דרכו של עובד האור – פמלה קריב מתקשרת את ישוע

Posted by on יול 27, 2014 in תקשורים, תקשורים מהעולם | סגור לתגובות על דרכו של עובד האור – פמלה קריב מתקשרת את ישוע

דרכו של עובד האור – פמלה קריב מתקשרת את ישוע

יולי 2011

אני הנני ישוע. אני מצדיע לכם היום ואני מחובר אליכם חיבור קרוב בלבי. יש בינינו קשר עז וקיימת רמה אשר בה אנו אחד. ניתן לחוש בתודעה האחת השלמה שמאחדת אותנו כאנרגיה של חירות, יצירתיות, חביבות ושמחה. אלה הם המקור והבית האמיתיים שלכם. התגשמתם עתה בגוף, הממוקם בזמן ובמרחב, אך יש עוד הרבה יותר למהותכם. אני מבקש מכם עכשיו לחוש בתודעה דגולה ושלמה זו ממנה אתם מהווים חלק. חושו באלוהים שבפנים והרגישו עד כמה פשוטה היא האנרגיה הזאת. אלוהים אינו נמצא בפסגת היררכיה כלשהי, מביט מטה עליכם. אלוהים הוא האנרגיה שזורמת בכל דבר: בכם, בכל הישויות החיות על כדור הארץ ואפילו במה שנראה כדומם בסביבה החומרית שלכם. אלוהים נמצא בכול.

אלוהים אינו מוגבל על-ידי צורות. אלוהים הוא תודעה יצירתית טהורה, המחוברת לצורות החומריות בזמן ובמרחב כדי לחוות את החיים במגוון דרכים. כעת חושו מי אתם בזרימה אלוהית גדולה זו: ניצוץ אור אחד בתוך אוקיינוס של מודעות חיה, אך ניצוץ נצחי שתורם תרומה ייחודית לשלם. הרגישו בכוח הנצחי שבתוככם, הוא שם לעד. אתם חלק מאלוהים.

התודעה שלכם יצירתית באופן אלוהי. אתם בוחרים בנתיב החיים ובחוויות שלכם. אף על פי שתכופות אינכם מרגישים כך כאנשים, עמוק פנימה קיים בכם כוח יצירתי שמתכנן התרחשויות משמעותיות מסוימות בחייכם ושמושך את ההתנסויות אותן ברצונכם לחוות כדי להבין, לצמוח ולהתרחב.

ביסודו של דבר, לעולם אינכם קורבנות העולם הזה. בלב המהות שלכם, לעולם אינכם חסרי אונים או חסרי תקווה באמת. משום שבמהות זו קיים ניצוץ אלוהי שאומר “כן” לכל החוויות שאתם חווים בגוף, ואשר יודע שאתם מסוגלים ללמוד מהן כדי שהתודעה שלכם תהפוך רחבה ורחומה אף יותר.

אמצו עוצמה יצירתית פנימית זו, שמושכת אליכם את החיים שאתם חווים עכשיו. אמצו את חייכם על כל העליות והמורדות שלהם. יש לכם את העוצמה לחיות אותם היטב. הסיפוק הגדול ביותר יגיע כאשר תזכרו מי אתם שעה שאתם בצורה, שקועים בדרישות ובאתגרי החיים על כדור הארץ. ההיזכרות במהותכם מאפשרת לניצוץ האור האלוהי להתחבר באופן מלא עם העצמי האנושי שלכם. כניעה לניצוץ זה של אור יצירתי בלתי-מוגבל שבכם תשנה את חייכם ותשנה את חייהם של אנשים אחרים גם כן.

אתם שקוראים זאת, שנמשכים לאנרגיית המשיח, אתם אנשים שמשתוקקים להאיר באורכם הפנימי את העולם. אתם משתוקקים להתגשם כעובדי אור, ומשמעות הדבר היא שאתם חשים בתשוקה להפיץ אור ולהעלות את המודעות על כדור הארץ. התשוקה שלכם טהורה ואמיתית; היא נובעת מלב מהותכם, מנשמתכם. ניצוץ האלוהים שבכם הוא שמוביל אתכם לרצון זה, משום שטבעי שאלוהים ירצה לחלוק שמחה, אור וחמלה. בכל פעם שאתם מבטאים בשמחה את מי שאתם, אתם מרגישים גם את שמחת האלוהים, כיוון שלכם ולאלוהים לב אחד!

תכופות אתם תוהים מה המשמעות האמיתית של עבודת האור. מה המשמעות של הפצת אור, או הגשת ריפוי לאנשים אחרים? זו השאלה אליה ברצוני להתייחס היום. ראשית כל, עלינו להביט מקרוב במערכת היחסים הקיימת בין אנשים כאשר האחד מסייע לאחר. ברצוני לציין שמשהו מוזר מתרחש בהבחנה שבין הבריא לחולה, או בין השבור לשלם, כפי שקורה בחברה שלכם. כאשר אתם פונים לרופא בשל בעיה רפואית, אתם “אדם חולה הזקוק לטיפול”. הרופאים אמורים לדעת משהו שאתם אינכם יודעים. הם המומחים ואתם מקבלים בקלות את התחושה שהבריאות שלכם נתונה בידיהם. המצב אינו שונה בהרבה כאשר אתם סובלים מבעיות מנטליות או רגשיות. אם אנשים פונים לתרפיסט, לפסיכולוג או למרפא, הם מניחים מראש וללא מילים שהמומחים הללו הם בעלי ידע או מיומנות נעלים כלשהם שיכולים לעזור להם לפתור את בעיותיהם. בשל מהות ההגדרה עצמה של מערכת היחסים שבין המטופל לרופא, או הלקוח והתרפיסט, משהו קורה לתפיסה העצמית של שני הצדדים המעורבים.

על-ידי הגדרת מערכת היחסים הזאת במונחים של מישהו שהוא בעל ידע ותובנה רבים יותר מאשר לאחר, דומה שהמטופל זקוק לתרפיסט/מרפא/רופא כדי לקבל משהו שחסר בו עצמו ושאותו הוא אינו יכול להעניק לעצמו. ההנחה היא שהתרפיסט שלם ובריא, מציע אור וריפוי לאדם שהוא חולה ו/או שבור. מנקודת מבט זו, התרפיסט או המרפא מתקדמים יותר מהמטופל, וברשותם משהו שהם מגישים לאדם שאין בידו את הידע או היכולת האלה.

מפרספקטיבה רוחנית, נקודת מבט זו היא שגויה ומעוותת. היא גורמת לכם להתחיל את התהליך ברגל שמאל. אולם, היא מושרשת עמוק בחברה שלכם, בשירותי הבריאות בתחום הפיזי והמנטלי כאחד. שימו לב עד כמה קל להרגיש קטנים יותר מאשר האדם שאליו פניתם לשם עצה רפואית או רוחנית. הבעיה אצלכם, הפתרון אצלם. הזדהות יתר עם תפקידם כמרפאים היא מלכודת שכיחה עבור אנשים שעוזרים לאנשים אחרים על בסיס יום-יומי, עד כדי כך שהם אינם יכולים לשחרר תפקיד זה. הם מגדירים את עצמם באמצעותו והדבר הופך אותם תלויים במטופלים ובלקוחות שלהם, ממש כפי שעשוי לקרות בצד השני. המטופל עשוי להרגיש שהוא זקוק למסייע שירפא אותו, אבל המסייע זקוק למטופל גם כן, כדי לשמר את דימוי היותו המסייע: האדם הגדול יותר, זה שיש לו ידע רב יותר שמוכן לחלוק את הישגיו עם הזקוקים לכך. כעת קל למערכת יחסים לא-מאוזנת להיווצר, מערכת יחסים המבוססת על כוח ותלות.

עבודת אור היא משהו שונה מאוד. כדי להבין מהם באמת עבודת אור או ריפוי רוחני, עליכם להשתחרר מהדימוי המסורתי של “תרפיסט שעוזר למטופל” או “רופא שמרפא חולה”. עליכם להשתחרר מעצם הרעיון שעזרה כרוכה בנתינת משהו למישהו אחר. עצם הרעיון שלאדם האחר חסר משהו, מזיק לתהליך הריפוי שלו. האמת היא שהדרך היחידה לעזור למישהו היא להפוך אותו מודע לעוצמתו וליכולתו לרפא את עצמו. סימן ההיכר של מורה טוב הוא בכך שהוא מקטין את עצמו במקום לפאר את עצמו. מורים אמיתיים מזמינים אתכם להחזיר לעצמכם את כוחכם הפנימי והם לא “קונים” את הרעיון שאתם קטנים, זקוקים ותלויים במישהו אחר. מורים אמיתיים לעולם לא יציגו את עצמם כסמכות. זהו מעשה מטופש. המתנה האמיתית של המרפא היא להפוך את האדם האחר מודע לסמכות הפנימית שלו עצמו, לעובדה שהוא ניצוץ אלוהים ושכל הידע הדרוש לו נגיש לו.

ריפוי אמיתי הוא פשוט מאוד. הוא לא מחייב שיטות או ידע מורכבים. אני מדבר כאן על ריפוי לנשמה. ברור שמומחים רפואיים בעלי ידע ומיומנויות ספציפיים צריכים לטפל בבעיות פיזיות. אולם ריפוי שמשפיע על הנשמה הוא פשוט מאוד. אם אתם יורדים לשורש הבעיה של הבעיות המנטליות כמו גם הפיזיות אצל אנשים, אתם תגלו בדרך כלשהי את האמונה שהם חסרי אונים, לא ראויים, לא אהובים, בודדים ושגורלם נחרץ.

שורש הבעיה הוא שאנשים מרגישים מנותקים מהישות האמיתית שלהם, ניצוץ האור האלוהי שהוא מהותם האמיתית. ריפוי מתרחש באנשים כאשר מזכירים להם את זיכרון הבית, את היופי, הכוח והתמימות המושלמים שלהם.

כיצד תעשו זאת? ראשית כל, אין שיטה או תרופה קבועות. אין זה הליך מכני. זוהי העברת אנרגיה שיכולה להתרחש במגוון דרכים. נחזור לכך בעוד רגע. שנית, אף אחד לא נרפא אלא אם הוא מחליט להיפתח לריפוי. אינכם יכולים לכפות ריפוי על אף אחד. זוהי החלטתם. למעשה, ריפוי אמיתי הוא בגדר נס: זוהי לידה של תודעה חדשה בנשמה. זוהי בריאה שלהם ולא ניתן לחזותה. בחייו של כל אדם ישנם רגעים שבהם הוא עומד בפני הבחירה בין חושך לאור. החושך מייצג כניעה לשיפוט עצמי, לשנאה עצמית, לחשיבה שלילית ולפחד. האור מייצג היפתחות לחביבות, לסליחה, לשמחה ולשפע שהם סמלי האלוהות האמיתיים. הבחירה בידכם. גם אם המלאך היפהפה ביותר מפציר בכם לשחרר את העבר ולהיכנס לממלכת האלוהים, משמע להתמזג עם ניצוץ האור שהוא אתם, הבחירה היא בידכם. אם אתם עדיין שקועים בדימויים שליליים ביותר שלכם ושל אנשים אחרים, אם אתם נתונים עדיין בכבלי הפחד והכעס, יכול להיות שלעולם לא תשימו לב למלאך. לאמיתו של דבר, מלאך הריפוי תמיד נמצא לידכם. זהו העצמי הגבוה או האמיתי שלכם, האלוהות שלכם שמנסה להזכיר לכם מי אתם. לפעמים, אתם פוגשים בחייכם אנשים שממלאים תפקיד של מלאך מרפא לזמן מה. יכול להיות שהם אפילו לא יהיו מודעים לכך, אבל הם מזכירים לכם מי אתם באמת. הדרך שבה הם מקשיבים לכם או מדברים אליכם מציתה במודעות שלכם לפתע ניצוץ של אמת ואתם מרגישים בשמחה ובהשראה לאחר ששהיתם במחיצתם. הדבר עשוי לעודד אתכם לבחור באור, לקבל החלטות בחייכם שמשרתות את העצמי הגבוה, את התשוקה האמיתית ואת אהבת החיים. נוכחות המלאך עשויה לשמש כתזכורת, וזו עשויה להיות המפתח לשינוי חייכם, אבל אפילו אז, תהיה זו ההחלטה שלכם לבטוח ולבצע את “זינוק האמונה”. רק אתם יכולים לחולל את הנס.

אולי פגשתם במלאכי ריפוי בחייכם וקרוב לוודאי שהייתם מלאך ריפוי עבור אחרים במספר הזדמנויות, גם ללא ידיעתכם. הנקודה שלי כאן היא שזוהי מהות עבודת האור. היא לא עוסקת בריפוי או בתיקון אנשים, היא לא עוסקת בהצעת פתרונות לבעיותיהם. לא מדובר בכך שתלמדו אותם מיומנויות מסוימות, או ידע או כללים אתיים. כל הפעולות הללו מניחות הנחה מוקדמת שהם חסרים דבר מה, שהם קטנים וחסרי אונים. ריפוי רוחני הופך דימוי זה על פניו. מה שאתם מציעים למישהו אחר, אם בכוונתכם להציע ריפוי רוחני, הוא לאמיתו של דבר “שינוי תפיסה”. במקום להתמקד בבעיות שלהם, בסוגיות שלהם ובתחושות חוסר העוצמה שלהם, אתם מתמקדים במהות שלהם, בשלמות שלהם, ביופיים הזוהר. אם מרפא רוחני מסוגל לתת משהו, הרי שזו “מתנת הראייה האמיתית”. אם אתם מסוגלים להביט אל מעבר לכאב, לכעס, לפחד ולהרס העצמי של מישהו, ולראות את מלאך האור בפניו, אתם מציעים לו משהו יקר ערך ביותר. על-ידי כך שאתם רואים את מהותו האמיתית, אתם מזמנים אותה בעדינות וקוראים לה לצעוד קדימה. כאשר אתם רואים את עוצמתו האמיתית ואת אורו הפנימי של אדם אחר, גם אם הוא לא מראה אותם על פני השטח, הדבר דומה לקריאה בשמו האמיתי. דבר אינו עוצמתי כקריאה בשמכם האמיתי.

מה שעשיתי אני כאשר חוללתי את נסי הריפוי לכאורה בחיי כישוע על כדור הארץ, היה שיצרתי קשר עם המהות האלוהית של האדם. על-ידי כך שראיתי את הניצוץ האלוהי במישהו וחשתי בו, הוא התעורר והייתה זו המהות האלוהית שלו שחוללה את הריפוי, לא אני. הייתה זו ההיזכרות העצמית שלהם שהשיבה להם בריאות מנטלית ואפילו פיזית. לא תמיד הייתה תוצאת מפגש שכזה ריפוי, משום שהדבר תמיד היה תלוי בשאלה האם האדם החליט להיפתח לריפוי. הנס התחולל, וחשוב לזכור זאת בכל פעם שאתם עובדים עם אנשים למטרת ריפוי רוחני. 

כל ריפוי רוחני נובע מבפנים. כעובדי אור אתם לא מרפאים אף אחד. אתם בוראים מרחב של היפתחות, מרחב נעדר שיפוט, שמזמין את האחרים לראות את עצמם בפתיחות ובחמלה. במקום לנסות לפתור בעיות חיצוניות כלשהן, אתם מתחברים לנשמת האחר ואתם מחזיקים בחזון של אמון ובהירות עבורו. זוהי דרכו של עובד האור. אתם מנסים להשיב לאדם האחר את גדולתו, במקום להתמקד בקטנותו. כאשר אתם עובדים עם מישהו ברמת הנשמה אתם מראים לו את אחריותו לחייו שלו. משום שאתם עושים זאת באהבה וללא שיפוט, הוא לא יחוש שאחריות זו היא בגדר נטל. לקיחת אחריות תורגש כהעצמה וכשחרור. כאשר אתם מאמינים באמת ביכולות הבריאה של האדם האחר, אתם משקפים לו את כוחו באמצעות עיניכם ומילותיכם. על-ידי ההתמקדות במה ששלם וללא רבב בו, אתם מחזקים אותו.

אתם יכולים לעשות זאת רק במידה ואתם מאמינים בכך בכל לבכם. אם ברמה מסוימת אתם מפקפקים ביכולתו לעשות זאת, אתם תעניקו תוקף לתחושת החולשה שלו במקום לעורר את כוחו. אתם עוצמתיים ביותר כמרפאים אם אתם בוטחים לגמרי ביכולתו של האדם האחר לפתור את בעיותיו ומשוחררים מכל תחושה של היותו תלוי בכם. רבים מכם מרגישים שהחזרת האחריות אל כתפי האנשים בדרך זו משמעותה שאתם נוטשים אותם או אומרים להם לפתור את בעיותיהם בעצמם. אולם, שחרור כל קשרי התלות אין משמעותו שאתם לא נמצאים שם עבורם עוד. אתם עדיין שם, מחזיקים באמונה שלכם לגבי כוחם האמיתי ועוצמתם הפנימית, מעודדים אותם להרחיק לכת אל מעבר למגבלות שהם הניחו על עצמם ולהיות כל שהם יכולים להיות. הם אלה שיחליטו מה לעשות עם מרחב הריפוי שאתם מעניקים להם.

אני יודע שלרבים מכם קשה מאוד לראות אנשים סובלים, בייחוד אם אלה אנשים שאתם אוהבים. ייתכן שיהיה זה בלתי אפשרי עבורכם להפסיק “לעזור להם”, לשחרר ולשים את האנרגיה שלכם במקום אחר. אבל אנא, הקדישו רגע וחשבו אם אתם באמת עוזרים להם בכך שאתם נאחזים. אם הם תלויים באנרגיה שלכם שתעניק להם חביבות ותמיכה ותאפשר להם בכך להרגיש טוב, כיצד יוכלו אי פעם להתמודד עם חוסר היכולת שלהם להעניק חביבות ותמיכה שכאלה לעצמם? ברמת הנשמה, אתם עלולים לחזק את החולשה שלהם במקום לעורר את העוצמה הפנימית האמיתית שלהם. הדבר משפיע באופן שלילי על שני הצדדים.

היותכם עובדי אור או מרפאים רוחניים משמעותה שאתם שואפים להתחבר עם מישהו ברמת הנשמה. ברמת הנשמה, כל הישויות שוות ואף אחת לא שווה יותר מרעותה. כולכם ניצוצות של ההוויה האלוהית שאתם מכנים בשם אלוהים. אפשר שברמה האנושית אדם אחד נראה כבעל ידע רב יותר, מפותח יותר או חכם יותר מאדם אחר. אולם, אם תבחנו זאת מנקודת המבט של הנשמה, סוג זה של שיפוט בטל ומבוטל. כל הנשמות נודדות ביקום האינסופי וחוות מחזורים שונים של התנסות וצמיחה. יכול להיות שאתם עוזרים למישהו שסובל מחוסר איזון רגשי חמור בגלל נסיבות קשות מאוד הקיימות בחייו. אולי אתם אלה שמגישים לו עזרה בנקודת זמן זו. אבל אחר-כך, ברגע שהאדם הסובל התאושש וכוחו שב אליו, הוא עשוי להפוך למורה שלכם ולהראות לכם חוכמה וחמלה עמוקות שידהימו אתכם.

כדי להגיש ריפוי רוחני או להיות עובדי אור, חשוב תמיד לזכור שאתם שווים לאדם האחר ברמת הנשמה. חשוב ביותר שתכירו באנושיות שלכם ושלמעשה אתם נמצאים באותה סירה כמו האדם האחר. אולי אתם מחזיקים במרחב של אור וחמלה עבור מישהו, אבל הדבר לא הופך אתכם לשונים ממנו, במובן של היותכם “גבוהים יותר” או “מעליו”. אל תזדהו עם היותכם עובדי אור. אם אתם נמשכים לעזור לאנשים לגלות את העוצמה הפנימית האמיתית שלהם, לכו בעקבות תשוקתכם ועשו את מה שאתם אוהבים לעשות. לעבודת האור פנים וצורות רבים; ברור שהיא אינה מוגבלת לתרפיה. באופן כללי, אם אתם עושים את מה שאתם אוהבים לעשות באמת, אתם תראו שאתם מהווים השראה לאנשים אחרים לעשות זאת גם כן. היותכם אחד עם ניצוץ האלוהים שבלבכם תוביל אתכם בטבעיות לסוג העבודה הנכון, למערכת היחסים המתאימה או למקום המגורים הראוי. פשוט מאוד לחיות מהלב. מדובר בחיבור לתשוקת הלב שלכם, לשמחה האמיתית שלכם, ולתעוזה לפעול על פיהן. הדבר יהפוך אתכם לעובדי אור, ולא בהכרח משום שאתם “עוזרים לאנשים אחרים”. אלא משום שאתם מביאים את שיר הנשמה הייחודי שלכם לעולם, ומעניקים השראה לאנשים אחרים להאמין בעצמם גם כן והגשים את המיטב הקיים בהם. האור קורן בטבעיות לכל עבר. אינכם צריכים להתמקד בשאלה כיצד להפיץ אור בעולם, אל תנסו להיות טובים ומועילים. נסו לחיות על פי הטבע האלוהי והייחודי שלכם, והעולם יהיה מקום טוב יותר בשל כך.

תודה רבה לסמדר ברגמן והאתר הנפלא שלה שתרגמה מאנגלית – פורסם ברשות.

תגובות

תגובות