מקהלת השלום של דר’ טוד וקריון בשער 10-10

Posted by on אוק 24, 2015 in בלוג קריסטלי | 0 comments

מקהלת השלום של דר’ טוד וקריון בשער 10-10

שיתוף מהחוויה שלי במקהלת השלום של דר’ טוד והסבר לגבי ההשפעה שלה על המרחב כולו

כולי בהתפעמות ממקהלת השלום של קריון ודר’ טוד, שהתקיימה ב-10/10/15 בהבימה תל אביב.

אז במהלך הימים האחרונים הייתי חלק ממפגש מבורך זה, במסגרת הביקור של קריון בארץ (מי שלא מכיר, לי קרול מתקשר יישות בשם קריון במשל 26 שנה והרבה ממה שנאמר התממש במציאות). את התקשורים שלו מתרגמת סמדר ברגמן המדהימה ואפשר למצוא באתר שלה, כולל כל התקשורים מהמסע שלו בארץ מעכשיו, ניתן גם לשמוע אותם באודיו כפי שהועברו באתר הבא.

כבר לפני שנתיים כשהוחלט שלי קרול וקבוצה גדולה של מאסטרים נוספים יגיעו למסע לארץ, ההדרכה הפנתה את תשומת הלב שלי לפוסט הבודד שפורסם בנושא בפייסבוק וההתרגשות הייתה גדולה, תחושה שמשהו גדול עומד לקרות והיה קשה להתאפק את השנתיים האלו.

אז ביומיים האחרונים לקחתי חלק במקהלת הטונים של דר’ טוד אובוקייטיס אדם מדהים, גאון בתחומו, קליל ומקסים (פיתח 24 טונים לפיתוח בלוטת האצטרובל, לפתיחת החסימה שמונעת מאיתנו להשתמש במלוא הפוטנציאל הטמון בנו. זהו חיבור לדי.אן.אי הרב מימדי שלנו, הפעלה אנרגטית עוצמתית במיוחד המחברת אותנו למאסטריות שלנו – תודה לתמר גנישר על המידע).

דר טוד, התבקש ע”י קריון ליצור מקהלה למוריאנית שתשיר קומבינציה מסוימת של טונים בתאריך ה-21/12/12. מאז נוצרו עוד מפגשים שדר’ טוד בחר באופן מסונכרן ולא מודע, את כל מיקומי המקהלות עוד לפני שקריון גילה את המידע אודות נקודות הצומת והאפס…

מסתבר שהפליאדים יצרו שיטה של 12 זוגות של נקודות עיקריות של אנרגיה שנמצאות ב 24 מיקומים גיאוגרפיים, ו 12 נקודות אנרגיה אלו מכונות גם ‘קפסולות של זמן’ – זוהי למעשה מטפורה – כי למעשה הן אינן מכילות דבר, הן קפסולות פתוחות שנותנות לרשתות של כדור הארץ אנרגיה קוונטית בזמן אמיתי, המאפשרת המצאות במודעות גבוהה יותר ואבולוציה של הדנ”א האנושי.

לאחר המקהלה, התחיל קריון לגלות ידע לגבי ‘נקודות צומת’ ו’נקודות אפס’ על גבי הפלנטה. לכל נקודת צומת יש נקודת אפס מתאימה, וביחד הן יוצרות אנרגיה של ‘משיכה ודחיפה’ שמגבירה את הרשתות של הפלנטה. קריון אמר שהמקהלה הלמוריאנית בהוואי הניחה מפתח במנעול ואיפשרה ל 12 קפסולות הזמן להיות מוכנות לשחרור. עד כה זוהו 3 זוגות, וקריון אמר שלפלנטה נדרש שאחוז מסוים מהזוגות יזוהה ויופעל כדי שכל אחד מהמקבלים יהפוך מקוון ויתחיל לפעול. (פרטים נוספים ניתן למצוא כאן – תודות לתמר גנישר המדהימה על המידע וארגון המפגש).

בעיקבות מידע שקיבלנו אתמול מקריון, מסתבר שמקהלת השלום שהתקיימה בשבת, זו הייתה הפעם הראשונה שהפעלנו מבנה מסוג זה. ולמעשה זהו אירוע היסטורי בסדר גודל גלקטי שיאפשר למבנה להתעורר ולקפסולת הזמן להיפתח. מה מהשמעות המדוייקת עוד לא ממש ברור, אולם זהו אירוע חשוב ומשמעותי, שיצור שינוי במרחב כולו.

לאורך כל האירוע קריון הדגיש שהעם היהודי הוא העם הנבחר שיביא את השלום לעולם, ולמעשה הדרך בה זה יקרה יהיה באופן שאנו ניצור את השלום בתוכינו, כל אחד עם עצמו והסביבה שלו. ממליצה לקרוא לפחות את המסר האחרון מתוך הכנס – תקשור שני מהסמינר.

ולהלן דוגמא שניתנה לגבי הנושא, במהלך הסיור של קריון והפמליה בארץ:

ה”כהונא” הגדולה מהוואי (יש בה זרע גנטי מלכותי מהפליאדיות של מורה רוחנית בדרגת הארה – תודה לחני על המידע), סיפרה בהתרגשות רבה במפגש על בחור מהסיור שלהם שהלך לאיבוד בעיר העתיקה בירושלים ומצא עצמו מכותר בהמון זועם. בלי לחשוב פעמיים ומבלי לפחד, הוא מצא עצמו חוזר שוב ושוב על המילים “I love you”. הם קיללו, דחפו עם מבט של שינאה בעיניים והוא חזר שוב ושוב על המילים. בסופו של דבר הצליח לפלס דרך ההמון ולחזור לקבוצה בלי פגע.

הוא מעיד שבעבר לא היה מסוגל לעשות זאת ואם הפחד היה משתלט עליו, הוא לא היה בחיים כרגע. היא הביאה אותו כדוגמא לדרך שבא אנו צריכים ליצור את השלום בתוכינו.

לאחר התהליכים המדהימים שעשינו בשבת, ראיתי אנרגיה תכולה ומאות אלפי יונים יוצאים מהבימה לכל עבר ומפיצים את הבשורה, ראיתי גם שכלפי מטה יוצאים שורשים קריסטליים שהפכו למעין נחשים לבנים, שמפיצים את האנרגיה מלמעטה.

התפרצויות השנאה והאלימות בארצנו למעשה מייצגים כרגע את פרפורי הגסיסה של האנרגיה הישנה, שמנסה בכל כוחה להחזיר אותנו למצב הישן של פחד ואימה, להוריד אותנו לתודעה הישנה.

אהובים זו המלחמה שקיימת כרגע, אסור לתת לפחד להשתלט, לא להיסחף לחדשות שמשדרים ללא הפסק ולשמור כמה שאפשר על תדר גבוהה ולהמשיך להאמין שיהיה טוב. אנו לא יכולים יותר להתעלם מהמצב אנו נדרשים שוב להתאחד ולהזרים את האנרגיות אל רשת האחדות שיצרנו לפני שנה, במלחמה בשנה שעברה, זו היא מורשתינו לעולם…..

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.