חיבור לשפע של אהבה

Posted by on ספט 4, 2014 in סיפורי מקרה מטיפולים | 0 comments

חיבור לשפע של אהבה

03-09-14

ברצוני לספר לכם תהליך מופלא שעברתי יחד עם מטופלת בנושא החיבור לאהבה.

התהליך, היה קצר יחסית ולמעשה הופעלו בו כלי אלכימיה אשר מתמירים ומשחררים את החסימות שפוגמות בזרימת האנרגיה בגוף ומזרימים אנרגיית ריפוי אשר יוצרת שילוב בין הגופים השונים (רגשי, נפשי, מנטלי, פיזי ואנרגטי) ומחזירים את הזרימה התקינה בכל הרובדים.
ההדרכה עשתה הפרדה בין נושא קבלת החלטה בחיים לבין להיות בידיעה. קבלת החלטה מושפעת מרגשות נמוכים (מים נמוכים) ולכן לעיתים נוצרים טלטלות וקשיים אשר מונעים מאיתנו להאמין או לממש את ההחלטה לאורך זמן. ידיעה מגיעה מרמות המחשבה (אויר גבוה) בשילוב עם רגש גבוה (מים גבוהים כמו: אהבה, אושר, התפעמות וכדומה). כשאנו נמצאים בידיעה אין עוררין על הדבר והוא ברור ומקובע בתוכינו.

המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר נושאים בחיים שלנו לרמות ידיעה ואז נוכל לפעול בנחישות ובדיוק להשיג את החופש שאנו ראויים לו. 

בתהליך א. , אמא חד הורית עם 3 בנים, הביע קושי גדול בהתמודדות עם הילדים שלה, היא מרוקנת וחסרת אנרגיות ולמרות כל השיטות והטכניקות שלמדה, היא מאבדת את זה ומתפרצת וכל הבית מתערבב יחד איתה.

להלן התיאור בדבריה:

“לפני מספר חודשים, עברתי תהליך בטיפול אצל גלית שבו התחברתי לידיעת השפע. ידיעת השפע היא הידיעה הברורה שיש שפע אינסופי עבורי ביקום. שאין לי מה לדאוג בנושא השפע (כסף פרנסה וכו) מפני שהוא אינסופי וככל שאדע את זה בצורה ברורה, כך השפע יוכל לזרום אל חיי. באותו הטיפול, ממש נשתלה הידיעה הזו בהווייתי. מאז אני מתנהלת בחיי בתחושת בטחון מלאה,  שיש לי ותמיד יהיה לי שפע. להבדיל מבעבר שהייתי לוקחת החלטות מתוך שיקולים של כסף, היום נושא זה הוא לא שיקול עבורי יותר. ההחלטות נלקחות אך ורק מתוך שיקולי דעת של התפתחות ושלמות פנימית ואז השפע זורם אלי.

לדוגמא: אני עובדת בתור מרצה במכללה שאינה עובדת בחודשי הקיץ ולכן בכל שנה איני מקבלת משכורת בקיץ. בשנים האחרונות הייתי מלמדת כמה שעות במכללה אחרת כדי לכסות את חוסר המשכורת, אך שעות אלו היו לא נוחות וגם נדרש ממני להביא בייביביטר וכו’. אבל בכל מקרה הייתי לוקחת אותן מהפחד שאין לי משכורת.

השנה, לאחר שנשתלה אצלי ידיעת השפע, בחרתי שלא ללמד בקיץ בכלל, אף על פי שהציעו לי. פתאום התחילו להגיע אליי מטופלים ולאחר מכן,  בנוסף, הגיע אלי מידע שאוכל לקבל דמי אבטלה וכך היה.

היום בטיפול, שתלו בי ידיעה נוספת: ידיעת האהבה. תוך כדי הטיפול, הבנו ששורש ה”צרות” שלי היא אמונה “שאנני ראויה לאהבה” וזה גורם לכך שאיני מאפשרת לאהבה לזרום מהיקום אליי. ממש הצלחנו לראות שיש חסימה ברמה הרגשית שאינה מאפשרת הזנה מהגוף האנרגטי ולכן אני נאלצת למצוא לי תחליפים להיטען.

דבר זה גורם לכך, שאני מונעת מתוך חסך באהבה. זאת אומרת, מתנהלת מתוך צורך להיות נאהבת ואז אני גם מבטלת את עצמי באינטראקציה עם הסביבה וגם שואבת אנרגיה מהיקרים שלי במקום לקבל את זרימת האהבה הישר מהיקום.

ההדרכה המחישה לי את המצב בכך שראיתי עצמי בשדה ירוק עם ידיים פרוסות, נהניתי מהאנרגיה הזורמת והילדים ובן זוגי מציקים מסביב ורוצים לקחת לי אותה ואני לא מצליחה להנות כי אני עסוקה בלהדוף אותם שלא ירוקנו אותי.

בתהליך, נשתלה בי הידיעה שיש אהבה אינסופית שזורמת דרכי. זאת אומרת, אני תמיד נאהבת ותמיד אוהבת, ללא קשר בכלל למה שאני עושה או לא עושה. ברגע שיש לי את ידיעת האהבה, כמו שקרה עם השפע, אני מפסיקה להתנהל מתוך שיקולי אהבה, מתוך צורך להיות נאהבת או לאהוב. ממש ראינו כיצד אותה חסימה מתפוגגת והזרימה בין הגופים  נפתחת כמו סחר שנפרץ.  התחושה היא של אושר שלווה והרמוניה עילאיים. 

לאחר מכן, בהדמייה יכלותי לראות את עצמי מחזיקה את ילדיי ביד אחת וביד השנייה את בן זוגי ובכיף מסתובבת במרחב ומזרימה את האנרגיה אלי וממני אליהם וכך אני נטענת בדרך. בהמשך ראתי איך אני מלמדת אותם לעשות זאת בעצמם וראיתי את כולם עומדים באופן עצמאי ומזרימים אליהם אנרגיה ישירה מהבריאה ללא תלות אחד בשני.

הטיפול היה בבוקר וכבר מיד התחלתי להרגיש את השינוי. הגעתי הביתה וההרגשה וההתנהלות שלי השתנו. לפני כן, נקודת הזינוק שלי מול הילדים היתה לשאוב מהם את האהבה שלא קיבלתי מהיקום (בגלל החסימה שהיתה לי). היום, נקודת הזינוק היא שאני מלאה באהבה שזורמת חופשי מהיקום אליי וממני החוצה, ואז החיבור עם הילדים הוא נטול צורך וחסימות ומלא באהבה אינסופית.

ההוויה שלי השתנתה, אני אמא ואדם אחר, מדהים!!! השינוי בשטח הוא עצום.”

זוהי למעשה השפעת אנרגיית האלכימיה שמתחילה לפעול בעולמנו, ללא הדרמות, ללא הקושי, אנו יכולים פשוט לתכנת את המערכת מחדש ולהפעיל אותה ממקום אחר (לא סתם עסקתי בתכנות 10 שנים ).

ההבנות שקיבלנו לסיכום התהליך:
ידיעת השפע מובילה לתחושת ביטחון ויציבות.
ידיעת האהבה מובילה לתחושת אושר.
שילוב של אושר עם שפע = חופש.
תחושה היא למעשה תזכורת של הידיעה.
כשאנו נמצאים בידיעה אין עוררין על הדבר והוא ברור ומקובע בתוכינו.

המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר נושאים בחיים שלנו לרמות ידיעה ואז נוכל לפעול בנחישות ובדיוק להשיג את החופש שאנו ראויים לו. 

זאת אומרת, אני עשירה כי יש לי שפע אינסופי ואני מאושרת כי אני אוהבת ונאהבת כל הזמן.
אם אני עשירה ומאושרת, אינני תלויה בדבר (גלית קוראת לזה “שלב הבלתי תלוי“).
הצורך בהשגת כסף ובהשגת אהבה אינו מניע אותי יותר.
אני חופשיה להיות אני, זו השליחות שלי ושל כולנו – להיות אנחנו ולחלוק את הייחודיות שלנו עם היקום.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.