אלכימיה של הלב

Posted by on יונ 16, 2014 in מסרים ממסדר מרלין, תקשורים | סגור לתגובות על אלכימיה של הלב

אלכימיה של הלב

יקרים אהובים,

זמנים ברוכים אלו מאפשרים לקסמים להתרחש, אותו השער אשר נפתח ב-06/06 החל תהליך נוסף של הסרת המסכים מעל המרחב אשר לכם ויחד עם זאת בתוככם. המסכים המוסרים כעת הינם חלק ממסכי ההסתרה הרבים אשר הושמו במרחב שלכם לצורך ביצוע התאמות למרחב בתקופת העידן ההולך ונעלם לו, אותו עידן של חומר דחוס שחקירתו המרכזית הייתה אותם היסודות של אדמה ומים. ההסתרות למעשה באו לאפשר לכם לשחק את המשחק “בעיניים עצומות” ולחקור כיצד נראים הדברים מנקודת מבט זו. שכחתם מי אתם ולמה מסוגלים אתם והסתמכתם על המהות הבסיסית ביותר בכם על אותו היבט הישרדותי ארצי הנמצא בתוככם.

ימים אלו הסתיימו להם ויחד איתם אותם ההסתרות יכולות להשיל עצמם. בכדי לאפשר לכם הסתגלות אופטימאלית תהליך זה נעשה בהדרגה יתירה על מנת למנוע טלטלות עזות מדי. מתחילים אתם להיזכר, להתחבר, להתעורר. גם אלו שלא ממש מוכנים לכך מתעוררים ועבורם שלב זה מאד מטלטל ואפילו מפחיד. יכולים הם לחשוב שדעתם השתבשה עליהם, או שהוזים הם והשכל וההיגיון ינסה לתת לכך הסברים הגיוניים. אולם אהובים יש גבול למה שההיגיון שלכם יכול להסביר ותישארו עם שאלות רבות.

זהו הזמן בו מתחברים אתם שלב נוסף פנימה אל מהותכם האמיתית, הסכימו לקבל עצמכם כפי שאתם והיו בפתיחות מירבית. רבים מכם עדיים לא השלימו את תהליכי ההבשלה הרגשית נפשית ועל כן, קיים עדיין פער גדול בין רמות אלו לרמות היכולות אשר מתעוררים להם. במונח היכולות כוללים אנו למשל: יכולות ניבוי, תקשור, טלפתיה, יכולת להזיז חפצים, קריאת מחשבות, יכולות ריפוי בצורה של הילינג ועוד רבים וטובים.

מסדר מרלין הנעלה ואני בראשו, אמונים על תחילתו של חיבור מועצם זה אשר עושים אתם. מבינים אנו את הצורך בהתאמת הגוף הרגשי/נפשי לתהליך ואנו ניתן את המענה האנרגטי לנושא. עליכם להבין אהובים, שנים רבות מכשירים אתכם לשלב זה, רבים מכם עברו כבר תהלים רבים ומופלאים ותרמתם רבות למהלך החקירה בנושא. חקירה זו של הגוף הרגשי הסתיימה ברמתה הבסיסית ואנו עולים דרגה, לרמת האלכימיה של הלב.

כבר דובר בעבר על נושא לב הארגמן והפעלתו של הלב הגבוהה שתוככם (ראו תקשור ומדיטציה בנושא “הפעמת לב הארגמן הקדום”), וממליצים אנו לחזור לבצע תהליכים אלו בכדי לאפשר אותו חיבור מועצם וקבלת הבנות. כמו כן אותה להבה כחולה (ראו תקשור ומדיטציה בנושא “חניכת הלהבה הכחול והפעלת צ’קרת הפיווט“), העוסקת בריפוי טראומות קיום ניתנה למרחב אשר לכם לצורך ריפוי עמוק של אותם טראומות אשר לא ניתן היה לשחררם. איילו כלים בריאתיים אשר אושר להביאם למרחבכם לצורך אותה הכנת הגופים שלכם למתרחש היום.

במאמר זה ברצונינו להביא לידיעתכם את נושא אלכימיית הלב, אותה טכנולוגיה אשר הייתה בשימוש במקדשי אטלנטיס הברוכה ולמעשה סייעה בידיהם של נשמות נעלות אלו להתעלות מעל אותו רגש נמוך, אשר מכירים אתם אותו עד מאד, ולאפשר חיים מתוך רגש גבוהה, נעלה. הצורה בה הדברים נעשו באותם הזמנים, הייתה מעט קיצונית והביאה אותם לפעול, על פי הגדרתכם, בצורה “קרה”. ניתוק מלא מהרגש, אשר גרם בסופו של דבר לאותם הקשיים והנפילה הגדולה. ולכן המסקנות הוסקו וההבנות נלמדו ומתוך אותו שילוב כוחות של כוהני אטלנטיס ולמוריה, אשר חוברים להם יחדיו בתקופות ברוכות אלו, הושק תהליך חדש ונפלא המייצג את השילוב של השניים.

אלכימיה של הלב, מאפשרת שחרור והתמרה של אותם “רגשות נמוכים” (עצב, כאב, עלבון, אשמה, בושה, כעס ועוד) ומאפשרת להם להפוך ל”רגשות גבוהים” ומועצמים (חמלה, שמחה, אושר, אהבה ללא תנאי, התפעמות ועוד). מסדר מרלין היה אמון על השילוב של הטכנולוגיות ועל ביצוע ההתאמות לתקופתכם ובנוסף לחיבור ושילוב טכנולוגיות חדשות ומועצמות הנחשפות כעת מלב הבריאה עבורכם.

במפגש “אלכימיה של הלב” אשר עומד להתרחש ב-25/07/2014 אשר יעמוד בסימן הספרה 7 ניצור תהליכי העצמה וחיבור אל אותו לב גבוהה שבכם, אל אותם חלקים אשר לא זכרתם להפעיל בתוככם ואל אותם צפני דנ”א רדומים אשר בשלה השעה לעורר לחיים. אנו עומדים לחבר אתכם אל תדר חדש ועוצמתי ובשל כך נעזר אנו בכלי הקריסטל (קערות קריסטליות) אשר לכם על מנת להדהד תדר זה בתוככם. אותם מייתרי קול אשר לכם אף הם ישמשו לאותה ההתמרה ויאפשרו חיבור עמוק ונפלא אל אותם חלקים בלבבות אשר לכם שבשלה שעתם להתעורר.

לצורך תהליך מבורך זה, יש להכין עצמכם והגופים אשר לכם להעלאת התדר. אותו תהליך חניכה מבורך יתרחש שוב ויאפשר לאלו שעדיין לא ביצעו את החיבור לתדר הקוסם בתוכם להשלים את הפער (ראו תקשור “תדר האלכימיה והתעוררות בני אטלנטיס” ותהליך חניכה “חיבור אל הקוסם בתוכנו“). חשוב לפני לכתכם לישון, להתכוונן ולתת הוראה לנשמתכם, לעלות למרחב אטלנטיס המקודש אל המקדשים הקריסטליים המצויים בהם וליצור תהליכי התמרה לגופים שלכם.

שינויי תזונה יחלו להתרחש בתוככם למי שעדיין לא ביצע אותם. אתם למעשה מעדנים את התדר של הגוף הפיזי שלכם ולכן לא יכולים אתם יותר לסבול תדרי מזון שאינו תואם לכם. אותו הבשר, המתועש, המעובד, אשר מכיל את אותם תדרי פחד וחוסר כבוד אל משק החי שלכם, לא תוכלו להכילם יותר ויש למצוא תחליפים התואמים לכם יותר. הגוף שלכם המופלא, יודע בדיוק מה נכון עבורכם ועל ידי תהליך הקשבה פנימה תוכלו לקבל סימנים מדוייקים מה נכון עבורכם ומה לא תואם יותר. לכל אחד הרפרטואר האישי שלו ולכן חשוב לא להתייחס להמלצות כוללניות, אשר לא לוקחות בחשבון את התאימות האנרגטית של כל אחד מכם.

מחולל אלכימיה של הלב – כלי אלכימיה להתמרת רגש נמוך

לסיום ברצונינו להעביר לכם כלי, אשר יתחיל לבצע את אותה אלכימיה של הלב ברמות ראשוניות. ברגע שעולה בכם אותו רגש נמוך בגופכם (ניתן לעשות זאת גם בדיעבד, מתוך היזכרות בתחושה).

הכניסו עצמכם למצב מדיטטיבי 

התכוונו להגיע למקדש ההתמרה האלכימי באטלנטיס – הנמצא במימד חמש *

דמיינו שמכניסים אתם את עצמכם למעיין קפסולה קריסטלית *

עוררו את אותו הרגש מחדש בתוככם והביעו כוונה עמוקה ליצור אלכימיה של אותו הרגש *

עצם הבעת הכוונה, תעורר תגובה בקריסטל סביבכם ומתוך הספריות הרבות המצויות בו, ירקח עבורכם את הגוון המדויק אשר סותר את אותו הרגש. כלומר יצור גוון משלים לרגש המתעורר בכם *

ראו כיצד אותו הגוון מתחיל למלא את הקפסולה בה נמצאים אתם , כמו מעין ערפילים של בוקר קרירים ונעימים. נשמו אותם פנימה לגופים שבכם וכשאותה אנרגיה תפגוש את רמות הרגש הללו בגופים אשר לכם, תיווצר פעולה גומלין אשר תנטרל את אותו הרגש ותהפוך אותו לאנרגיה זמינה עבורכם

בסופו של התהליך נשמו עמוק, זמנו אנרגיה של הטמעה ושמירה ואף אותם נשמו ודמיינו שממלא היא את ההילה שלכם *

צאו מהקפסולה וחיזרו לאט בקצב שלכם לכאן ועכשיו *

כלי מופלא זה נחשף לראשונה ליושבי ארץ לשימושכם הנפלא, מתוך אותה התעלות אשר עושים אתם, אשר אין עוד צורך לסבול ולהתענות. חשוב להבין שכל עוד השיעור שאותו רגש בא ללמד אתכם לא הסתיים בחייכם, גם אותה אלכימיה לא תעזור. כל עוד הרגש הקיים משרת אתכם וקיים רווח משני כלשהו שמרוויחים אתם ממנו, לא ניתן יהי לבצע ההתמרה. ולכן חשוב ביותר להבין ולעשות לפני שימוש במחולל זה את הלמידה המודעותית/תודעתית ורק לאחר שנלמד השיעור ניתן להתמיר את אותו הרגש בקלות ובפשטות. חשוב להבין כי ברגע שביצעתם את אותו התהליך על רגש מסוים, אותו הרגש כשיעלה שוב בתוככם, יתפוגג הוא ביתר קלות עד אשר יפסיק להיווצר.

בנוסף, עליכם להבין כי קשת הרגשות אשר לכם עצומה היא, ופיתחת את רמות הגוונים ברמה כה גבוהה עד כי קיימים מאות גוונים שונים לכל רגש הכוללים שינויים קטנים בניהם. בשלבים מתקדמים יותר נפתח מחולל זה ונאפשר התמרה יעילה יותר. בשלב זה מתרגלים אתם את הרמה הראשונה וחשוב לתרגל אותה בכל הזדמנות אפשרית.

אהובים יקרים, כה נרגשים אנו להעביר לכם ידע זה ויודעים אנו כמה קושי הוא עומד לחסוך מכם, לאלו אשר יבחרו בכך כמובן. אנו מסדר מרלין עומד לרשותכם בכל שאלה ובקשה והידע ימשיך ויזרום אליכם בעוצמות התואמות לכם.

היו ברוכים אהובים ותהה דרככם סוגה בכוכבים.

אנו עימכם תמיד, לאורך כל הדרך
הנני מרלין הקוסם הועבר ע”י גלית בר-יוסף

נייד : 050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק
gali.crystli@gmail.com

תגובות

תגובות