול מחדש. לכן אני עומד לומר לכם ברגע זה, תתעלמו מהם. במקום זאת, כנסו פנימה והניחו לתיעוד האקאשי שלכם לומר לכם מה נכון עבורכם ומה יעבוד למענכם. אל תתפלאו אם כמה מכם ילקו באלרגיות לדברים שתמיד אכלתם. אני חוזר: הביולוגיה שלכם עוברת כיול מחדש. תכונה זו תהיה הכרחית עבורכם כדי לנוע קדימה, כדי שתוכלו לעבור למקום שבו תוכלו להיות מאוזנים ובעלי החוכמה הרבה ביותר.

 רבים מכם עשויים שלא לאהוב מזונות מעובדים, כיוון שהאקאשה שלכם לא רגילה לכך. אתם מבינים מה אני אומר? אם תמשכו ותוציאו את האנרגיה השאמאנית ממעמקי החוכמה שלמדתם ושחוויתם שוב ושוב בהיסטוריה הרחוקה, כמה דברים יגיעו עמה – כגון תזונה מאוזנת, למשל – ויהיה עליכם להתמודד. אל תלחמו בזה.

 צפו לדברים נוספים. הם נמצאים שם כדי שתוכלו לראות ולהרגיש. ראו אותם כפי שהם: כיול מחדש. “רוח יקרה”, אתם עשויים לומר, “תודה לך בעבור כיול מחדש זה, על שאת דואגת לי מספיק כדי לדעת שזה המקום אליו אני רוצה ללכת ומה שאני רוצה לעשות”. אנשים, כיצד תעברו את הכיול מחדש עכשיו יקבע כיצד תחזרו בחיים הבאים. לא יהיה עליכם לחוות זאת שוב – אף פעם. תורשה אקאשית היא הרבה יותר מאשר הגנאולוגיה של אותם אנשים מהם באתם [ההורים]. אתם יודעים זאת. אקאשה תורשתית מייצגת את אותם דברים שחוויתם בכל תקופות החיים, ללא קשר לגנים של הוריכם. לפעמים, אלה הם הדברים הדומיננטיים והכבדים ביותר עמם עליכם להתמודד. היושבים בכיסאות והמאזינים לקולי מתחילים להתמודד עם הדברים הללו. ולכן זהו הדבר הנוסף: צפו לדברים אלה מן העבר שיבואו ויגיעו לקדמת הבמה כדי להתנקות.

ניקוי העבר

אולי לא התמודדתם היטב עם שיעורי החיים בתקופות החיים האחרונות, והפעם חשתם שתצליחו טוב יותר? אתם תעשו זאת, כיוון שכדור הארץ זקוק לכם. והוא לא זקוק לכם שקועים בפחד. במקום זאת, הוא צריך שתגידו לעצמכם: “אני מקבל כיול מחדש זה. לא משנה מה נמצא בגופי כרגע, זה יכול להיעלם. אם הוא בלתי הולם, הוא יכול להיעלם. אני ניצב כחלק מהאלוהות על הפלנטה הזאת – חכם, הולם ואני שייך לכאן. זה הזמן שלי. מבנה תאי, הקשב: אם יש משהו בלתי הולם, הנח לו להיעלם. הנח לו להישטף ולצאת עם הפסולת. הנח לו לצאת כיוון שהוא לא נתפס כהולם, הוא לא תואם לאנרגיה של אהבת האלוהים. הנח רק לדברים הרחומים להיכנס לתודעה שלי”. אולי יקשה על כמה מכם לומר דברים אלה.

החדשות הטובות

עכשיו בואו נבחן את הדברים להם תוכלו לצפות מבחינה פיזית, שלא יהיו כה קשים.

אתם תוכלו להתמודד עם ההרגלים הגרועים ביותר שאי פעם היו לכם בחייכם, ולהיפטר מהם במהירות רבה מאוד. זוהי אנרגיה חדשה של שיתוף פעולה עם האנרגיה של עובד האור. קלטתם? אה, בואו נעצור לרגע, בבקשה, כדי לנשום נשימה עמוקה, כיוון שאני מתמודד עם אלה שמקשיבים לקולי ושקוראים את המילים שעברו אלפי שנות רדיפה, סבל ועינויים. יש בכם שהועלו על המוקד בגלל שהאנרגיה שהבאתם לכדור הארץ לא תאמה כלל למה שכדור הארץ חווה. גברים ונשים קדושים התבקשו לרפא מישהו רגע אחד, ואז ללכת לקצה הכפר ולקפוץ מהצוק ברגע הבא. אלה פני הפחד. ואתם כאן. אני מכיר אתכם. אתם חזרתם. אולם עכשיו, הפלנטה מתחילה לנוע כך שכל הדברים שהבאתם אליה עם ההתנסות האקאשית שלכם יתחילו לשתף פעולה עם האנרגיה החדשה.

קחו נשימה עמוקה, כיוון שהגשמה מועצמת מתחילה – לא מיידית, לא היום, לא בשעה זו, אבל לאט לאט. שעון קוונטי זה מתחיל לנוע בכיוונכם. הפלנטה מקבלת אנרגיה עדינה יותר ורבת תשוקה. עם אנרגיה כזו נולדתם. זה הכלי שבידכם. בעבר, היא נתפסה כמוזרה וכמשונה וכמייצגת חולשה. החרימו אתכם. כמה מכם נודו מהמשפחה. אני יודע מי נמצא כאן. אני אומר לכם שבאנרגיה החדשה הזאת, אפילו הם עשויים להתבונן בכם באופן שונה ולראות כיצד התחלתם להיות רכים יותר, מבלי לדעת כלל שהם אלה שהשתנו.

יעבדו דברים שלא עבדו בעבר. האם יש לכם הרגל שברצונכם לשנות? האם זו דרך החשיבה שלכם או התזונה שלכם? האם זה מה שאתם מכניסים אל תוך גופכם? האם זה מה שאתם מעשנים? האם זה הורג אתכם ואתם יודעים זאת? אתם יודעים למי אני מתכוון, יקירים. האם הייתם רוצים לשנות הרגל זה? לכן אני אומר לכם שמה שאתם עושים באנרגיה הזאת יגיב בגופכם באופן שונה מאוד, אפילו אם ניסיתם זאת בעבר.

הקשיבו: לאף אחד מכם אסור לומר, נשמה עתיקה, נשמה חכמה, אסור לך לומר: “ניסיתי וזה לא עבד”. אם כך אתם אומרים, אתם כילדים שמדברים ולא מבינים כיצד הדברים פועלים. במקום זאת, עליכם לומר: “הפעם אני יודע טוב יותר. אגשים זאת כיוון שגופי מאזין. זה הזמן שלי”.

אנרגיה של שיתוף פעולה וכיצד להשתמש בה

זה מה שהאנרגיה החדשה מביאה: שיתוף פעולה. הדברים יתנהלו טוב יותר ויזרמו טוב יותר. אתם תנועו קדימה במקום אחורה. כאשר תצהירו מה אתם רוצים בחייכם והתהליך יחל, רבים מכם יתחילו לראות תשואה חיובית מיידית. סינכרוניות היא המפתח. הציבו את עצמכם במקומות בהם הדברים הללו יכולים להתרחש. אל תנסו להגשים משהו ואז תיכנסו לארון ותחכו שיופיע. במקום זאת, הציבו את עצמכם במקומות בהם תוכלו לצפות להתגשמותו. אתם מבינים? שם תהיה התשובה, כיוון שיש אנשים אחרים שצועדים סביבכם עם הפתרון שלכם! הם מחפשים אחריכם, בשעה שאתם מחפשים אחריהם. אל תסתגרו. במוד הכיול מחדש, קיימת נטייה להסתגר, כיוון שאתם לא מרגישים טוב כל-כך.

הצטננות

אתם תצטננו יותר. למה? אבל גם תבריאו מהר יותר – למה? ההצטננות תמיד הייתה כיול מחדש של התהליך הביולוגי. יש צורך לחטוף הצטננות, וזו הסיבה מדוע אינכם יכולים למצוא לה “מרפא”. אתם חייבים לחוות אותה. ההצטננות היא הזדמנות מחזורית למערכת החיסון לתקן את עצמה. אולי לא ידעתם את זה? לכן לא תקבלו את הכימיה שתרפא את ההצטננות השכיחה. זה כלי של כיול מחדש שנמצא בתוככם. הוא מחזק את המערכת בדרך מסוימת שעוזרת לכם, והוא חייב לחזור על עצמו. אל תזדעזעו כאשר אתם מצטננים, ותאמרו: “ובכן, לא חשבתי שזה יקרה כיוון שבדיוק החלמתי מהצטננות קודמת”. זה כיול מחדש.

אלה הם הדברים שרצינו לספר לכם, כדי שתדעו מה מתרחש ולא תפחדו. קיימים דברים חיוביים רבים שמייצגים אנרגיה חיובית אמיתית שמתרחשת על הפלנטה ושחוצה את קו ההזדמנות עבור האנושות. זוהי אנרגיה שתומכת בעובד האור. אין עוד צורך לשחות נגד הזרם, יקירים.

כעת, כולכם שונים, ואני יודע מי אתם. התחייבות היא המפתח. אינכם יכולים לעשות אף לא אחד מהדברים אלה כלאחר יד, אבל אתם יודעים זאת, נכון? כאשר אתם מתחייבים להגשמה של מה שאתם רוצים בחייכם, היקום מקשיב. כאשר אתם מקבלים מסרים מצד הצעיף שלי, אומר לכם משהו שייתכן שאתם כבר יודעים. אין לנו שעון. לכן אני מדבר אליכם בזמן הווה.

אני רואה את האנרגיה שבחדר, ואני רואה מי נמצא כאן. אני רואה את הנשמות העתיקות. אני מדבר אליכם בהווה. לכן זה תלוי בכם מה עושה השעון שלכם וכמה זמן ההגשמה נמשכת במציאות שלכם. במציאות שלי, אני כבר סיימתי… כבר הגשמתי, כיוון שהפוטנציאלים החזקים ביותר הופכים למציאות המוגשמת. האם אתם יכולים לראות בדרך זו? האם אתם יכולים לצאת מכאן כשמציאות זו כבר הגיעה לכדי סיום בראשכם? יש אנרגיה בחדר הזה שמערה את עצמה ברגע זה אל תוך המקומות אליהם היא אמורה להגיע.

מה לצפות מבחינה רוחנית

מבחינה רוחנית, למה אתם יכולים לצפות? כיול מחדש זה עוסק ביכולת להישאר על הפלנטה בבריאות ובאושר, ללא דרמה או פחד. הנשמה העתיקה זוכרת שזהו הפוטנציאל לזמן הזה.

[אתנחתא]

השותף שלי הזכיר קודם לכן בדבריו [בהרצאה] שאחד מהדברים המסתוריים ביותר בעיניו היא השאלה מדוע לנשמות עתיקות יש בעיות קשות כל-כך בנוגע לערך העצמי שלהן. בבורותו, הוא עומד שם ואומר שאין לו שום מושג מדוע נשמות עתיקות חוות בעיה זו. אומר לכם מדוע: כיוון שהוכיתם במשך מאות שנים! בכל פעם שצעדתם שני צעדים קדימה, הכו אתכם כדי שתחזרו צעד אחר אחורה – ולפעמים חמישה צעדים. אז עם אילו ציפיות הגעתם לחיים האלה? מעטות מאוד. אצל כמה מכם, כאשר אתם מתחילים פרויקט, קול פנימי קטן אומר: “אה, ידעתי שזה יקרה”. אתם לא מצפים להרבה, נכון? הסיבה היא שבאנרגיה הישנה חוויתם התנגדות לכל מה שעשיתם. הכול. בכל פעם שרציתם להציע הצעה חיובית לגבי משהו שעשוי לסייע, אמרו לכם ללכת לעזאזל. בכל פעם שראיתם חוכמה רוחנית במסגרת בעיה מורכבת, אף אחד אחר לא ראה אותה. זה לא עניין אותם. אתם הורחקתם שוב ושוב. כאשר הדברים התלקחו, אתם ביקשתם פתרון. רוב האנשים האחרים ביקשו חרבות. עכשיו אנחנו אומרים שזה משתנה.

לכן, מבחינה רוחנית, יהיה עליכם לאהוב את עצמכם יותר, עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות זאת כיוון שקיים בתוככם יקום שמכונה “המבנה התאי” שלכם ויש לו טריליון חלקי דנ”א. חלקים אלה מתחילים להגיב ומתכוננים לקבל את מערך ההוראות שלכם. יד המבנה התאי שלכם מושטת, תוכלו לומר, והתאים אומרים: “אוקיי, אתה הבוס. מה עלינו לעשות?”

הסוד לערך עצמי

ערך עצמי הוא תכנות. הוא תכנות! זה מידע שמתפתח מהניסיון, והוא משהו שנלמד. אתם יכולים לתכנת מחדש! כל שעליכם לעשות הוא לומר לעצמכם מה אתם רוצים. “מבנה תאי יקר”, אתם יכולים לומר, “אני ראוי להיות כאן. זה הזמן שלי. יש לי דברים שאחרים רוצים. זה הזמן שלי. אני חלק חשוב מתוכנית כדור הארץ. הרווחתי את הדרגות שלי. זה הזמן שלי. מבנה תאי יקר, היפטר מהבעיות הרגשיות הלא הולמות שמונעות ממני לנוע קדימה אל היופי והעוצמה שלי. העוצמה עליה אני מדבר היא היכולת לברוא חמלה ואור בכל מקום בו אני הולך”.

המבנה התאי שלכם יחייך, יושיט לכם את היד שהמתינה ויאמר: “אני השותף שלכם בבריאה משותפת זו. קדימה, לדרך”.

אי נוחות?

כיול מחדש – יש לו תכונות מאתגרות ויש לו תכונות יפהפיות. איך תרגישו, אם לפתע תהפכו נאורים יותר ויהיה בידכם מידע רב יותר? אתם תרגישו שאתם חלק מאלוהים במידה רבה יותר – חלק מצונן. [חיוך] אתם תפלו לפעמים, ויהיה עליכם לצחוק. כזו היא הביולוגיה. דרוש לה זמן בשביל התמורה, חודשים, אולי יותר.

אז בשעה שאתם מתמודדים עם בעיות של כיול מחדש ואי נוחות, דעו מדוע הם שם. אז באותו זמן, חגגו את מה שקיים בכם, שזו חמלה רבה יותר שמתחילה לפעול בחייכם. הדברים יעבדו טוב יותר.

רצון חופשי והתמונה כולה

כעת, כל זה בהנחה שקיבלתם את המסר, שאתם מתחברים אליו ומגשימים אותו. זאת אומרת, הבחירה והרצון החופשיים שלכם הם שיקבעו מה יקרה. אם תתעלמו מהמסר, לא יקרה הרבה. אתם עדיין נשמות עתיקות ויש לכם בחירה חופשית.

לבסוף, הנה אחת השאלות השכיחות ביחס לכיול מחדש: “קריון, אתה אומר שאנרגיית כדור הארץ משתנה. זה אומר שכל האנושות תרגיש בשינוי. נכון?” כן. כל האנושות תרגיש בו. אתם תראו אותו בדרך שבה ממשלות מסולקות ומוקמות מחדש. אתם תראו אותו בדרכי חשיבה שונות. אתם תראו אותו בדרכים שהשותף שלי אמר לכם שהן אפשריות, עליהן תקשרתי בעבר, חשיבה שונה.

משטרים מהאנרגיה הישנה לא יחדשו את עצמם, אלא יחליטו להשתנות. חברות שהתקיימו 1000 שנים בדרך מסוימת יחליטו לפתע להשתנות. בשני הדורות הבאים שיתוף פעולה ואחדות יתחילו להיות הנורמה. יבוא יום שבו אתם תזכרו בימים האלה ותאמרו: “היינו ברבריים”. וזה שינוי.

תזמון והעתיד

אני נמצא בצד הצעיף שלי בהווה. אין כאן שעון. אני פשוט אומר לכם שזה מה שאני רואה. אני רואה פלנטה שנרפאה, בסופו של דבר, באמצעות מדע חדש. אני רואה פלנטה שבה אין מחלה חשוכת מרפא ושבה מים נקיים לעולם אינם חסרים. לעולם! אני רואה זמן שבו לכל בני האדם יש חשמל וקל להשיגו והוא זול, זמן שבו אתם יכולים לחמם את בתיכם היטב ובקלות. אלה הם כל הדברים הכלולים בפוטנציאלים החזקים ביותר שבמרק ההתגשמות הקוונטי. אבל איני יכול לתת לכם שעון.

מה שאני כן יכול לומר לכם הוא שכדור הארץ מכייל את עצמו מחדש ויהיו בעיות. כמה מהן יהיו פוליטיות, וכמה מהן יחמירו בתכונות הכיול מחדש, וכדור הארץ ירגיש בכך. האם כולם יהפכו נאורים? לא. אתן מייצגות פחות מחצי אחוז של האוכלוסייה האנושית, נשמות עתיקות, ואתן תדליקו את הגפרור בחשכה. אמרנו לכם זאת בעבר: הפכתם לנושאי הגפרורים בחשכה כאשר מעט אורות מאפשרים לכולם לראות טוב יותר. זו המשימה שלכם, אבל המשימה הפכה הרגע קלה יותר.

אני מדבר בהווה. איני יכול לתת לכם שעון (זמן). הבינו בבקשה את החוכמה הכרוכה בכך בעודכם עוזבים את החדר. ראו את הפוטנציאלים, לא את חדשות היום-יום, ואם הדברים לא יתרחשו כבר מחר, חברים, בתודעה המהירה שלכם, אל תתרגזו. לאלוהים יש סבלנות; לכם יש סבלנות. לאחר שחייתם את כל תקופות החיים הללו, שווה לבוא ולתת לתקופת החיים הזאת צ’אנס, נכון?

ישנם אנשים בחדר הזה שתוהים כמה זמן יחיו, בגלל מה שקורה עכשיו. אני יודע אל מי אני מדבר. ולכן אומר לכם שהפוטנציאל שאני רואה הוא חיים ארוכים מאוד. עדיין יש אנשים שעשויים לומר לי: “כן, אבל, כן, אבל, כן, אבל…”. אין זה משנה מה אומר לכם, לחלקכם יהיה תירוץ מדוע זה לא יכול להיות. זוהי האנרגיה הישנה המדברת. התכיילו מחדש! התחילו לראות מה אפשרי והפכו זאת למציאות.

הגורם הקוונטי

לבסוף, הדברים הבאים: ככל שהמדע יבחן יותר את המבנה האטומי בדברים הקטנים מאוד ואז יבחן את היקום בדברים הגדולים מאוד, הוא יתחיל לראות דמיון. המדע שלכם מתחיל לראות שאין אקראיות במה שנראה אקראי בממד השלישי. במקום זאת, המדענים רואים “מתווה תבוני”. משמעות הדבר היא שבאותן תכונות שאתם מכנים בשם “בריאה”, הדרך בה הדברים פועלים משוחדת לטובת החיים, משוחדת לטובת החמלה. מה שאתם רואים הוא את מעשי ידי האלוהים. לא ניתן עוד להכחיש שקיים בורא.

כאשר אתם פונים פנימה ומתחילים להתמודד עם עצמכם, אני רוצה את אותו הדבר בתוככם. הגיע הזמן שתתחילו להבין שאתם לא אקראיים. החיים שלכם לא אקראיים. דברים לא קורים לכם באופן אקראי. הם מתרחשים בדרך שבה בראתם אותם. יש כאן מערכת, וניתן לכוון, לתכנת ולתכנת אותה מחדש. זוהי ההגשמה.

זהו בסופו של דבר השיעור עבור כל האנושות – לברוא כדור ארץ שנרפא; לברוא כדור ארץ שלו; להגיע למקומות שלא חלמתם מעודכם שתוכלו להגיע אליהם בתחומי ההמצאה והבריאות. זו ההתחלה. אין לי שעון. אבל אני רואה את הפוטנציאלים החזקים ביותר, וזה מה שאני נותן לכם היום בשעה שהשותף שלי יושב בכיסא לפניכם. הפוטנציאלים שאנחנו רואים הם נפלאים יותר מכפי שהיו בשנה שעברה. אם עובדי האור יעברו בקלות את הכיול מחדש, הם יכולים להאיץ את התהליך. אל תלחמו בו.

לכן, בעודכם עוזבים את המקום הזה והחיים חוזרים למסלולם, והשגרה היא השגרה, אתם עשויים להיזכר בדקות הבודדות הללו שבילינו יחד ולומר: “הלוואי והייתי יכול לעשות את הדברים האלה”. אתם נוטים ליפול אל תוך האנרגיה הישנה בקלות רבה כל-כך, מבלי להבין מי אתם. לכן הכיול מחדש דרוש, כדי שלא תחשבו בדרך זו. מה שמתרחש במצב הרב-ממדי חייב לעסוק בתודעה המצויה מחוץ לזמן ולמרחב. הצעידה על הפלנטה, האחיזה באור, בוראות אנרגיה שלא ידעתם שיש לכם. לכן אנו רוצים שתישארו בריאים, ללא דרמה או פחד. אלה שמרגישים שהם אינם עושים דבר למען הפלנטה נמצאים בעולם שחור-לבן בעודם מפיצים צבע לכל עבר.

לכן קבעו מטרה, אם תרצו, כיוון שבני האדם אוהבים לעשות זאת. אבל הרשו לי לומר לכם: רבים מכם כבר מגשימים את השינוי פשוט על-ידי היותם ובאמצעות החמלה שהם מרגישים לסובבים אותם. כמה מהנמצאים בחדר הזה הם מורים; כמה מתקשרים, וכמה מרפאים. כמה לא מעוניינים, ואני יודע מי הם גם כן, כיוון שמסר זה לא מיועד לכולם. אתם ניצבים על סף פוטנציאל בשלו הגעתי לכאן. לכן קריון נמצא כאן – כדי לעזור לכם לחצות את הגשר. ברכותיי על שהרחקתם לכת עד הלום.

האנרגיה הישנה תשיב מלחמה, יקירים. צפו לכך, אבל הפעם צפו לנצח. ואתם תנצחו. לעת עתה, בשנת 2012 תחל ידם של עובדי האור להיות על העליונה. זאת אומרת שהאור יראה והזרעים שנזרעו לפני זמן כה רב יתחילו לצמוח.

וכך הוא.

קריון

תודה רבה לסמדר ברגמן והאתר הנפלא שלה שתרגמה מאנגלית – פורסם ברשות.

תגובות

תגובות

No Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. חיבור לאש היצירה ועירור צופני האור | קול הקריסטל - גלית בר-יוסף - […]  לחצו לקריאת תקשור בנושא: “צופני האור מתעוררים”, “הכיול מחדש של בן האנוש”. […]

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.