דיסק איזון קריסטלי

מרגישים את העומס, הכבדות, הטלטלות שמירה על איזון יכולה להקל עלינו.

דיסק “איזון קריסטלי” – מדיטציות בדמיון מודרך לאיזון הגוף והנפש
מאת גלית בר-יוסף

מחיר מיוחד 50 ש”ח (ישלח כקבצי אודיו)
מחיר דיסק + משלוח 80 ש”ח

לביצוע התשלום

לכל שאלה מוזמנים ליצור קשר ולהשאיר הודעה 054-5614311

התהליך מתאים לטיפול עצמי ולטיפול באחרים, ניתן לבצעו גם על ילדים.

זהו אחד הכלים העוצמתיים ביותר לצאת מדיכאון וחרדות ולשמור על עצמנו באיזון ויציבות בתקופות מטלטלות אלו. ניתן לדמיין, להרגיש או לדעת שהתהליך מתרחש – כל אחד והחוויה האישית שלו.המדיטציות כוללות תהליך המסייע בטיהור, הטענה ואיזון הגופים והמרכזים האנרגטיים (צ’קרות), וכן תהליך ניקוי מטפילים אנרגטיים.

מומלץ לבצע את האיזון באופן יום יומי – רק את ההליך המקוצר שלושת המדיטציות הראשונות (לדוגמא בבוקר לפני שקמים מהמיטה).התהליך אורך מספר דקות, ככל שרמת האיזון גבוהה יותר הוא יכול להתבצע בזמן קצר יותר.

חשיבות האיזון האנרגטי

 

CD איזון קריסטלי

הדיסק מכיל 12 קטעים:

 

1. הסבר והקדמה
2. ניקוי אנרגטי – ברבדים עליונים
3. קרן האיזון המגנטית – ניקוי אנרגטי ברבדים עמוקים והטענה
4. איזון, ניקוי והטענת הצ’קרות – מקוצר
5. ניקוי טפילים אנרגטיים – “פצצת האור”
6. איזון, ניקוי והטענת צ’אקרת הבסיס
7. איזון, ניקוי והטענת צ’אקרת המין
8. איזון, ניקוי והטענת צ’אקרת מקלעת השמש
9. איזון, ניקוי והטענת צ’אקרת הביניים
10. איזון, ניקוי והטענת צ’אקרת הלב
11. איזון, ניקוי והטענת צ’אקרת הגרון
12. איזון, ניקוי והטענת צ’אקרת העין השלישית

מדיטציית דוגמא מתוך הדיסק
קרן האיזון המגנטית – ניקוי אנרגטי ברבדים עמוקים והטענה

עדויות לאחר שימוש בדיסק “איזון הקריסטלי”:

בעבר לא האמנתי שע”י כוח המחשבה ניתן להניע את הגוף, לשמחתי התבדיתי. היום כל יום שאני לא מאזנת את הגוף לקראת הצהריים אני מגיעה עייפה וחסרת מצב רוח ואז נזכרת שבבוקר מיהרתי ולא הצלחתי לאזן את עצמי. בנוסף, בתקופת המחזור כשהגוף עובר שינויים הורמונאליים גם אם אני רוצה לאזן קשה לי מאוד מצב שהדליק נורה אדומה והתחלתי להאמין שיש דברים בגו. היום אני לא מעזה לקום מהמיטה מבלי לאזן את עצמי והחיים נראים אחרת.

line_long

האיזון הקריסטלי הוא תהליך יעיל ומהיר להשגת איזון מיידי. בשונה משיטות דמיון מודרך אחרות – זוהי שיטה שקל לזכור בע”פ וליישם בכל עת וכן מעניקה ניקיון פנימי מעמיק וייסודי. אני אפילו אוהבת פשוט להזמין את הקריסטל להסתובב סביבי במהלך שעות היום והלילה ובכך אני מרגישה מוגנת יותר מאנרגיות הסביבה.

line_long

האיזון הקריסטלי, הוא כלי מעולה לאיזון כללי ואשר משמש גם להענקת פרץ של אנרגיה ושמחה – ומרגע שהתוודעתי אליו הוא משמש אותי מדי יום. אני יכולה להעיד שבתחילה, כאשר לא הקפדתי על האיזון היומי, יכולתי לחוש את השוני בתפקוד הכללי שלי. פשוט יצאתי מאיזון. אני ממליצה, בכל לב, לאמץ אל חייכם את הכלי הנפלא הזה.

line_long

האיזון הקריסטלי עובד גם על ילדים. אני אמא לשלושה בנים וכל בוקר אותו הקושי להעיר, להלביש, לאכול, לארגן תיק, עד שבאפיסת כוחות כמעט אנו יוצאים בזמן מהבית אחרי ריבים וצעקות. השבוע בעלי איננו והקושי היה בלתי נסבל ואז נזכרתי באיזון הקריסטלי והחלטתי לנסות. קמתי לפני הזמן ועשיתי לעצמי ולילדים איזון ולהפתעתי הרבה פעם ראשונה בהיסטוריה הם קמו לבד והתלבשו בעצמם, הבוקר עבר בנעימים והיינו מאורגנים עוד לפני הזמן, בלי כעס, בלי צעקות – מדהים ממש, לא האמנתי והמשכתי גם יום אחרי וזה עובד…. מומלץ בחום.

line_long

כאשר הגעתי לטיפול, הייתי בתחילת דיכאון לאחר לידה ומרוקנת מכל טיפת אנרגיה. בטיפול הראשון גלית עשתה לי את האיזון הקריסטלי, וכמטה קסם – נשאבו ממני כל האנרגיות השליליות, ובמקומן נכנסו אנרגיות מחודשות. הדיכאון נעלם מיידית! בהמשך למדתי לעשות את האיזון בעצמי ומהר יותר. כעת הוא משמש אותי ככלי יעיל במיוחד להרגעה במצבים קשים, וככלי מאזן באופן כללי.

line_long

אחרי האיזון הראשון מיד חל שיפור בהרגשתי הכללית. הרגשתי שיש הגנה על הנפש מפני כעסים וצעקות של אנשים אחרים – זה החליק על פני ולא נגע או השפיע עלי יותר.

line_long

גלית-בר-יוסף-פרופיל-קטןהתהליך מועבר ע”י גלית בר-יוסף – מלוות תהליכי מודעות והתפתחות אישית, מפתחת שיטת “קול הקריסטל” לשינוי תודעתי, מנחת סדנאות להתפתחות ומודעות, מפגשי מדיטציה בתקשור בשילוב קול ומנחת מעגלי נשים. אני משלבת מגוון שיטות וכלים בין היתר שיטת המסע, דמיון מודרך, תטא הילנג, תקשור, ריפוי בקול וכלים אנרגטיים רבים נוספים בשילוב אנרגיית הקריסטל.

ליצירת קשר לפגישה אישית: gali.crystali@gmail.com  050-2345347,  קבוצת “קול קריסטל” בפייסבוק