מסר למערכת “צוק איתן” – תפקיד העם הנבחר במערכה

Posted by on אוג 14, 2014 in תקשורים, תקשורים מאת איחוד האור | סגור לתגובות על מסר למערכת “צוק איתן” – תפקיד העם הנבחר במערכה

מסר למערכת “צוק איתן” – תפקיד העם הנבחר במערכה

02-08-14

 השלום והברכה יקירים,

תקופת ריב ומדון באה על אזורכם ויש לציין כי צולחים אתם אותה בצורה נפלאה ומבורכת. אכן ההקרבה רבה היא והקושי גדול ואנו עמכם בכאב על אילו שנפלו חלל למערכה.

חשוב כי תבינו אהובים שהפעם לעומת הפעמים הקודמות זוהי מערכה שונה לחלוטין וחשים אתם זאת. זוהי מערכה אשר באה להביא לפתחו של העולם את אנרגיית האור והחופש. זוהי מערכה בה אתם יקרים, משמשים אור לגויים ומדגימים כיצד יש לפעול מול כוחות חושך אשר רוצים לכלותכם. זוהי מערכה אשר כל אחד ואחד מכם מתבקש לתת בה את חלקו הייחודי ולהשפיע על המרחב כולו.

העם היהודי הינו העם הנבחר ותפקידו המשמעותי להוביל את העולם לכניסת עידן חדש. להוביל בחיבור לאנרגיות האש והאוויר אשר מתבטאים כעת בפיזי במערכה עצמה. אנרגיות אלו באו לתת  לעולם כיוון חדש של חקירה, כיוון חדש של התפתחות תודעתית. הבנה, שלנו יש את הכוח להשפיע בעצם המחשבות שלנו, בעצם ההתכוונות שלנו. שיש לנו הכוח והעוצמה החוברים להם יחדיו באופן מאוזן ליצור שינוי כאן על פני ארץ ולהביא את השלום והשלווה אל הארץ.

יקרים הבינו כי המערכה הקיימת היום באזורכם הינה למעשה, פוטנציאל גבוה למה שהיה יכול לקרות אם לא היו פעולות אור נעשות במרחב שלכם. אותם תרחישי אימה אשר הוזכרו לתקופת ראש השנה שלכם, אכן היו יכולים להתרחש ללא התערבות כוחות האור לטובתכם. הבינו שלא ניתן יותר לטמון ראשיכם בחול ולהתעלם מהשנאה ומהמצב בסביבותיכם. האמת יוצאת לאור מכל הכיוונים וכמו ג’וקים היוצאים מבורות הביוב, כך אותם אלו אשר החושך עדיין בלבבם, בשני הצדדים, דרך אגב, יוצאים ממחילותיהם. אותם אלו שבליבם שנאה תהומית, המעוורת את התקווה ואת הרצון לעולם שקט, אותם אלו אשר שנים הורעלו תודעתית ונתנו לאותם אנרגיות של חושך לחדור, פועלים כעת בניסיון לכלותכם.

עליכם להבין כי נלחמים אתם כעת במלחמת קיום מהותית, קיום על העם היהודי במיקרו וקיומו של העולם המודרני והתרבות המוארת במאקרו. זוהי מלחמת קיום והצהרת תוקף, אשר מבקשת מכל אחד ואחד מכם להשמיע את קולו ולהביא את אורו בדרכו הייחודית. לכל אחד מכם חלק במערכה גם אם נראה לכם שולי. הכירו בעובדה שעוצמתו של כל אחד מכם היא אדירה הרבה מעבר להבנתכם ומספיק כי תביעו כוונה להזרים את האנרגיה הייחודית שלכם למערכה ולהפעילה לטובה הגבוהה ביותר, מספר פעמים ביום, זה ייתן את השפעותיו.

המערכה שבא נמצאים אתם, מלאה היא בניסים יום יומיים, הבטחנו שהניסים יחלו להתרחש ואכן הם קורים בתדירות גבוהה והולכת. ככל שיותר שליחי אור יצטרפו למערכה באופן אקטיבי כך רמת הניסים תגבר והמערכה תתקצר. האור יקרים איתכם, תמו ימי הנפרדות החשוכים, האחדות מאפשרת שילובי אנרגיות היוצרת התמרות עוצמתיות יותר מאי פעם, שנחוו כאן על פני ארץ. התמרות המעוררות גם בחשוכים ביותר את החיבור פנימה והם כעת נקרעים בתוכם בין התודעה המורעלת שלהם לבין התחושות והידיעות הפנימיות הצפות בהם לרצון לשקט והרמוניה.

המסכים מוסרים גם בחיצון וגם בתוכנו, ויש חשיבות רבה להתבונן לאמת בפנים ולהסכים לפעול מתוכה ללא חשש. רבים מכם נופלים אל הפחד והחרדה, אל תסריטי האימה והטלת הטרור. יש חשיבות רמת מעלה יקרים לשמור על תודעה נקייה מפחד. כל שליח אשר מאפשר לפחד לחלחל למעשה מאפשר לחושך לשתק אותו ולהפוך אותו לפאסיבי במערכה. הבינו יקרים, אין לכם את הפריווילגיה ליפול לפחד בתקופת אלו !!! הבינו שיכולת יצירת המציאות שלכם היא ברמה כה גבוהה שכל אחד אשר נותן לפחד לחלחל משפיע ברמה כלשהיא על יצירת המציאות בעולמכם. כמובן עדיין אין הדבר מתממש במלוא ומזל שכך, אולם יש כבר השפעה אדירה על המרחב כולו.

זוהי מלחמה תודעתית אהובים, לכם יש את הכוח להחליט איזה מחשבות לתת להם תוקף, את מה אני מזין ומפתח ומה אני עוצר ומסלק ממחשבותיי. כן זה אפשרי אהובים, התאמנתם על זה שנים וזה ניתן לביצוע.

אותה התקשורת אינה מסייעת לדבר ולמעשה מזינה את אותו הפחד ומעוררת אותו לרמות גבוהות. השתדלו כמה שפחות להיחשף להשפעות אותה תקשורת אשר שלא בידיעתה משרתת את הצד האפל באופן זה.

שאפו להביא את התודעה אשר לכם למצב מקסימאלי של ניקיון ושקט, של אמונה ועוצמה, של נחישות בצדקתכם ואומץ. התחברו לידיעה הפנימים הטמונה בכל אחד ואחד מכם שזוהי תקופת ימי המשיח, שהפעם ידו של האור על העליונה ולעומת תקופות חשוכות קדומות, הפעם אנו ננצח. האמינו בכך בכל ליבכם ואל תתנו לרגע לספק ולפקפוק לחדור. חזקו אחד את השני והעצימו עצמכם בעבודה בקבוצות ושיתוף מסרים מחזקים. האמינו אהובים שאתם מוגנים ושמורים ופעלו במרץ להביא את אורכם למרחב.

חלק מההבדלים ממערכות קודמות הינה אותה רשת תקשורת עצמאית אשר נוצרה במיוחד עבור שלב זה, ע”י שליח מבורך ורב השראה. אותה רשת מידע חברתית, פייסבוק, יש לה תפקיד חשוב ורם מעלה במערכה הפעם. היכולת שלכם לשתף מידע וסרטונים ולהעצים ולחזק אחד את השני ולהוציא משם מסרים לעולם כולו אשר צמא לשמוע מה קורה במרחבכם, הוא נקודת חוזקה משמעותית ביותר במערכה. הסכימו לתת לה את התפקיד החשוב הזה והשמיעו את קולכם המועצם על גבי הרשת. שתפו והעבירו הלאה  מסרים מעצימים כמה שיותר והדפו והשתיקו את קולות הנפרדות אשר עולים ומנסים בכוחות אחרונים להיאחז ברשת. אין מקום יותר לאותם מילות נאצה ומדון בכל הכיוונים, הגיעה שעת האחדות והיא קודם כל תתרחש בתוככם ובמדינתכם. האמת יוצאת לאור והכול צף על פני השטח ותפקידכם למצוא את האיזון ואת נקודת המשען התואמת לכם במערכה.

ברצוננו להתייחס אל אותם הנשמות הטהורות אשר מקריבות עצמם כעת בקרב קיומי זה. כל אחד ואחד מהנופלים הינו נשמה מופלאה אשר הסכימה להתנדב ולמסור את נפשה למערכה. יודעים אנו כי חלקכם אינו יסכים לכך, אולם עליכם להבין שעצם הקיום שלכם על פני ארץ הינו חלק ממערכה גדולה הרבה יותר המתנהלת כאן ממעל. עליכם להבין כי נצחיים אתם ברמות הנשמה ואותם אלו אשר התנדבו למערכה חוזרים הם למרחב עליון וממשיכים הם לתרום את תרומתם הניצחת ממעל. אותם מלאכי אנוש, הקריבו את גלגולם הנוכחי על פני ארץ על מנת לאפשר לאור להפציע ולסיים אחת ולתמיד את אותה הנפרדות. קדשו את זכרם ע”י פעולה מלאה וחסרת פשרות שלכם להשגת אותה פריצת דרך תודעתית וכניסת אותו עידן חדש נפלא לעולמכם.

הבינו יקירים, בכדי לאפשר לאותם השינויים להתחולל יש לנקות הישן ולהיפתח אל החדש הלא ידוע. רבים מנסים להיאחז בתפיסות הישנות ובמה שהכירו ועשו דורות אחורה. אולם צורת פעולה זו אינה אפשרית יותר. הכללים משתנים, החוקיות משתכללת וכל מה שהכרתם בעבר כבר לא תואם תדר לחדש. שינויים אלו ידרשו בכל אחד מכם התאמות והסתגלות משמעותית והעבודה רבה היא.

אותו שחרור שליטה, אותה הסכמה לצעוד אל עבר הלא ידוע, מתוך אמונה מלאה כי היקום איתכם ויוביל אתכם אל עבר הארץ הנכספת. כמו אותו עמוד ענן אשר הוביל את המחנה של בני ישראל לארץ ישראל אותו צוק איתן מוביל אתכם לאותה תודעה מועצמת ואותה מימד חדש אשר מבקש להופיע במרחב שלכם.

אהובים יקרים, אנו פועלים כאן ממעל ללא הפסק לסייע, לתמוך, ולהעצים אתכם וללוות את מי שמסכים לכך לעבר אותו שחר חדש שמפציע בתודעתכם. פשוט התמסרו והסכימו להיות מודרכים ומלוא עוצמתכם פעלו בנחישות לדרוש זכות קיום כאן על פני ארץ!

 היו שלום אהובים ותהה דרככם סוגה בכוכבים.

אנו “איחוד האור” הועבר ע”י גלית בר-יוסף
נייד : 050-2345347
קבוצת “קול הקריסטל” בפייסבוק
gali.crystli@gmail.com

לחצו על הקישור לקבלת פרטים על מדיטציות לאיחוד כוחות שליחי האור לתמוך במערכה.

תגובות

תגובות