שלב ההאצה האישית – שער 10/10/2013

Posted by on יול 27, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על שלב ההאצה האישית – שער 10/10/2013

שלב ההאצה האישית – שער 10/10/2013

30/09/2013

השלום והברכה יקרים,

תקופת החגים הסתיימה ורבים מכם חווים בימים אלה תחושה של ריקנות. תקופת החגים השנההייתה עוצמתית מאי פעם והאנרגיות אשר נחתו על פני ארץ היו חזקות ביותר והן הוטמעו בכולכם ברמות הכלה שונות התואמות כל אחד ואחת בהתאם לרמת ההתפתחות האישית. 

שלב זה של התמרה יצר עומס יתר על המערכות שלכם, בכדי לאפשר לכם לנצל בצורה אופטימלית את העוצמה של הכוונה המשותפת של המסה הקריטית להתפתחות מואצת. עליכם להבין יקירים,שהתודעה שלכם פועלת יותר ויותר באופן קולקטיבי והנכם מושפעים יותר ויותר מהתודעה המשולבת ההולכת ומתעלה בקצב מואץ בעיקר באזורכם.

הפעילות אשר ביצענו עמכם בשיתוף פעולה של שמים וארץ בתקופה של לפני החגים –”איחוד כוחות האור לריפוי המזרח התיכון”, נתנה תוצאות מופלאות ומשמעותיות ביותר ואכן נמנעה מכם ההתמודדות עם חוסר יציבות ברמות גבוהות. התהליכים באזורכםמתרחשים בעוצמות פחותות יותר ומעודנות, באופן יחסי, כפי שהכוונון המשותף יצר. ראו יקירים כמה כח יש לכם בידיים, כשאתם מתאחדים, גם אם מדובר בכמה מאות בודדות, יש לכם עוצמות פי אלפי מונים, מפעולה בודדת של אחד מכם. הוכחתם ללא כל ספק שכח האחדות פועל ויש לכם את הכח לשנות את המציאות שלכם כאן ועכשיו. אנו ניזום פעילויות מסוג זה, מדי פעם שוב, בתזמונים שונים, בכדי לסייע בידכם ליצור באזור מרחב שקט ורגוע יותר. מודים אנו מקרב לב לכל המשתתפים במערכה וגאים אנו להיות חלק ממנה.

ברצוננו כעת לפרט עבורכם את השלב הבא בתהליך ההתעלות שלכם, שלב ההאצה ההאישית. בעבר הזכרנו כבר את שלב “הבלתי תלוי” בכמה הקשרים, ובכן שלב זה הפעם מתעצם ברמות נוספות ולמעשה בא לסייע לכם להשתחרר מכבלי העבר באופן משמעותי יותר. מהתמכרויות, מתלותיות, מהגדרות, מתבניות, מקיבעונות –מכל דבר אשר הנכם מגדירים עצמכם דרכו.

הבינו יקרים, עידן חדש בא לתת לכם את הכח לברוא את עצמכם מחדש ממקום מועצם, מודע, בוגר, אחראי, הרואה את המתרחש בעולם מעבר לאשליית המרחב והזמן. הבינו שאתם בחרתם לרדת בתקופות ברוכות אלו של חילוף העידנים, בכדי להשתתף בניסוי יוקרתי זה של הבריאה ולבחון כיצד בני האנוש יוכלו לשחרר עצמם ממגבלות האנרגיה הישנה, על כל המשתמע מכך ולהביא עצמם לפריצת דרך חדשה של תפיסות ותודעה של עידן חדש. זהו שינוי מרחיק לכת, המצריך שחרורים ושינויים בלתי נתפסים על ידכם. אנו המועצות הגבוהות ונציגי הבריאה עצמה, עושים כל אשר ניתן בכדי לסייע בידכם לבצע זאת בצורה האופטימלית ובמינימום טלטלות וזאת מתוך הסתמכות על המידע הרב אשר הצטבר לאורך העידן על התנהלות בני האנוש.

שלב ההאצה האישית כולל בתוכו שלבים משניים רבים, אשר יובילו כל אחד ואחד מכם למצב בו תוכלו להתנהל בעולמכם מתוך התבוננות גבוהה על המתרחש סביבכם, מתוך מודעות ויכולת מופלאה להבין את כללי המשחק החדשים, מתוך מקום שלא נופל יותר אל בורות העבר והרגש המטלטל, מתוך מקום שמבין ומפנים את הכוח והיכולות העומדים לרשותכם והחיבור אל הבורא הפנימי שבכם. כל אחד מכם נמצא בשלב אחר של תהליך ההתעלות האישית, כל אחד מכיר וחווה תהליכים וכלים שונים ומגוונים אשר מסייעים לכם בדרך, כל אחד מכם הקים לעצמו רשתות תמיכה אשר מסייעות לכם במצבים קשים.

עכשיו הזמן אהובים לצלול עמוק יותר, פנימה אל התודעה העמוקה שלכם, אל הדפוסים הכי פנימיים המנהלים אתכם, אל המקומות החשוכים ביותר שבכם שנמנעתם עד היום לגעת בהם. תקופה זו מאפשרת לצלול לעומקים אלו מבלי ל”טבוע” בהם, כפי שקרה לרבים מכם בעבר. האנרגיות אשר הוטמעו בכם במהלך החודש האחרון מאפשרות זאת ולמעשה עוררו ברמות הדנ”א שלכם קודים וצפנים עתיקים, אשר הושמו שם מבעוד מועד לתקופה מופלאה זו וזאת בכדי לאפשר את השלב הזה. זה זה יעורר את רמות העצמאות והבגרות המודעת שלכם. 

* זה הזמן יקרים להשתמש בכל ארגז הכלים העמוס שרכשתם לאורך השנים האחרונות, כל אחד ברמתו ובדרכו הייחודית
* זה הזמן להעזר בהדרכות שלכם המקושרות ומחכות לפקודתכם
* זה הזמן ליצור את החיבור אל המישורים מהם באתם ולהיעזר בתמיכה ובידע שמביאים הם עבורכם
* זה הזמן להשתמש ברשתות התמיכה הארציות שיצרתם

כל התקופה עד היום למעשה הייתה סוג של הכנת תשתיות, רכישת כלים והיזכרות עצמית, מעתה והלאה הגיע הזמן ליישם זאת כאן ועכשיו בחייכם, בהתנסויות בדרך, בסיטואציות שיופיעו, ברגשות שיועצמו ויעלו בכם.

אהובים, התרגשות רבה אופפת אותנו כאן ברמות הגבוהות לקראת שלב זה, אשר יתחיל את השפעתו באופן מלא ב-10/10/2013. תאריך אשר בו נקבע מראש ביצוע שלב זה והנכם עומדים באופן מופלא בתוכנית המקורית. תאריך זה יספק אנרגיה של הפעמה של אותו שלב בתוככם והוא יביא אתכם להכרה בכלים, הידע, היכולות והעוצמה הפנימית הטמונה בכל אחד ואחד מכם. הפעמה זו תיצור אדוות אדוות בכל רחבי הארץ ותעורר גל עוצמתי וחזק של התעוררות,גם של אלו אשר עד היום לא היו חלק מהתהליך באופן אקטיבי. המרחב מתחיל להגיב לתודעה הקולקטיבית המתעצמת ואתם תתחילו לקבל את ההוכחות מתוך התנהלויות שונות בקרב האנושות.

בכדי לאפשר לכם לפעום שלב זה במלוא עוצמתו, חשוב להכין את הגוף על ידי זיכוך שלו באמצעות תהליכי איזון וניקוי אנרגטיים ופיזיים. חשוב להתכוונן לשחרורים עמוקים יותר של דפוסים וקיבעונות ולהסכים לצלול אל הלא ידוע המפחיד הנמצא בתוככם. סמכו על ההדרכות אשר לכם ועל היכולות שבכם, שמסוגלים אתם ויכולים אתם להתמודד עם מה שיעלה משם. זה אמנם מפחיד אתכם ואנו יכולים להבין זאת, אולם משתסכימו לסמוך ולהרשות לעצמכם לשחרר שליטה, ניסים יתחילו להתרחש בעולמכם. כוחכם יגבר פי עשרות מונים, יכולת הבריאה שלכם תגדל ויכולות המעבר הטמונים בכם יתחילו להציג עצמם למודע שבכם. כל אחד והיחודיות שלו, כל אחד והגוון האישי שהוא מביא עמו. 

כל אחד מכם הוא יחיד ומיוחד ויש לו תפקיד משמעותי וחשוב במערך כולו!!! הבינו יקרים, באתם לשלב זה מראש מתוך הבנה ברורה שהדרך היחידה להשיג את המטרות מרחיקות הלכת אשר לקחתם על עצמכם, תהיה אך ורק ע”י איחוד כוחות משולב של בודדים רבים. כל אחד ישתלב בצורה הרמונית ומופלאה באחר כמו פאזל קסום שנרקם לו אט אט מול עינכם והתמונה הכוללת מתחילה להתבהר לה. כל אחד מכם הוא חלק מאותו הפאזל והתמונה תוכל להיות מושלמת רק אם כל אחד מכם, אכן יסכים לממש את תפקידו.

חשוב להבין כי האגו שלכם מערים קשיים רבים על תהליך זה. המעבר מנפרדות לאחדות, מחוסר לשפע, משליטה לשחרור, מספק לאמון,הינו מעבר חד ומאתגר ביותר עבורכם. אנו מלאים באמונה כי נשמות ברוכות אלו אשר לקחו על עצמם שלב זה, הם המתפתחות ביותר, בעלות הניסיון הרב ביותר בחוקי כדור ארץ, בעלות יכולת וירטואוזית ויצירתית מופלאות. וכן יקירים, אם קוראים אתם תקשור זה, אתם חלק ממארג מופלא של נשמות אשר לקח על עצמו את המשימה, להעלות את תודעת כדור ארץ לרמות גבוהות ולהשפיע בכך על המרחב כולו.

הסכימו לזהות את היבטי האגו הפורצים בתוככם, המתנגדים לתהליך בכל מיני אמתלות שונות ומשונות. לאחר הזיהוי, הסכימו להתבונן בהם בחמלה, הבינו שהם שרתו אתכם נאמנה שנים וגלגולים רבים וכעת בוחרים אתם לפעול אחרת. רתמו אותם למשימה החדשה, היעזרו במנגנונים מתוחכמים אלו אשר יצרתם בכדי לשמור על עצמכם בעבר, בכדי שייסעו לכם בשלב חדש זה. אחדו כוחות עם כל החלקים שבכם והסכימו לשתף פעולה עם אנשים נוספים סביבכם.

חשוב לציין שנושא שיתוף הפעולה הוא קריטי לתהליך, במידה ומזהים אתם חבר לדרך אשר מאבד את דרכו, נופל לאגו, לרגש הנמוך, לפחד,נסו להיות שם עבורו בחמלה. הציעו את עזרתכם ותמכו בו בתהליך ההתמודדות עם ה”שדים הפנימיים” העולים בתוכו. הבינו יקירים, מדובר בעבודת צוות שעליכם ללמוד לעשות, רגילים אתם לפעול באופן אינדיבידואלי ולסמוך רק על עצמכם. שלב משמעותי זה של למידה עלינו לעבור מתוך החיבורים, מתוך העבודה המשותפת. שימו לב שקיימות בדנ”א אשר לכם,מילות קוד אשר יכולות להשפיע על האחר ולעורר בו את אותם הזיכרונות למטרה המשותפת שלכם. אל תחששו לדבר את שיש לכם לומר, כל מילה שלכם יכולה להוות מילת קוד עבור האחר ולעורר אותו לפעולה.

יקרים אהובים, שלבים מועצמים אלו העומדים לבוא, מצריכים את מלוא האנרגיה שלכם, את מלוא תשומת הלב, את מלוא הכוונה שלכם. לשם כך באתם והכשרתם עצמכם לאורך כל השנים הללו, עכשיו הזמן להראות את מה שרכשתם ולהביא אותו לידי מימוש בפועל.

השמחה רבה היא בקרבנו, שלב חשוב ומשמעותי עומד בפתח ואנו מלאי התרגשות והתלהבות על האופן בו שלב זה יתרחש בעולמכם ועל ההשפעה שלו על המרחב בפועל. אנו סקרנים יחד אתכם לראות את התוצאות ברובד הפיזי ומחכים בכיליון עיניים לשיתוף הפעולה המבורך בינינו.

אנו עמכם תמיד בכל צעד ושעל

היו שלום ותהה דרככם שוגה בשושנים

אנו איחוד האור
הועבר ע”י גלית בר-יוסף
050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק
gali.crystli@gmail.com

לחצו על הקישור לקבלת פרטים על הקלטה של מפגש בנושא – שלב ההאצה האישית – שער 10-10

תגובות

תגובות