יצירת ניסים מתוך אחדות

Posted by on אוק 24, 2015 in בלוג קריסטלי | 0 comments

יצירת ניסים מתוך אחדות

רוצה לשתף אתכם בדוגמאות כיצד אנו יחד מחוללים ניסים

לפני שנתיים ב-22/08/2013, החלה מתיחות בגבול הצפוני שלנו. ההדרכה נתנה לי הוראה להתחיל להפעיל קריאה לאיחוד כוחות האור לצורך ריפוי המזרח התיכון – ליצור רשת של אנרגיה ולשלוח כל יום אור לאיזור, עשרות אנשים הצטרפו. ורק לאחר כמה ימים התחילו להגיע הקולות על מלחמה בפתח, המתח היה עצום, והתפוגג כלעומת שבא. אף אחד לא הבין מה קרה, אבל האנרגיות והכוונות שלנו עשו את השינוי.

שנה שעברה ב-09/07/14, במהלך מלחמת “צוק איתן” נקראנו שוב לדגל והתחלנו להפעיל את רשת האחדות. אני ממש הרגשתי בצו 8 והורידו דרכי עוד ועוד תהליכים שהפעלנו יחד. הפעם מאות אנשים יצטרפו ויחד כל יום הזרמנו אנרגיה לרשת (תקשור בנושא – מסר למערכת “צוק איתן” – תפקיד העם הנבחר במערכה).

הניסים באותה מלחמה היו מופלאים, לא רק שכמות הטילים שנזרקו עלינו היתה כה גדולה ובאופן יחסי רמת הפגיעות הייתה לא הגיונית, החמאס עצמו אמר “האלוהים שלכם מזיז לנו את הטילים”. בנוסף היו עוד אירועים שמפקדים בשטח סיפרו:
אחד סיפר שהם עמדו לצאת לתקוף מבנה מסוים, והשקיפו עליו במשקפת, פתאום הם רואים בכניסה לבניין, יונה עומדת באויר. בתחילה לא הבינו מה זה. ואז קלטו שיש שם חוט תיל שממלכד את הבניין ואם הם היו נכנסים כל הבניין היה מתפוצץ עליהם.

סיפור מדהים נוסף, ממפקד שהמחלקה שלו הייתה אמורה לצאת לפעילות והם התעכבו. החל לעלות השחר והסיכוי שיראו אותם גדול מאד. פתאום משום מקום, החל להגיע ערפל (אנו באוגוסט, זוכרים) וכיסה את כל השטח והם יצאו בלי כל פגע.

עדויות אלו הם רק חלק קטן לניסים המתרחשים כל רגע בארצנו. האנרגיה שאנו מזרימים עובדת ויוצרת שינוי, חשוב שנמשיך בהתמדה ונהדהד את השינוי עד שאכן יקרה בפועל!

מוזמנים להתחבר לרשת האחדות ולקחת חלק משינוי המתרחש – הרשמו בדף הבא והורידו את המדיטציה ללא עלות.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.