שלב נוסף בהתעלות – יציאה משעבוד החומר אל חירות נשמתנו

Posted by on יול 27, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על שלב נוסף בהתעלות – יציאה משעבוד החומר אל חירות נשמתנו

שלב נוסף בהתעלות – יציאה משעבוד החומר אל חירות נשמתנו

23/03/2014

השלום והברכה אהובים,

התכנסנו כאן היום חברי הקבוצה כולה (“איחוד האור”), על מנת להעביר לכם את המסר וההבנות החשובות על התקופה שעוברים אתם כעת. חשוב להבין שהמילים שמסר זה מורכבות ממנו, יש להם תדר ועצם הקריאה מאפשרת לתדר זה להדהד בכם ולהתחיל ליצור את החיבור והקישור לשינוי המתרחש.

ובכן יקרים, התקופות המואצות כבר כאן, הינכם חווים אותן כבר תקופה משמעותית מאז אותו תאריך מבורך של חילוף העידן הרשמי 21/12/12. ובכל שלב בתהליך מבשילים אתם לעוד רובד בתהליך ההתעלות האישית שלכם ושל החיבור לתהליך של הפלנטה כולה. לכל אחד מכם תפקיד חשוב בתהליך הן בפן האישי ומה שיש לכם לתרום והן בפן הגלובלי ובייעוד הקוסמי שלכם. האחדות הינה אחד הנושאים המשמעותיות ביותר שלומדים אתם להתנהל בתוכה כרגע ונשמות אשר מצליחות להביא עצמם לפעול מתוך תדר זה, יוכלו להרגיש את העוצמות המועצמות כאשר פועלים אתם מתוך מקום זה.

חשוב להבין כי רבים מכם עדיין אינם מוכנים לוותר על אותה הנפרדות המוכרת והידועה, אותה נפרדות שחוויתם דורות רבים בעידן הקודם ולמעשה פיתחה את אותו האגו אשר לכם. אותה הנפרדות מנסה עד מאד להישאר בכם ולהניעה אתכם מלשחררה. פחדים רבים מונעים מכם את אותו חיבור לאחדות: פחד להיטמע בכלל, שלא יראו אותי, שישתלטו עלי, שאסחף ואאבד את עצמי ועוד. אכן חוויתם חוויות מעין אלו בגלגולים הקודמים לכם והן אלו אשר מזינים כעת את אותה היאחזות בנפרדות. עליכם להבין שאותם התנסויות היו חלק בלתי נפרד מהחקירה של נשמותיכם בתקופת עידן ישן, עידן של חומר ורגש, עידן של אדמה ומים. וכעת נשמותיכם עברו לחקירה של יסודות חדשים בעידן נוכחי, יסודות האש והאוויר. יסודות המאפשרים סוף סוף למסכי ההסתרה הרבים להסיר עצמם גם בתוככם וגם במרחב אשר לכם. אותם הסתרות נוצרו על מנת שתוכלו לחוות את העידן הישן מהמקום האוטנטי ביותר ולאפשר לכם לשחק את המשחק ממקום נקי ככל שניתן.

עידן חדש הגיע אהובים ואתם עוברים את השדרוגים הפנימיים וההתאמות לשדרוגים החיצוניים. אותם התאמות אינם פשוטות לכם ונתקלות בקשיים רבים, אולם לומדים אתם, מסתגלים אתם ואנו כאן ממעל מופעמים ממידת הגמישות שחלקכם מפגין בתהליך ועד כמה הדברים יכולים להתבצע, יחסית במהירות גבוהה, אם מסכימים אתם לשחרר את אותה השליטה שהתרגלתם לעבוד עימה ולמעשה מונעת מכם כעת את אותה התקדמות וביצוע אותם התאמות.

שיעור שחרור השליטה הינו אחד השיעורים המורכבים ביותר באנושות בתקופות אלו, הוא בה בשילוב מלא עם שיעור האמונה בחייכם וללא האחד לא ניתן לשחרר את השני. אלו שיעורים השזורים אחד בשני ויאפשרו לכם פריצות דרך משמעותיות. תקופה נוכחית זו באה לאפשר לכם לבצע את אותה הלמידה בצורה מואצת ומותאמת לאנרגיות היורדות עליכם. אותו חג האביב, חג החירות, חג הפסח הקרב והבא יאפשר לכם לבצע קפיצה קוונטית מתוך האחדות אל עבר למידת אותם שני שיעורי חיים משמעותיים. 

למעשה בני ישראל באותם הימים עברו שיעור דומה למה שאתם מתבקשים לעבור כאן כעת. באופן מטפורי, עוברים אתם שחרור מעבדות לחומר, לאגו, מוסכמות, לתבניות, לאמונות ויוצאים לחופש – לפעול מתוך האמת הפנימית שבכם ולהיות מי שאתם באמת, מתחת לכל ההסתרות שהצטברו בכם. זו היא יציאה פנימית ועמוקה מעבדות לחירות. וכמו בני ישראל במצרים, אנו עוברים שחרור ההיאחזות והשליטה של החומר עלינו ומעבר מתוך אמונה מלאה אל חירות נשמתנו, אל הארץ המובטחת, אל מימד חמישי מופלא וקסום.

אלו מכם אשר חיפשו דרך לאפשר לעצמם קפיצה זו, במידה ואכן ישקיעו את האנרגיה הדרושה בהכנות לכך ובהתכוונות המדויקת יוכלו להצליח ליצור שינוי מהותי בהתקדמות ובהתאמות אשר להם ולכן תצלח בידם האפשרות ליצור מעין פתח קוסמי בחיבור שלהם לעצמם, שיאפשר חיבור מועצם מעין כמוהו. אנו כאן שוקדים ועמלים כל העת למצוא דרכים חדשות ומשוכללות, לפתח טכנולוגיות וכלים מותאמים אליכם, על מנת לסייע עד כמה שניתן לבני האנוש לבצע את התהליך בצורה המהירה והטובה ביותר. מתוך ניסיונות אלו עולה כעת אותו השער, הטומן בחובו את שיא הטכנולוגיה הבריאתית העומדת לרשותכם ותואמת את יכולות ההכלה שלכם לביצוע אותה טרנספורמציה מואצת.

רבים מכם חווים בשבועות האחרונים את הכנתכם לקראתה, התהליך כבר החל גם אם לא ידעתם על כך: שינויים בחייכם, בצורת העבודה שלכם, שינויים פיזיולוגיים ואנרגטיים. ככל שרמת ההתמסרות שלכם גבוהה יותר, כך התהליך מתבצע בקלות יותר. נשמות אשר עדיין נאחזות בהתנגדותם וממשיכות לאחוז בשליטה ולהתנגד לחוקיות המרחב, עוברים זאת בקושי ובטלטלות רבות יותר, מחלות, נפילות רגשיות ומצבים קשים.

ובכן, מה עליכם לעשות בכדי להכין עצמכם לכך? העברנו אל הדוברת תהליך בדמיון מודרך (ראו לינק מצורף) אשר יאפשר לכם לשמור על רמות האיזון בכם ויאפשר לכם להתחבר אל רמות כיוונן גבוהות יותר. ממליצים אנו לעשותו את אותו התהליך בכל יום עד לאותו תאריך שער מרובע 04-04-14 ובו אנו נעביר תהליך נוסף ומשמעותי ביותר שיאפשר את הפעלתו של אותו מפץ בתוככם שיאפשר את אותה קפיצה. כמובן כל אחד בעוצמה שיוכל הוא להכילו.

חיבור אל ארבעת האלמנטים של נשמתנו

תאריך שער מרובע זה 04-04-14 למעשה מייצג את מציאת האיזון בין ארבעת היסודות בכם מהמקום הגבוהה של החיבור ביניהם. עדיין רובכם פועלים בתכנות הישן של אותם שני יסודות מרכזיים של עידן ישן ואותם יסודות חדשים עוד משניים בתוככם. הגיעה השעה לאפשר לחילוף המשקלים להתבצע בתוככם ומתוך כך חיבור לצפנים וקידודים אשר יאפשרו לכם את אותו חיבור מועצם. כמו כן אותו שער מרובע, יאפשר לכם ליצור מעין חבירה אל ארבעת האלמנטים הנוספים החסרים לכם, ארבעת האלמנטים אשר הושרשו בעברכם ונשכחו מכם לצורך עידן ישן. אותם אלמנטים , למעשה יצרו השלמה של המערך שלכם ויאפשרו לכם להפוך לשלמים שוב. אלמנטים אלו, שונים מעט ביניכם, בהתאם לתרבויות השונות שהגעתם מהם ובהתאם למישורים השונים. כל אחד מכם הביא עימו אלמנטים נוספים אשר הוא התמחה בהם בעידנים קודמים וכעת הזמן להיזכר בכך. דוגמאות לאלמנטים נוספים הקיימים בבריאה הינו: תדרי הצבעים, תדרי הקול, תדר הקריסטל, תדר העץ, תדר הנחושת, תדר המינרלים, אלכימיה, תדרי הצמחים, חיבור אל החיות ועוד רבים וטובים.

אותם אלמנטים ייחודיים אשר הבאתם עימכם למעשה יאפשרו לכם להביא את הייחודיות שלכם אל המרחב מתוך אותה אחדות נפלאה ושיתוף פעולה ביניכם. אותם אלמנטים משלימים אחד את השני ופועלים בעוצמה המירבית כחלק מרביעייה. ייתכן כי חלקכם כבר התחבר לחלק מהאלמנטים שלו, אולם כל עוד השאר חסרים, עוצמת הפעולה בהם לוקה בחסר. 

חלקכם הביא עימו ידע רב אשר האנושות זקוקה לו להמשך הדרך ודרך חיבור אל האלמנטים החסרים לכם תוכלו ליצור את אותו חיבור לידע זה ולאפשר לו להיכנס אל תודעתכם. חשוב כי תבינו אהובים, התחלתם את תקופת חייכם על פני ארץ מתוך בחירה להיות ולחוות כבני אנוש רגילים, מוגבלים ומנותקים. וכעת, עוד בחייכם תוכלו להתחבר אל העוצמות הקיימות בכם מעצם היותכם נשמות גבוהות ונעלות. כל אחד ואחד מהקוראים מילים אלו, יש בו את אותם היכולות והפוטנציאלים לאפשר לכך להיות. בהתאם לרמות השחרור וחיזוק אמונתכם כך תצליחו לממש פוטנציאלים אלו בקלות ובמהירות יותר.

יקרים אנו נרגשים ונלהבים לראות את שיתוף הפעולה הקרב ובה, יכולות החיבור הגבוהה שלכם נפתחים כעת לרובדים נוספים וכל אחד מכם חווה זאת בדרכו הייחודית. שתפו המיידעים ביניכם, למדו אחד את השני ואפשרו לתמיכה ההדדית שלכם לתרום אחד לשני בתהליך האישי שלכם. שיתופי הפעולה הינם קריטיים לשלב זה ועל כן שימו לב לתחושות שלכם ונסו לקבל הבנה לאן הסימנים מובילים אתכם. אנו מסייעים באופן אישי לכל אחד ואחד מכם בתהליך האישי שלו, ככל שתביעו כוונה עמוקה יותר לביצוע תהליך התעלות מואץ ומותאם, כך נוכל לסייע יותר.

היו שלום אהובים ותהה דרככם סוגה בכוכבים

אנו “איחוד האור” הועבר ע”י גלית בר-יוסף
נייד : 050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק
gali.crystli@gmail.com

לחצו על הקישור לקבלת פרטים על מפגש בנושא – שחרור מעבדות החומר אל חירות נשמתנו – שער 04-04-14

תגובות

תגובות